eli miten, onko kukaan kokeillu saada esim. lumihiutaletta säästymään ensi kesään? esim.juurruttamalla uusia alkuja sisällä talven aikana tai laittanut kellariin? ajattelin kokeilla...onko kenelläkään tietoa, mitkä kesäkukat menestyisivät talven yli, pelargonit tiedän ja aion yrittää tänä vuonna.
kesökukasta talvehtimaan???
äippä ja aloittelija
3
335
Vastaukset
- Villitulppaani
kerätä siemenet talteen. ainakin varmuuden vuoksi.
- Zinnian kukka
Sittenpähän tietää ja oppii !
Kaikki puuhastelu kasvien kanssa on mielenkiintoista, vaikka aina ei onnistuisikaan - niin hyvin ! - alkuperäinen kirjoittaja
eli miten otan esimerkiksi lumihiutaleesta siemenet talteen? olen nyt laittnut lumihiutaletta vesilasiin ja juuria ainakin on alkanut tulemaan...eli kyse on luultavasti enemmän siitä kuinka saan sen menestymään valottoman talven yli ja kukkimaan keväällä taas uudestaan...onko kenelläkään neuvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972