Anteeksi Marko

entisesi

Olen ollut epäreilu sua kohtaan nyt sen vasta ymmärrän ja tajuan jälkeenpäin kuinka paska ihminen olen.olet edelleen mielessäni vaikka et ehkä sitä uskokkaan.olihan meillä hauskaakin yhdessä,olit mulle rakkain ihminen maailmassa.heitin sen onnen hukkaan ja sydämmesi särkyi.joten suurin anteeksi pyyntö sulle.toivon että olet onnellinen elämässäsi mitä ikinä teetkin.hyvää elämää sinulle.

5

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko minäkin

Nätisti tehty,mutta meitä Markoja löytyy varmaan useampia,joille on käynyt samoin.Olisi hyvä tietää vähän tarkemmin oletko se juuri HÄN?

• Eräs Markon ex myös

Minäpä en todellakaan pyytele markolta anteeks vaan marko sais pyytää multa!

Se vaan ettei koskaan tulis saamaan anteeks vaikka polvillaan rukoilis.

Hyi oksetus sentään...

• tuossakin

nyt on?Ihminen haluaa pyytää anteeksi entiseltä poikaystävältään.Ehkei se nyt auta hirveesti tän palstan kautta,mutta ei siinä mitään tuomittavaakaan ole.

• meitä riittää

Kiitos anteeksi pyynnöstä, mut voisiksä pakata kamppees ja häipyä mun perimästäni talosta kun tuo uus mies sinut ja sulle riittää kait pienempikin, onhan lapsetkin jo aikuisia.
      Et sä mun sydäntäni mitään särkeny vaan kovetit sen. Mun talouden särit kyllä, mutta niinhän käy yhä useammalle ja useammalle Suomalaiselle miehelle vuosi vuodelta.

• entinen edelleen

tarkennusta kaipaa varmaan moni marko...tarkoitan yhtä miljoonasta markosta joka on jyväskyläläinen ja asustelee nurmelassa...toivottavasti hiukan tarkensi...tai sitten ei...mutta kuitenkin=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4083
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe