Jukosin palkkamurhaaja

http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2008/08/01/jukosin-kakkosmies-sai-elinkautisen-viidesta-murhasta/200819995/12?rss=2

Peräti viidestä palkkamurhasta tuomittu tuskin voi olla syytön, näyttöjä on täytynyt olla. Heppu on vielä maanpaossa Israelissa, joka näyttää suojelevan rikollisia Britannian tavoin! Mies voi olla myös sekaantunut Litvinenkonkin murhaan, mutta kaikille venäjävastaisillehan ei kelpaa syylliseksi muut kuin Putin, vaikka ilman todisteitakin. Hupaisa piirre siinäkin, kun Putinia syyllistävät ja Venäjää haukkuvat väittävät olevansa tasapuolisia, upseereita ja herrasmiehiä sekä ei rasisteja ja ovat kuitenkin valmiita tuomitsemaan ilman todisteen häivää.

15

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattanut itse

tapattaa ko. verojohtajan ja pistää syyn asianomaisen piikkiin. Mistä tietää ,kuka on rikollinen maassa, jossa ei normaali demokratia toimi ja oikeuslaitos on alistettu poliittiseen valvontaan.

• (e-m)

Tai sitten itse Hämähäkkimies tai Mustanaamio ollut asialla. Kumpaa veikkaat itse, jos jätetään tuo Venäjän hallituksen syyttely, vielä salaliittoteorioden tasolle.

• Sitä rataa
        (e-m) kirjoitti:

Tai sitten itse Hämähäkkimies tai Mustanaamio ollut asialla. Kumpaa veikkaat itse, jos jätetään tuo Venäjän hallituksen syyttely, vielä salaliittoteorioden tasolle.

Hämyrimies oli myös todistamassa!

• (e-m)
        Sitä rataa kirjoitti:

Hämyrimies oli myös todistamassa!

että syyllinen on maanpaossa Israelissa.

• devil-koira/susi
        (e-m) kirjoitti:

tottakai Mustanaamion koira onkin susi:P
        Valta sokaisee heikot ihmiset.

• Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.

• Todistajia raivataan
        Kairakettu kirjoitti:

Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.

Kyllä se tapattaa, kun pelissä on miljardit, joita kähmiä, ja kähminnän tapahduttava vieläpä niin, ettei siitä joudu jossain vaiheessa vastuuseen. Kilpailevat klikit, joista Putinin klikki vallassa, tappavat niitä, jotka tietävät liikaa.

• mitä Venäjällä
        Kairakettu kirjoitti:

Uskot tietysti joulupukkiinkin. Ei hallitus tapata verojohtajiaan, vaan vaihtaa, jos on tarvetta.

tapahtuu ? Kuinka voit olla noin varma. Jos olisi vaihdettu ,niin ei olisi löytynyt tekosyytä ahdistella sitä maanpakoon mennyttä miestä.
        Miksi useinkin päättäjiä murhataan ,miksei vain vaihdeta...siinäpä miettimistä.

• agenttia ei
        mitä Venäjällä kirjoitti:

tapahtuu ? Kuinka voit olla noin varma. Jos olisi vaihdettu ,niin ei olisi löytynyt tekosyytä ahdistella sitä maanpakoon mennyttä miestä.
        Miksi useinkin päättäjiä murhataan ,miksei vain vaihdeta...siinäpä miettimistä.

vaihdeta tavalliseen murhamieheen. Jos sitä tarkoitit?

• valitettavasti
        agenttia ei kirjoitti:

vaihdeta tavalliseen murhamieheen. Jos sitä tarkoitit?

- tarkoitin vain sitä ,että on mahdotonta tietää ,kuka oli verojohtajan murhan takana.

• Kaksi

eri asiaa!

• Kaksi eri asiaa todellakin ja joillekin riittää pelkkä epäily todisteeksi. Heitä on tällä palstallakin lukuisa joukko.

• Mr Rabbit
      • Kairakettu

• kaikki neonkonnatkit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6892
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6803
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      148
      5456
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4503
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4099
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3680
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3258
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3183
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      76
      2792
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      40
      2269
    Aihe