Kummasta yhdistelmästä tykkäätte enemmä(olis kiva jos perustelisitte)?
Ite oon vahvasti Gregorin kannalla!! Laura ja Gregor on ihan ylisöpöi yhessä
Alexander&Laura vai Gregor&Laura
8
1035
Vastaukset
- MiGordaBella_fanittaja
Tuo oli vaikea kysymys.
Alexander on minusta siinä mielesstä tyhmä, kun... Sillo aikoinaan se ei pystyny sanomaan Katariinalle et se eroais siitä.
Gregor on siitä erikoinen, että se on salaperäinen. Mutta onneksi se osasi sanoa Tanjalle, että hän on Tanjan pelkkä YSTÄVÄ:)
No, kyllähän Gregor sopii paremmin Lauralle kuin sille Helenille...
Mutta kallistun silti Alexanderiin ja Lauraan lopujen lopuksi. P.S. Mun mielipiteet. - Lauralle Gregor
Gregor&Laura ehdottomasti. Alexander on vanha-ukko, eikä sovi yhtään söpölle Lauralle. A on muutenkin nahjus, miten tuommoinen voi johtaa hotellia?
Gregor on just semmoinen salaperäinen, komea romanttinen mies, Lauralle niin sopiva.- mona_freak
siis Alexanderin näyttelijä on 40v. ja Lauran on vasta 26v.
- mielestäni
Laura ja Christian (ei vielä Gregor!) ovat sopiva pari.
- 3xF
Christian ja Laura (Christian eli Gregor)
- apua
Kun sarja alkoi, nauroin, et onko tää joku vitsi. Noin nätille tytölle pariksi noin ruma mies,(siis Alexander) ja sitten pitäis jännittää, koska pääsevät yhteen. En pystynyt, joten en seuraa enää sarjaa. Tuhkimotarinan jälkeen oli vaikea hyväksyä noin ruma miespääosan esittäjä.
- Warlicia
Itsekin mitä olen sivusilmällä seuraillut, niin on kyllä tullut ihmeteltyä juuri tuota asiaa. Siis miksi ei "miespääosaan" valittu jotain vetävämmän näköistä. Tuhkimotarinassa kaikki miehet on ihan jumalattoman (anteeksi) hyvännäköisiä... ;))
Vielä takaisin aiheeseen, olisivat edes nuoremman näyttelijän ottaneet. Tai no, saksalainen novelahan se on. ;D
- <<<<<<
ALEXANDER JA LAURA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890