joku aika sitten tuli katsottua myös kyseistä sarjaa ja eiköhän siltäkin tuttuja löytynyt. Bernard, jos oikein muistan eli sen lipevän alivaltiosihteerin apulainenhan on pubinpitäjä Blaketon about 20-25 vuotta nuorempana. Naamassa pikkasen vähemmän ryppyjä ja tummemmat hiukset, mutta ääni on ihan sama
Kyllä,
6
713
Vastaukset
- Tätiliini
katson aina kun vain ehdin. D Fowlds on monipuolinen näyttelijä. Sekä draama että komedia onnistuvat yhtä hyvin. Yksi lemppareistani Sydämen Asialla-hahmoista.
- SteveCrane
Ruodussa ollaan taas :)
- Tätiliini
SteveCrane kirjoitti:
Ruodussa ollaan taas :)
ikävä ehtinyt tulla, mutta melkein:) ps. huomaa toi "liini" tuohon tädin perään ettei mee vastaukset sekaisin. Niin ja MOI!!!
- claude jeremiah
Eikös se Bernard ole sen ministerin sihteeri tai avustaja eikä sen alivaltiosihteerin, sir Humphrey Applebyn?
- claude jeremiah
Tittelit ovat seuraavat:
- Sir Humphrey Appleby (Nigel Hawthorne) - Permanent Secretary for the Department of Administrative Affairs ja jälkimmäisessä sarjassa Cabinet Secretary
- Bernard Woolley (Derek Fowlds) - Principle Private Secretary - Luv Bernard!
Bernard on ihan huippu vähän sätkynä sihteerinä, ne selitykset "they know that we know that they think they know that we do know that they know" -tyyliin ovat aivan uskomattoman hauskoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238