Miten Sinä kertoisit Davidille?

Ellady

Niin - jos sinä olisit Bernie Scripps...

Juttelit rauhassa Rosien kanssa kun Rob Walker ja ylikonstaapeli Miller tulevat. He kutsuvat sinut syrjemmälle ja kertovat sinulle että Vernonin auto on löydetty, siellä oli kirje ja nyt myös Vernonin ruumis on löydetty. He kysyvät haluatko kyydin Whitbyyn, vastaat että ensin on kerrottava Davidille. Ihmettelet miten kerrot, Rob sanoo ettei tiedä...

Miten kerrot hänelle?

10

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      myöskään näytetty?? Vaikea vastata kun kyseessä kuitenkin on David.Olisi mielenkiintoista tietää,miten kässärin tekijät olisivat asian ratkaisseet. Kenelle tahansa muulle asia olisi ollut helppo....jos koskaan on...sanoa.

    • Hilpeä

      Mikä se nyt oli se Vernonin kohtalo? Mihin se katosi oikein? Multa jää aina näkemättä kaikki olennaiset jaksot!

      • junassa

        naiseksi pukeutuneena. Ennen sitä haki kotoaan passin.


      • sitä ennen
        junassa kirjoitti:

        naiseksi pukeutuneena. Ennen sitä haki kotoaan passin.

        lavasti itsemurhansa


      • vaaleanpunainen'
        junassa kirjoitti:

        naiseksi pukeutuneena. Ennen sitä haki kotoaan passin.

        leninki, sävyyn sopivaa vaaleanpunaista huulipunaa, ja vaalea peruukki päässään.
        Hieman isokokoinen naiseksi, mutta meitähän on joka lähtöön.

        Muistaakseni kondyktööri katsoi häntä sillä silmällä, ja Vernon kuiskasi, 'ensimmäinen valloitus naisena'?


      • Tätiliini
        vaaleanpunainen' kirjoitti:

        leninki, sävyyn sopivaa vaaleanpunaista huulipunaa, ja vaalea peruukki päässään.
        Hieman isokokoinen naiseksi, mutta meitähän on joka lähtöön.

        Muistaakseni kondyktööri katsoi häntä sillä silmällä, ja Vernon kuiskasi, 'ensimmäinen valloitus naisena'?

        juttu luiskahtanut pois alkup. kysymyksestä:):):):) Eipä tuo haittaa, näinhän täällä usein käy. Pääasia kai, että edes jostakin keskustellaan,eikö? Aika hiljaiset hyminät tänään? Jospa vaikka iltaa kohti vilkastuu.


      • tuskin alkuperäiseen
        Tätiliini kirjoitti:

        juttu luiskahtanut pois alkup. kysymyksestä:):):):) Eipä tuo haittaa, näinhän täällä usein käy. Pääasia kai, että edes jostakin keskustellaan,eikö? Aika hiljaiset hyminät tänään? Jospa vaikka iltaa kohti vilkastuu.

        on mitään sanottavaa.


    • Wanhapiika vm82

      Bernie menee Davidin kotiin...

      "David? Hei... Tuota, minulla on vähän uutisia. Tule, mennään keittiöön vähän juttelemaan."

      "David, olit huolissasi kun Vernon ei tullut yöksi kotiin. Ylikonstaapeli Miller ja Rob kertoivat minulle äsken että... Vernon on kuollut. Olen kovin pahoillani, David! Se verovirkailijana esiintynyt huijari pelästytti hänet niin pahasti. Rohkeutta David, et ole yksin. Minä olen tässä ja sitten on Rosie ja Gina ja Oscar, Rob, Phil, Alf ja - kaikki. Ja Alfred, tietysti! Minulle voit aina soittaa jos haluat."

      Jos olisin Bernie, jäisin juttelemaan Davidin kanssa ja varmistaisin että hän pärjää ainakin jotenkin ennen kuin lähden. Niin minä tekisin.

      • paskaläjä

        mitä se sillä passilla tekee jos lähtee pois aiseksi pukeutuneena. muutenki kuollut. ai myöhempiä tarkoituksia varten?

        p.s. en ole oikea ihminen(mikä jo selviää nimimerkistä) vaan vähän kehittyneempi läjä paskaa


    • David rules ok

      vaikutti aluksi liian surulliselta mutta loppukohtaus junassa oli mahtava!!

      Ja David tapasi "aaveen# kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe