http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808028043448_ul.shtml
Tuo ihan vaan esimerkkinä siitä kuinka paljon sotilasaseitakin katoaa muista aseista puhumattakaan. Eräs kirjoittaja kun innokkaana olisi halukas kieltämään kaikki lailliset aseet.
Ulkomailta on nimittäin täysin mahdollista kuljettaa aseita muihinkin maihin, eikä noista mainituista ulkomaista kaikki ole kaukana Suomesta.
Sotilasaseita kateissa
4
311
Vastaukset 4
- hartaasti
että joku käyttäisi aseitaan sinuun, vitun mulkku. Et osaa muuta kuin paskaa kirjottaa. lopeta jo lapin-ääliö
- taas.
Miten joku VOI olla noin ahdistunut.
SÄÄ-LIT-TÄ-VÄÄ! - (e-m)
taas. kirjoitti:
Miten joku VOI olla noin ahdistunut.
SÄÄ-LIT-TÄ-VÄÄ!kyllä piisaa. Eräskin pentu kirjoitteli (12v tuttu poika) minulle, minun omalta koneeltani ja osasi varsin hyvin vittuilla. No se meni huumorilla, koska hän arvasi, että saan kirjoittajan selville. Ei näet ollut viitsinyt poistaa edes sivuhistoriaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802077Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu291147- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa146896- 98844
- 45737
- 62726
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682