http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2008/08/01/jukosin-kakkosmies-sai-elinkautisen-viidesta-murhasta/200819995/12?rss=2
Peräti viidestä palkkamurhasta tuomittu tuskin voi olla syytön, näyttöjä on täytynyt olla. Heppu on vielä maanpaossa Israelissa, joka näyttää suojelevan rikollisia Britannian tavoin! Mies voi olla myös sekaantunut Litvinenkonkin murhaan, mutta kaikille venäjävastaisillehan ei kelpaa syylliseksi muut kuin Putin, vaikka ilman todisteitakin. Hupaisa piirre siinäkin, kun Putinia syyllistävät ja Venäjää haukkuvat väittävät olevansa tasapuolisia, upseereita ja herrasmiehiä sekä ei rasisteja ja ovat kuitenkin valmiita tuomitsemaan ilman todisteen häivää.
Jukosin palkkamurhaaja
15
298
Vastaukset
- saattanut itse
tapattaa ko. verojohtajan ja pistää syyn asianomaisen piikkiin. Mistä tietää ,kuka on rikollinen maassa, jossa ei normaali demokratia toimi ja oikeuslaitos on alistettu poliittiseen valvontaan.
- (e-m)
Tai sitten itse Hämähäkkimies tai Mustanaamio ollut asialla. Kumpaa veikkaat itse, jos jätetään tuo Venäjän hallituksen syyttely, vielä salaliittoteorioden tasolle.
- Sitä rataa
(e-m) kirjoitti:
Tai sitten itse Hämähäkkimies tai Mustanaamio ollut asialla. Kumpaa veikkaat itse, jos jätetään tuo Venäjän hallituksen syyttely, vielä salaliittoteorioden tasolle.
Hämyrimies oli myös todistamassa!
- (e-m)
Sitä rataa kirjoitti:
Hämyrimies oli myös todistamassa!
että syyllinen on maanpaossa Israelissa.
- devil-koira/susi
(e-m) kirjoitti:
tottakai Mustanaamion koira onkin susi:P
Valta sokaisee heikot ihmiset. Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.
- Todistajia raivataan
Kairakettu kirjoitti:
Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.
Kyllä se tapattaa, kun pelissä on miljardit, joita kähmiä, ja kähminnän tapahduttava vieläpä niin, ettei siitä joudu jossain vaiheessa vastuuseen. Kilpailevat klikit, joista Putinin klikki vallassa, tappavat niitä, jotka tietävät liikaa.
- mitä Venäjällä
Kairakettu kirjoitti:
Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.
tapahtuu ? Kuinka voit olla noin varma. Jos olisi vaihdettu ,niin ei olisi löytynyt tekosyytä ahdistella sitä maanpakoon mennyttä miestä.
Miksi useinkin päättäjiä murhataan ,miksei vain vaihdeta...siinäpä miettimistä. - agenttia ei
mitä Venäjällä kirjoitti:
tapahtuu ? Kuinka voit olla noin varma. Jos olisi vaihdettu ,niin ei olisi löytynyt tekosyytä ahdistella sitä maanpakoon mennyttä miestä.
Miksi useinkin päättäjiä murhataan ,miksei vain vaihdeta...siinäpä miettimistä.vaihdeta tavalliseen murhamieheen. Jos sitä tarkoitit?
- valitettavasti
agenttia ei kirjoitti:
vaihdeta tavalliseen murhamieheen. Jos sitä tarkoitit?
- tarkoitin vain sitä ,että on mahdotonta tietää ,kuka oli verojohtajan murhan takana.
- Kaksi
eri asiaa!
Kaksi eri asiaa todellakin ja joillekin riittää pelkkä epäily todisteeksi. Heitä on tällä palstallakin lukuisa joukko.
- Mr Rabbit
Sama tekaistu näyttö kaikissa.
http://home.comcast.net/~toonfox/art/md_FluffysDayOff.gif- kaikki neonkonnatkit
Kairakettu kirjoitti:
http://www.ruovesi.fi/kulttuuri/nuorisotoimi/linkit/sivuja4.htm
hakea turvapaikkaa Israelista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844