Nyrnbergin salaiset muistiot.
Katsoitteko tämän ohjelman YLE 1 lähetti sen keskivikko iltana.
Oli järkyttävää kuinka paatuneita ne tyypit oli.
Nyrnbergin salaiset muistiot
20
1129
Vastaukset
- Bar-Ilan
Eräät syytetyistä katsoivat edelleenkin vain täyttäneensä ´velvollisuutensa´,eivätkä siten myöskään katuneet tekojaan.
Ehkä psykopatologia jossain määrin auttaa heidän reaktioidensa analysoinnissa,mutta ei sekään voi läheskään kaikkea selittää.
Tästäkin aiheesta on ollut paljon pohdintaa ja kysymyksiä holocaustinfon sivuilla.
Leon Goldensohnin muistiot tulivat julkisuuteen vasta pari vuotta sitten.
En ole aivan varma,oliko ko dokumentti uusinta,mutta sen sisältämä materiaali on mainittu aiemminkin jonkin aikaa sitten televisiossa. - onneksi
Onneksi nykyään kaikki on hyvin! ja jos "pahoja" löytyy ne tietenkin pitää tuhota.
- Donna_Quijote
..sait mitä halusit! Ideologiasi on taas esillä sellaisenaan, - juutalaisuuspalstalla, ja sen siteeksi kehittelit hieman kauhistelua.
Minun kirjoitukseni on tarkoituksella nyt sellaista kuin se on, eli puutun tiettyyn tapaan ilmaista todellisuudesta rajusti poikkeavaa todellisuutta eri tavoilla - trollien käyttö tästä näkökulmasta katsoen on lähinnä sivuseikka.
Nürnbergin kuulustelupöytäkirjat eivät oikein istu palstan teemaan, eipä sen paremmin natsienkaan kauhistelu. Mutta palstan öky-megalomaanikon retoriikka ei vielä ole lakannut hämmästyttämästä minua - siksi että siinä todella on ne kielenrakenteen poikkeamat joihin toistuvasti olen viitannut. Olisipa ylläpidossakin edes joku, joka edes hieman tuntisi aihetta..
tinolle - siis hänen tekijälleen: Kun sinä 'kunnian mies' luulet, että kirjoitan sinulle, erehdyt.
Kirjoittaessaan trolleille joutuu toisinaan hämmennyksen valtaan: 'kenelle minä kirjoitan', jos osoitan viestin hänelle? .. Onko 'trollilla' ketään kotona?? hyvä kysymys! ;O- Elisama
Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat.
Olisitko ystävällinen ja selventäisit hieman. Elisama kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja selventäisit hieman....tarkoittaa katsos sitä, että palstan mahdolliset trollit kenties pyrkivät näennäisellä antisemitismin kauhistelullaan käänteisesti kampittamaan palstan juutalaisuus-aiheen ovelaan ansakuoppaan...;o)
- Elisama
KTS kirjoitti:
...tarkoittaa katsos sitä, että palstan mahdolliset trollit kenties pyrkivät näennäisellä antisemitismin kauhistelullaan käänteisesti kampittamaan palstan juutalaisuus-aiheen ovelaan ansakuoppaan...;o)
Jaa vai niin se oli.
Tuohon ajatukseen tarvitaan naisen logiikkaa.
Minä olen yksinkertainen hevoskauppias joka ei osa noin mutkikkaasti ajatella.
Minä kirjoitan mitä ajattelen eikä se merkitse mitä muut on siitä mieltä. Olen oma itseni pidettiin siitä tai ei.
Olen ilmeisesti vähän tyhmäkin kun en ymmärrä mikä ansakuopa siinnä on.
Jos kannattaa antisemitismiä niin onko se sitten palstan aiheeseen sopivaa jos kerran sen vastustus on väärin.
En nyt ilkeile vaan en todellakaan käsitä joidenkin kirjottajien ajatusmaailmaa.
Kiitos kuitenkin sinulle kun selvensit hieman. Elisama kirjoitti:
Jaa vai niin se oli.
Tuohon ajatukseen tarvitaan naisen logiikkaa.
Minä olen yksinkertainen hevoskauppias joka ei osa noin mutkikkaasti ajatella.
Minä kirjoitan mitä ajattelen eikä se merkitse mitä muut on siitä mieltä. Olen oma itseni pidettiin siitä tai ei.
Olen ilmeisesti vähän tyhmäkin kun en ymmärrä mikä ansakuopa siinnä on.
Jos kannattaa antisemitismiä niin onko se sitten palstan aiheeseen sopivaa jos kerran sen vastustus on väärin.
En nyt ilkeile vaan en todellakaan käsitä joidenkin kirjottajien ajatusmaailmaa.
Kiitos kuitenkin sinulle kun selvensit hieman.Pieni varaus kuitenkin.
Tein taas synnin, kun vastasin toisen nikin puolesta ja Donna on JUST varottanu mua tekemäst niin...;o)
Mut lieventäväx asianhaarax kelvatkoon yritys hyvä kymmenen. Jos mä nyt satuinkin osumaan oikeeseen, niin kenties oonkin kehityskelponen oppilas...
Muussa tappaaxessa jatketaan opiskelua...
/..\
O- Elisama
KTS kirjoitti:
Pieni varaus kuitenkin.
Tein taas synnin, kun vastasin toisen nikin puolesta ja Donna on JUST varottanu mua tekemäst niin...;o)
Mut lieventäväx asianhaarax kelvatkoon yritys hyvä kymmenen. Jos mä nyt satuinkin osumaan oikeeseen, niin kenties oonkin kehityskelponen oppilas...
/..\
OSelitys käsitelty EY-tuomioistuimessa ja vapauttava tuomio myönnetty uhkasakon uhalla (Sakon suuruus 5 aloitusta yhtenä päivänä Koiramaiset pulinat palstalle) ;;)))
- Matti K
KTS kirjoitti:
Pieni varaus kuitenkin.
/..\
Oolet varmaan huomannut ettei Donna tyttö vastaa kun kysytään ja huutaa kun ei kysytä..
- ..alias
KTS kirjoitti:
...tarkoittaa katsos sitä, että palstan mahdolliset trollit kenties pyrkivät näennäisellä antisemitismin kauhistelullaan käänteisesti kampittamaan palstan juutalaisuus-aiheen ovelaan ansakuoppaan...;o)
mega-multipelle, kynsikalle KTS, joka pitää itseään renesanssisena nerona, jos nyt ei ihan jumalan sijaisena
'mahdolliset trollit'!! buaah.. - trolliesi
KTS kirjoitti:
Pieni varaus kuitenkin.
/..\
Osekoiluihin saadaksesi langat hanskaan, huvittavaa, että 'trollisi' aina tyytyvät KTS:n väliintuloihin, huvittavaa on se että teatteri jatkuu KTS-versioitten täysistä mahalaskuista huolimatta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Joku on todella irrallaan, - irtohoidossa?
- kun joku
Matti K kirjoitti:
olet varmaan huomannut ettei Donna tyttö vastaa kun kysytään ja huutaa kun ei kysytä..
kysyy?? tai antaa sinulle puheenvuoron?? ;O
*ding-dong* - voisivat
kun joku kirjoitti:
kysyy?? tai antaa sinulle puheenvuoron?? ;O
*ding-dong*trollit tehdä?
- valtuutus
..alias kirjoitti:
mega-multipelle, kynsikalle KTS, joka pitää itseään renesanssisena nerona, jos nyt ei ihan jumalan sijaisena
'mahdolliset trollit'!! buaah..enää puuttuu.
- on niitä
Elisama kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja selventäisit hieman.joka näkee vihollisia joka paikassa. kuten esikuvansa joka taisteli tuulimyllyjä vastaan niin donna taistelee kaikkia asiakirjoittajia vastaan. älä välitä ei tuollaista kukaan ymmärrä. pysy palstalla sinun tietojasi tarvitaan täällä ja sinä et kuvia kumarra etkä ole klikeissä mukana. siitä minä tykkään.
- hän ei kumarra
on niitä kirjoitti:
joka näkee vihollisia joka paikassa. kuten esikuvansa joka taisteli tuulimyllyjä vastaan niin donna taistelee kaikkia asiakirjoittajia vastaan. älä välitä ei tuollaista kukaan ymmärrä. pysy palstalla sinun tietojasi tarvitaan täällä ja sinä et kuvia kumarra etkä ole klikeissä mukana. siitä minä tykkään.
kuin jokaiseen suuntaan mistä vain löytäisi mahdollisia nenästävedettäviä, muille ei kuin esterin kuvaa
- Elisama
hän ei kumarra kirjoitti:
kuin jokaiseen suuntaan mistä vain löytäisi mahdollisia nenästävedettäviä, muille ei kuin esterin kuvaa
Vai niin tuo onneton teki.
Oli hyvä kun satuit paikalle ja paljastit kaamean juonen.
Koeta pärjäillä sillä tulet näkemään minut hieman useammin täällä kuin aikaisemmin ;;))) - Elisama
Koska vastaat tähän.
Minua niin kiinostaisi mitä sinä ajattelit.
Ei sitä muut osaa selittää.
Pyydän että laitat sen sitten niin selkokielellä, että tällainen "putkiaivo" mies sen käsittää sellaisena kuin sen takoitat.
- klooni jostain
tunnetusta nikistä ehkä juuri rasismia vastaan..........hän haluaa välillä ärsyttää ja irrotella muka kristittynä............on tässä herännyt epäilyjä siihen suuntaan
- ymmärrättekö?
..Että teidät "hengelliset" höpöttelijät teilataan kuten aina ennenkin historiassa.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210726
- 1276883
- 955533
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324810- 404094
- 613424
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253378On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283325Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182774- 502501