Ateistit aina morkkaavat,

viestieni kieliopillisesta asusta.Kehottavat ensin opettelemaan kirjoitustaitoiseksi,ja vasta sitten laittamaan ränttiä tänne.Uskon niin että Taivaassa tämäkin epäkohta tulee korjattua.Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat.

13

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla

      ovat mielestäni ihmisiä joilla elämä ei ole antoisaa muuten.
      Mitä järkeä olisi luterilaisen roikkua ateisti palstalla?
      Kun esittää kysymyksen näin, niin voi tajuta sen tyhjyyden , miksi ateisti roikkuu luterilaispalstalla.

      He kyllä saattavat etsiä virheitä täydellisestä asiasta Kristillisyys, mutta koska heidän kiusaantunut mielensä ei anna rauhaa heille itselleen, niin huomautettavaksi riittää kirjoitusvirhekin :)

      Mitä itse tuntisit , jos roikkuisit ateistipalstalla?
      Voisiko olla enempää ihmisellä tilanne se että " elämä on jättänyt ja minulle jäi vain internetin kirjoituspalsta käyttööni" ?
      Ei voi elämässä olla mielekästä sisältöä jos roikkuu täällä ja väärällä palstalla säännöllisesti.

    • E-.

      viestien asiasisältö on paljon tärkeämpi kuin kieliopillinen asu.
      Pitäähän niidenkin saada esittää ajatuksiaan, jotka eivät täysin hallitse oikeinkirjoitusta, ja sellaisillakin kirjoittajilla näkee joskus hyviä tai ainakin omintakeisia mielipiteitä.

      Mihin muuten ajattelit taivaassa käyttää kirjoitustaitoa? Kirjoitellaanko sielläkin nettiin?

    • morkkaajista

      aina on kaikenlaisia morkkaajia, älä heistä välitä.
      Muuten mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että sinä itse olisit menossa aivan varmasti taivaaseen?

      • kirjoittaja,

        mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

        Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.


      • sitten tämä
        kirjoittaja, kirjoitti:

        mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

        Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

        aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?


      • jotain sellaista?
        sitten tämä kirjoitti:

        aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

        Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.


      • aloituksessa
        jotain sellaista? kirjoitti:

        Että hänen morkkaajansa menevänsä helvettiin? En löydä sitä täältä.

        morkkaajistaan, että "Sitä en ymmärrä mihin he sitä kielioppiaan helvetissä tarvitsevat."


      • !!!!
        kirjoittaja, kirjoitti:

        mutta haluan vastata kysymykseesi siitä, miksi joku tietää pääsevänsä taivaaseen.

        Yksinkertaista; lukemalla raamattua. Siellä Jeesus kertoo, että Hän menee tekemään tilaa meille kaikille. Hän lupaa, että meillä, Häneen henkilökohtaisena Vapahtajanamme uskovilla, on pääsy iankaikkiseen iloon, taivaaseen. Tunnen sen myös sydämessäni, olen syntinen mutta armahdettu, Jeesuksen verellä pesty ja odotan sitä kun Hän tulee minua noutamaan.

        Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.


      • "pelastusvarmuus"
        !!!! kirjoitti:

        Pelastusvarmuuden antaa itse Herra Jeesus Kristus.
        Saatana ja meidän oma mielen viisautemme haluaisi kyllä sen murentaa.

        eikö tämä "pelastusvarmuus" ole todella ylimielisen "uskovaisen" omaa keksintöä, sehän on vain lahkouskovaisten käyttämä harhaoppisissa suunnissa. Kuinka kukaan kristitty voisi sortua moiseen epäkristilliseen ajatteluun.


      • ALKUP.ALOTTAJA
        sitten tämä kirjoitti:

        aloittaja saattoi tietää niin varmasti, että hänen morkkaajansa ovat menossa helvettiin?

        Jeesus sanoi,joka ei ole minun puolellani,se on minua vastaan,vaikkapa tästä.


    • Hän ei....

      Jeesus oli ateisti, Hän ei alkanut palvelemaan kristinuskon herraa, herra saatanaa jumalana vaikka se kiusasi Jeesusta!

      Uskoissa uskotaan saatanaan jumalana.
      Jeesus ei ollut uskossa.
      Jeesus ei ollut kristitty.
      He, jotka tietävät eivät usko.
      He, jotka uskovat eivät tiedä.
      Kun tietää niin uskoa ei tarvita...
      Jeesus tiesi ja tunsi hyvin Jumalan Lain....

      • tietenkin

        kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.


      • ...
        tietenkin kirjoitti:

        kuu on juustoa ja aurinko appelsiinimehua.

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe