Ateistit aina morkkaavat,

viestieni kieliopillisesta asusta.Kehottavat ensin opettelemaan kirjoitustaitoiseksi,ja vasta sitten laittamaan ränttiä tänne.Uskon niin että Taivaassa tämäkin epäkohta tulee korjattua.Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat.

13

414

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla

ovat mielestäni ihmisiä joilla elämä ei ole antoisaa muuten.
      Mitä järkeä olisi luterilaisen roikkua ateisti palstalla?
      Kun esittää kysymyksen näin, niin voi tajuta sen tyhjyyden , miksi ateisti roikkuu luterilaispalstalla.

He kyllä saattavat etsiä virheitä täydellisestä asiasta Kristillisyys, mutta koska heidän kiusaantunut mielensä ei anna rauhaa heille itselleen, niin huomautettavaksi riittää kirjoitusvirhekin :)

Mitä itse tuntisit , jos roikkuisit ateistipalstalla?
      Voisiko olla enempää ihmisellä tilanne se että " elämä on jättänyt ja minulle jäi vain internetin kirjoituspalsta käyttööni" ?
      Ei voi elämässä olla mielekästä sisältöä jos roikkuu täällä ja väärällä palstalla säännöllisesti.

• E-.

viestien asiasisältö on paljon tärkeämpi kuin kieliopillinen asu.
      Pitäähän niidenkin saada esittää ajatuksiaan, jotka eivät täysin hallitse oikeinkirjoitusta, ja sellaisillakin kirjoittajilla näkee joskus hyviä tai ainakin omintakeisia mielipiteitä.

Mihin muuten ajattelit taivaassa käyttää kirjoitustaitoa? Kirjoitellaanko sielläkin nettiin?

• morkkaajista

aina on kaikenlaisia morkkaajia, älä heistä välitä.
      Muuten mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että sinä itse olisit menossa aivan varmasti taivaaseen?

• kirjoittaja,

mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

• sitten tämä
        kirjoittaja, kirjoitti:

mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

• jotain sellaista?
        sitten tämä kirjoitti:

aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.

• aloituksessa
        jotain sellaista? kirjoitti:

Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.

morkkaajistaan, että "Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat."

• !!!!
        kirjoittaja, kirjoitti:

Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.

• "pelastusvarmuus"
        !!!! kirjoitti:

Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.

eikö tämä "pelastusvarmuus" ole todella ylimielisen "uskovaisen" omaa keksintöä, sehän on vain lahkouskovaisten käyttämä harhaoppisissa suunnissa. Kuinka kukaan kristitty voisi sortua moiseen epäkristilliseen ajatteluun.

• ALKUP.ALOTTAJA
        sitten tämä kirjoitti:

Jeesus sanoi,joka ei ole minun puolellani,se on minua vastaan,vaikkapa tästä.

• Hän ei....

Jeesus oli ateisti, Hän ei alkanut palvelemaan kristinuskon herraa, herra saatanaa jumalana vaikka se kiusasi Jeesusta!

Uskoissa uskotaan saatanaan jumalana.
      Jeesus ei ollut uskossa.
      Jeesus ei ollut kristitty.
      He, jotka tietävät eivät usko.
      He, jotka uskovat eivät tiedä.
      Kun tietää niin uskoa ei tarvita...
      Jeesus tiesi ja tunsi hyvin Jumalan Lain....

• tietenkin

kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.

• ...
        tietenkin kirjoitti:

kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1776
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      40
      961
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      694
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      71
      648
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      571
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      557
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      556
    Aihe