Ateistit aina morkkaavat,

viestieni kieliopillisesta asusta.Kehottavat ensin opettelemaan kirjoitustaitoiseksi,ja vasta sitten laittamaan ränttiä tänne.Uskon niin että Taivaassa tämäkin epäkohta tulee korjattua.Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat.

13

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla

ovat mielestäni ihmisiä joilla elämä ei ole antoisaa muuten.
      Mitä järkeä olisi luterilaisen roikkua ateisti palstalla?
      Kun esittää kysymyksen näin, niin voi tajuta sen tyhjyyden , miksi ateisti roikkuu luterilaispalstalla.

He kyllä saattavat etsiä virheitä täydellisestä asiasta Kristillisyys, mutta koska heidän kiusaantunut mielensä ei anna rauhaa heille itselleen, niin huomautettavaksi riittää kirjoitusvirhekin :)

Mitä itse tuntisit , jos roikkuisit ateistipalstalla?
      Voisiko olla enempää ihmisellä tilanne se että " elämä on jättänyt ja minulle jäi vain internetin kirjoituspalsta käyttööni" ?
      Ei voi elämässä olla mielekästä sisältöä jos roikkuu täällä ja väärällä palstalla säännöllisesti.

• E-.

viestien asiasisältö on paljon tärkeämpi kuin kieliopillinen asu.
      Pitäähän niidenkin saada esittää ajatuksiaan, jotka eivät täysin hallitse oikeinkirjoitusta, ja sellaisillakin kirjoittajilla näkee joskus hyviä tai ainakin omintakeisia mielipiteitä.

Mihin muuten ajattelit taivaassa käyttää kirjoitustaitoa? Kirjoitellaanko sielläkin nettiin?

• morkkaajista

aina on kaikenlaisia morkkaajia, älä heistä välitä.
      Muuten mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että sinä itse olisit menossa aivan varmasti taivaaseen?

• kirjoittaja,

mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

• sitten tämä
        kirjoittaja, kirjoitti:

mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

• jotain sellaista?
        sitten tämä kirjoitti:

aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.

• aloituksessa
        jotain sellaista? kirjoitti:

Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.

morkkaajistaan, että "Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat."

• !!!!
        kirjoittaja, kirjoitti:

Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.

• "pelastusvarmuus"
        !!!! kirjoitti:

Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.

eikö tämä "pelastusvarmuus" ole todella ylimielisen "uskovaisen" omaa keksintöä, sehän on vain lahkouskovaisten käyttämä harhaoppisissa suunnissa. Kuinka kukaan kristitty voisi sortua moiseen epäkristilliseen ajatteluun.

• ALKUP.ALOTTAJA
        sitten tämä kirjoitti:

Jeesus sanoi,joka ei ole minun puolellani,se on minua vastaan,vaikkapa tästä.

• Hän ei....

Jeesus oli ateisti, Hän ei alkanut palvelemaan kristinuskon herraa, herra saatanaa jumalana vaikka se kiusasi Jeesusta!

Uskoissa uskotaan saatanaan jumalana.
      Jeesus ei ollut uskossa.
      Jeesus ei ollut kristitty.
      He, jotka tietävät eivät usko.
      He, jotka uskovat eivät tiedä.
      Kun tietää niin uskoa ei tarvita...
      Jeesus tiesi ja tunsi hyvin Jumalan Lain....

• tietenkin

kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.

• ...
        tietenkin kirjoitti:

kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe