Liikuntapilleri!

13

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassu

      lääketieteen keksinnöt ja uudet innovaatiot.
      Mitäs vikaa siinä nyt on, mistä ne tulevat, eikös pääasia ole ihmisten auttaminen, monin eri tavoin.
      Jos niillä jenkit tekevät businesta, niin tekevät muutkin.
      Tilanne ei siis muutu miksikään.
      Kannattaisi mieluummin miettiä, miksi ne niin usein tulevat siltä suunnalta.
      Piileekö siinä jokin jippo.

      • Voipi mennä huonompaan suuntaan pitemmällä tähtäimellä.


      • hassu
        Kairakettu kirjoitti:

        Voipi mennä huonompaan suuntaan pitemmällä tähtäimellä.

        Eikö miltei kaikki lääketieteen keksinnöistä, tähtää kuitenkin ihmisten auttamiseen, lähtökohdiltaan.
        Jos vaikkapa liikuntarajoitteinen saa avun noistakin napeista, niin eiköhän se ole suhteellisen hyvä asia.
        Tuntuisi kelpaavan muillekin.


      • päin, mutta
        hassu kirjoitti:

        Eikö miltei kaikki lääketieteen keksinnöistä, tähtää kuitenkin ihmisten auttamiseen, lähtökohdiltaan.
        Jos vaikkapa liikuntarajoitteinen saa avun noistakin napeista, niin eiköhän se ole suhteellisen hyvä asia.
        Tuntuisi kelpaavan muillekin.

        kovinpa ovatkin auttavaisia. Serkkunikin käy Kanadassa asti, hakemassa apua terveysongelmiinsa, vaikka asuu Foridassa.


      • Floridasssa
        päin, mutta kirjoitti:

        kovinpa ovatkin auttavaisia. Serkkunikin käy Kanadassa asti, hakemassa apua terveysongelmiinsa, vaikka asuu Foridassa.

        piti olla.


      • hassu
        päin, mutta kirjoitti:

        kovinpa ovatkin auttavaisia. Serkkunikin käy Kanadassa asti, hakemassa apua terveysongelmiinsa, vaikka asuu Foridassa.

        Eivät siis korreloi keskenään.
        Eipä siinä mitään uutta, sillä kyllähän meillä Suomessakin näitä uusia keksintöjä syntyy, mutta hoito on usein alaarvoista, esimerkkinä borrelioosi, josta maininta etusivulla.


      • hassu kirjoitti:

        Eikö miltei kaikki lääketieteen keksinnöistä, tähtää kuitenkin ihmisten auttamiseen, lähtökohdiltaan.
        Jos vaikkapa liikuntarajoitteinen saa avun noistakin napeista, niin eiköhän se ole suhteellisen hyvä asia.
        Tuntuisi kelpaavan muillekin.

        No, jos apua liikuntarajoitteiselle, niin hyvä, mutta jos laiskan tarkoitus pysyä jonkinlaisessa kunnossa pelkillä pillereillä ja sohvalla löhöilemällä, niin se ei hyvältä vaikuta.

        Kymmenien vuosien erilaisten pillerien käytön yhteisistä ja erillisistä haittavaikutuksista ei sitten vielä mitään tietoa?

        Ilman pillereitäkin tulee toimeen, ei tarvitse pönkittää sen alan kasvavaa humpuukiteollisuutta.


      • hassu
        Kairakettu kirjoitti:

        No, jos apua liikuntarajoitteiselle, niin hyvä, mutta jos laiskan tarkoitus pysyä jonkinlaisessa kunnossa pelkillä pillereillä ja sohvalla löhöilemällä, niin se ei hyvältä vaikuta.

        Kymmenien vuosien erilaisten pillerien käytön yhteisistä ja erillisistä haittavaikutuksista ei sitten vielä mitään tietoa?

        Ilman pillereitäkin tulee toimeen, ei tarvitse pönkittää sen alan kasvavaa humpuukiteollisuutta.

        Jos vaikka joku olisikin niin laiska, etti jaksa yleensäkään harrastaa mitään, liinkunta mukaanlukien, niin eikä hänellekin olisi parempi olla kohtalaisessa kunnossa fyysisesti ja jos sellainen onnistuu nappien avulla, niin mitä pahaa siinä on.
        Yhteiskuntakin säästää suuret summat, vähentyneinä terveydenhoitomenoina.

        Sama koskee ns, psyykelääkkeitä, joista oletan olevan varmasti apua monillekin, vaikka toisaalta juuri harrastusten puutteen epäilen olevan osasyy psyykkeen repsahtamiseen.

        Ilman nappeja on hyvin vaikea tulla toimeen nykyisin, ihan nuoria lukuun ottamatta.
        Miten muuten se lääketieteen osaaminen saataisiin helpoiten ihmisten käyttöön ja tuomaan apua sairauksiin.

        Mitä vähemmän nappeja, sitä parempi, mutta sallikaamme ne niille, joille niistä on hyötya ja apua.


      • hassu kirjoitti:

        Jos vaikka joku olisikin niin laiska, etti jaksa yleensäkään harrastaa mitään, liinkunta mukaanlukien, niin eikä hänellekin olisi parempi olla kohtalaisessa kunnossa fyysisesti ja jos sellainen onnistuu nappien avulla, niin mitä pahaa siinä on.
        Yhteiskuntakin säästää suuret summat, vähentyneinä terveydenhoitomenoina.

        Sama koskee ns, psyykelääkkeitä, joista oletan olevan varmasti apua monillekin, vaikka toisaalta juuri harrastusten puutteen epäilen olevan osasyy psyykkeen repsahtamiseen.

        Ilman nappeja on hyvin vaikea tulla toimeen nykyisin, ihan nuoria lukuun ottamatta.
        Miten muuten se lääketieteen osaaminen saataisiin helpoiten ihmisten käyttöön ja tuomaan apua sairauksiin.

        Mitä vähemmän nappeja, sitä parempi, mutta sallikaamme ne niille, joille niistä on hyötya ja apua.

        "Mitä vähemmän nappeja, sitä parempi"


      • j00pa..
        Kairakettu kirjoitti:

        Voipi mennä huonompaan suuntaan pitemmällä tähtäimellä.

        Näin on


    • residenddi

      NOMUTTA! Tässähän on oiva ratkaisu suomalaisten nuorten huonoon kuntoon. Intissä voitaisiin syöttää nuita pillereitä alokkaille niin kestäisi useammalla kunto käydä intti kunnialla läpi! Hyvästi 8,6 keskeyttäjäprosentti!

    • Ei minulla ainakaan

      olisi mitään sitä vastaan että pysyisin turvallisesti pillerin voimalla huippukunnossa.

    • 4+14

      No ei ainakaan Venäjältä, hehän ovat tunnetusti hävinneet USA:lle joka lajissa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe