moi, sanon jo tässä älä lue jos et haluu teitää mitä serranossa tapahtuuu
no ensinäki diego näkee pelkästään unta tästä tapahtumasta
tete ja guille menee yhteen
afri ja raul kans menee yhteeen
vastatkaa
Serranon perhe
5
1093
Vastaukset
- Hilpeä
Saahan sitä toivoa. :P
- sissi
Katselin just ohjelmaa ja tän uskonnonopen kersaa ollaan kastamassa. ihan kiva mutta toi mukula on ainakin vuoden vanha tossa. jotain tolkkua pitäs olla fiktiossakin..tai sitte espanjassa lapset kastetaan vasta kun ne ite kävelee kastemaljalle.
- heiheiheihei
Suomessa kastetaan lapset varhain. Pitäisi tajuta, että kaikki asiat eivät ole samoin ympäri maailmaa. Lapseni kastettiin Ranskassa 2kk:n ikäisenä. Samaan aikaan kirkossa oli kaksi muuta kastettavaa lasta, jotka olivat n. 1v. Meidän vauvaa siinä lähinnä ihmeteltiin...Espanjassa varmaan sama meininki.
- Zacc
Lourditas sanoi että lapsi on vasta puolen vuoden ikäinen ja sitten mainitsi että he olivat viivyttäneet ristiäisiä siihen asti että Diego olisi kunnossa.
Zacc kirjoitti:
Lourditas sanoi että lapsi on vasta puolen vuoden ikäinen ja sitten mainitsi että he olivat viivyttäneet ristiäisiä siihen asti että Diego olisi kunnossa.
Afri on kyl oikee sanonko mikä.. käyttää Ráulin hyväntahtosuutta hyväksee ja Téte ei tienny et Afri ja Manu on yhes.. ennen ku se näki ne yhessä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305