Alexander&Laura vai Gregor&Laura

Gregor&Laura forever

Kummasta yhdistelmästä tykkäätte enemmä(olis kiva jos perustelisitte)?
Ite oon vahvasti Gregorin kannalla!! Laura ja Gregor on ihan ylisöpöi yhessä

8

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiGordaBella_fanittaja

Tuo oli vaikea kysymys.

Alexander on minusta siinä mielesstä tyhmä, kun... Sillo aikoinaan se ei pystyny sanomaan Katariinalle et se eroais siitä.

Gregor on siitä erikoinen, että se on salaperäinen. Mutta onneksi se osasi sanoa Tanjalle, että hän on Tanjan pelkkä YSTÄVÄ:)
      No, kyllähän Gregor sopii paremmin Lauralle kuin sille Helenille...

Mutta kallistun silti Alexanderiin ja Lauraan lopujen lopuksi. P.S. Mun mielipiteet.

• Lauralle Gregor

Gregor&Laura ehdottomasti. Alexander on vanha-ukko, eikä sovi yhtään söpölle Lauralle. A on muutenkin nahjus, miten tuommoinen voi johtaa hotellia?
      Gregor on just semmoinen salaperäinen, komea romanttinen mies, Lauralle niin sopiva.

• mona_freak

siis Alexanderin näyttelijä on 40v. ja Lauran on vasta 26v.

• mielestäni

Laura ja Christian (ei vielä Gregor!) ovat sopiva pari.

• 3xF

Christian ja Laura (Christian eli Gregor)

• apua

Kun sarja alkoi, nauroin, et onko tää joku vitsi. Noin nätille tytölle pariksi noin ruma mies,(siis Alexander) ja sitten pitäis jännittää, koska pääsevät yhteen. En pystynyt, joten en seuraa enää sarjaa. Tuhkimotarinan jälkeen oli vaikea hyväksyä noin ruma miespääosan esittäjä.

• Warlicia

Itsekin mitä olen sivusilmällä seuraillut, niin on kyllä tullut ihmeteltyä juuri tuota asiaa. Siis miksi ei "miespääosaan" valittu jotain vetävämmän näköistä. Tuhkimotarinassa kaikki miehet on ihan jumalattoman (anteeksi) hyvännäköisiä... ;))

Vielä takaisin aiheeseen, olisivat edes nuoremman näyttelijän ottaneet. Tai no, saksalainen novelahan se on. ;D

• <<<<<<

ALEXANDER JA LAURA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      74
      3153
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2135
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1324
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1297
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe