Siis onko joku isokin skeittailija delannut kun Ahmon skeittiparkin asfalttiin on kirjoitettu jonkun synnyin- ja kuolinaika. Mihis tää heppu kuoli kun niin nuorena näky menneen. Ja tietysti pahoittelut hänen läheisilleen.
Ahmon skeittiradan kirjoitus
9
1467
Vastaukset
- mminäää
Kyllä on kuollut, en muista nimeä mutta hän oli alun perin hommannut siilinjärvelle nämä skeittirampit. En muista ihan tarkalleen miten juttu meni.
- ainakin tuoda
lajin Siilinjärvelle tai oikeastaan Lepikseen. Sieltä sitten levisi muualle siiliin.
- Jake21
ainakin tuoda kirjoitti:
lajin Siilinjärvelle tai oikeastaan Lepikseen. Sieltä sitten levisi muualle siiliin.
Mihin se kuoli? Kaatuko laudalla pahasti?
- skeittaamiseen
Jake21 kirjoitti:
Mihin se kuoli? Kaatuko laudalla pahasti?
liittyvää... Kaverit vain muistivat uranuurtajaa.
- yqww
Mihin hän sitten menehtyi.Taitaa olla jo yli kaksi vuotta kun menehtyi.
- Anonyymi
Mä muistan tämän kaverin.
- Anonyymi
Millä vuosikymmenellä tämä kaveri oli syntynyt? Muistan itse Leppäkaarteen alueella kokeilleeni kerran erään kaverin rullalautaa 80-luvun lopulla, mutta ei ollut minun juttu :P
- Anonyymi
Miten skeittaukselle kuuluu nykyään. Mahtaako skeittisukupolvi jo muuttanut muualle ja onko tullut uusi lökäpöksyjä tilalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818