onko lutherilainen kristitty?

pakkokastettu

Todellinen kristitty... on kannibalismia harrastavat Jeesuksen pilkkaaja.

Eläimissä on niin sivistyneitä, etteivät syö ja juo oman lajin lihaa ja verta mutta kristityissä ihmisissä on "petoja" joille sellainen raakuus on iloa.

Pahinta Jeesuksen pilkkaa on tehdä Hänestä ulostetta.
Raamatun sanoin:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

6

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen kaikkea

      uskonlahko, ja sillä onkin kaikki lahkon piirteet, mm. jäseniä voidaan erottaa, jos he eivät miellytä, vaikka kristillinen kirkko on alkujaan ollut jakamaton ja se on tarkoittanut, ettei sen jäseniäkään voi jakaa vuohiin ja lampaisiin. Nyt Suomen luterilaiset ovat jo jakautuneet useaan ryhmään ja uusia ryhmiä ollaan perustamassa, mm. heteroseksuaaliset luterilaiset näyttävät tarvitsevan oman erityisen heteroseksuaalisen kirkkonsa, jossa ei tarvitse pelätä että syntinen homo tai lesbo sattuisi istumaan viereisessä penkissä.

      • hehee

        Kirkko on aina ollut normaalin ihmisen kirkko.
        Homot vaan haluavat synnilleen siunausta ja yrittävät kirkon hyväksyvän synnin.
        Ehkä homot hakevat kirkkoa joka olisi homokirkko ja siis ovat uusi lahko , homolahko.
        Raamattu sanoo homouden olevan synti ja homouskonto ei tukeudu Raamattuun mitenkään vaan omaan syntiseen elämäänsä.
        Sillä ei ole mitään tekemistä Kristityn kanssa eikä Luterilaisuudenkaan.

        Kummaa on se että homo syyttää heteroa homoudestaan.
        Eikö homo tunnusta syntisyyttään?
        Jos tunnustaa niin jätä se synti pois.
        Ei murhamieskään tule kirkkoon murhamiehenä " olen murhamies ja hyväksykää minut syntisenä murhaajana".

        Huorintekijä ei tule kirkkoon 3 naisensa kanssa syntisenä hyväksyttämään syntiään " hyväksykää syntini ja siunatkaa syntiäni".

        Homon ajattelumaailmakin tuntuu olevan hylättyjen tyhjää räksytystä.
        Olisiko aika palata todellisuuteen , anoa syntejä anteeksi ja parantaa tapansa?


    • tättäräät

      Onko Matti E. S-aho kristitty? Ilmeisestikään ei.

    • kastettu

      Minä sanoin heti synnyttyäni, että minut pitää kastaa ja niin tehtiin.

    • VASTAUS siihen

      On, silloin kun on elävässä uskossa, ei muutoin.

    • joka ei syö minun lihaani ja juo minun vertani,sillä ei ole elämää,se suurin Jeesuksen pilkka on,ettei tämä Armoateria sinulle kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe