Tuhkimotarina unia?!...

MiGordaBella_fanittaja

Oetteko te nähneet tuhkimotarina unia? Minä olen!:

1 uni oli tämmöinen:
(Harrastan oikeasti Teatteria) Olin teatterissa, ja olin pukeutunut Valentiinaksi(Siis pullukaksi xD) Sitten kun näytös alkoi, juoksin ympäri lavaa ORESTEKKSEN perässä, ja huusin. Odota! Minä rakastan sinua! Oresteees!
xD

Siinä oli se. Sitten tuorein uneni!:

Olin kaupungilla, ja siellä oi sellainen iso talo keskellä kupunkia. Menin sinne, ja siellä oli kaikki tuhkiksen hahmot! Menin Emma Rabben(Tza Tzan) luo, ja kysyin häneltä kaikkea ja sanoin fanittavani häntä! Näin myös Oresteksen ja Romanin tappelemassa.

:D.... Ihana minusta tuo viimeisin uneni, kun Tza tza on kerran suosikkinikin...

Kertokaahan tekin unenne, jos on!

11

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Mun muistaakseni mä oon nähnyt Tuhkiksesta unta ehkä 3-4 kertaa. Mä muistan yhestä unesta vaan sen, että siinä oli Pando ja Jordi ja se tais olla aika ihana uni.

    • onhan niitä nähty

      Harmi vaan kun ne on unta vaan :( Mä olin olevinani kerran Oresteksen vieressä nukkumassa (tosin oma mies oli vieressä, pettymys oli suuri kun heräsin..) ja kerran olin rannalla Franklinin kans, uimassa, siis meressä.. Ole!

    • Samuli93

      Tza Tzacita on myös lempparini. Itseasiassa Emma Rabbe on kaikkein paras näytteliä jonka tunnen.

    • Warlicia

      Jos hämärästi muistan, niin jossain unessa "tapasin" Raban ja Marianelan. Olin jossain käytävässä, ja avasin jonkun oven. Aluksi koko uni vaikutti painajaiselta, mutta oven takana seisoikin itse Raba!
      "ORESTES!?.....Ei kun siis..."
      Raba sanoi jotain espanjaksi, mitä en ymmärtänyt. Pian takaani kuului naisen ääni, jonka arvelin kuuluvan Marianelalle. Hänen takanaan seisoi joku mies, jota eeen tunnistanut. Oli sen verran hämärää.
      Pian se uni katkesikin. Olisi ollut hauska tietää keitä muita siellä oli... :D

      • MiGordaBella_fanittaja

        Niin, harmi, kun ne eivät ole todellisia....


      • Warlicia
        MiGordaBella_fanittaja kirjoitti:

        Niin, harmi, kun ne eivät ole todellisia....

        Olisi kyllä kiva tavata Pablo ja Nela oikeesti... :D
        Ja Emma Rabbe tottakai! Eikä unohdeta Hugoa, ja sitä Franklinin näyttelijää.... Kuka se nyt olikaan?

        Niin, harmi kun unet eivät ole todellisia. Mutta toisaalta, ehkä niin on parasta. En osaa espanjaa vielä niin hyvin. ;)


    • Chiquitita

      Mä näin taas viime yönä Tuhkis-unta, mut se oli kai aika lyhyt... Siinä oli Valentina pullukkana ja Orestes. Ne siinä pälätti jotain mitä lie, ja sit Orestes sano jotain, vetäs paitansa pois päältään ja rupes suutelemaan Valentinaa... xD Kauheeta. Orestes tais olla aika pimee siinä unessa... BD En vaan sit muista oikeen mitään muuta. Se tais kyl loppuu siihen pussauskohtaan, onneks. Ties mitä siitäkin olis seurannut... ;D

      • Warlicia

        Aika monen unessa on ollut Orestes....mistähän johtuu..? :D
        Niin, ja vielä tuosta omasta unestani, siinä taisin jopa möläyttää sen "ORESTES" -homman ääneen. Pikkuveljen mukaan ainakin. ;D


    • mona_freak

      tuo ensimmäinen uni kuulosti hauskalta minulla ei oo ollu mitään tuhkisunia :)

    • Henkku10

      No en osaa selittää mutta olin Orestes (heh) ja sitten rakastin Bellaa olin sen kaa ravintolassa ja Chigui oli siellä kanssa ja vihastus tosi paljon :DDD!!

      Ei ollut järkee.. :D

      • jojo

        Onneksi unet ovat vain unia! Kahteen kertaan olen nähnyt Tuhkimotarinaan perustuvaa unta, tai painajaista.

        1. En muista tapahtumia sen enempään mutta Olimpia yritti kuristaa minut.

        2. Tästäkään en muista tapahtumia, tai en usko että unessa oli varsinaisesti juonta mutta ensin Lolo yritti tappaa minut (en muista miten), sitten hypättiin seuraavaan kohtaan jossa Olimpia yritti taas kuristaa minut ja viimeisenä Roman ampui minua.

        Olen tainnut katsoa uneni Valentinan silmin kun minusta noin hanakasti eroon yritetään päästä :)

        Täytyy ehkä mennä nukkumaan ja toivoa joskus pääsevänsä Joseman kainaloon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe