olin sokkotreffeillä ja meni

blondeistablondein72hki

ihanasti.

Luulen että näemme vielä...

Nyt katsomaan leffoja,kertoilen myöhemmin paremmin...

33

2518

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      maananatai töissä.Oli palaveri.

      Tänään käytettiin likkaa lastenkilinikalla kuvauksissa kun viimeksi kesäkk kuvattiin kädet vaikka piti kuvata nilkat...

      Treffit meini helvetin hyvin ihanasti hauskati......

      Eilen meillä kävi likan 14v synttärikahvilla tytön kummi ja naapureista ihmisiä.

      Haettiin leipåomikset kotitalon alakerrasta joss PIDETÄÄN LEIPOMOA.

      • blondeistablondein72hki

        eilen.

        ukon kanssa kahvilla kaveriperheen luona ja heidän kanssaan koriskentälle kun ukot pelas korista.

        aikaisemman yön 11v tytön kaveri ylhäältä oli meillä yön ja viimeyön likka oli niillä.

        14v tytön jengiä kuvattiin Seppälän-kuvauksiin ja joukkue sai rahaa ja tytöt viel pizzeriaan olivat maksaneet kiitoksena.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen.

        ukon kanssa kahvilla kaveriperheen luona ja heidän kanssaan koriskentälle kun ukot pelas korista.

        aikaisemman yön 11v tytön kaveri ylhäältä oli meillä yön ja viimeyön likka oli niillä.

        14v tytön jengiä kuvattiin Seppälän-kuvauksiin ja joukkue sai rahaa ja tytöt viel pizzeriaan olivat maksaneet kiitoksena.

        likka serkullaan ja toinen taas yläkerrassa ja yläkertalainen jälleen meille ensiyöksi.

        Äitillä kahvilla käytiin.

        Ukko nyt onneksi hetken töissä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likka serkullaan ja toinen taas yläkerrassa ja yläkertalainen jälleen meille ensiyöksi.

        Äitillä kahvilla käytiin.

        Ukko nyt onneksi hetken töissä.

        likan kahvitus.

        Tyttö sai kukkia,rahaa koruja eli sitä mitä halusikin.

        kaksi vanhinta tyttöä oli eilen naapurissa juhlimassa vikoja lomapäiviä ja olin vahingoniloinen kun heillä hieman väsy olo tänään;O))

        Eilen 14v tytär tarjosi äitilleen mäcissä kahvit ja nuggetit sen kunniaksi kun löysin likalle seppälästä muoti nahkatakin edullisesti;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan kahvitus.

        Tyttö sai kukkia,rahaa koruja eli sitä mitä halusikin.

        kaksi vanhinta tyttöä oli eilen naapurissa juhlimassa vikoja lomapäiviä ja olin vahingoniloinen kun heillä hieman väsy olo tänään;O))

        Eilen 14v tytär tarjosi äitilleen mäcissä kahvit ja nuggetit sen kunniaksi kun löysin likalle seppälästä muoti nahkatakin edullisesti;>

        tekstareita siltä treffikumppanilta...

        Ensi yöksi taas tulee tyttö yläkerrasta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tekstareita siltä treffikumppanilta...

        Ensi yöksi taas tulee tyttö yläkerrasta.

        6kg.

        Tavattiin tuopilla ja pari tuntia juteltiin ja viikko suunnilleen väliä sitten elokuvissa ja sitä ennen syötiin,hän tarjosi;)

        Mummilla on käyty ja äidilläni muutamia kertoja.

        Tyttöjen koulu alkanut hyvin ja tykkäävät.

        Mulla vielä parisen viikkoa töitä ja sen jälkeen ei tietoa jatkossa;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        6kg.

        Tavattiin tuopilla ja pari tuntia juteltiin ja viikko suunnilleen väliä sitten elokuvissa ja sitä ennen syötiin,hän tarjosi;)

        Mummilla on käyty ja äidilläni muutamia kertoja.

        Tyttöjen koulu alkanut hyvin ja tykkäävät.

        Mulla vielä parisen viikkoa töitä ja sen jälkeen ei tietoa jatkossa;/

        naisen kanssa meni kivasti ja näemme vielä;O))))


    • blondeistablondein72hki

      keskiviikkona kun en halunnut pihakahville sen ja naapurinmuijan kanssa joka ukon parhaistaparhain kaveri..

      Eilen meillä kävi kaveriperhekahvilla ja sit vitutti kun piti mennä taas pihakahville...

      Äitillä ja mummilla kahvit keskiviikkona ja vaihdettiin koko kämppään järjestystä.

      En o kuullut siitä mitään mutta jos en niin surullinen olen mutta kaikkea muistelen ilolla....

      • blondeistablondein72hki

        KUNG FU PANDA jota kävimme ukon ja kahden nuorimman sekä 11v likan kaverin kanssa katsomassa ja taas tuilee samainen tyttö meille yöksi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        KUNG FU PANDA jota kävimme ukon ja kahden nuorimman sekä 11v likan kaverin kanssa katsomassa ja taas tuilee samainen tyttö meille yöksi.

        ensi yöksi samainen yläkerran tyttö.

        Tavattiin taas ja hää kuulemma ihastumassa minnuun.... :O)

        Käytiin ukon ja likan kanssa naapurissa drinkillä 60v ja risat pariskunnalla.

        Huomenna aamulla menen töihin.Ukko ollut töissä koko viikonlopun.

        Käytiin syömässä,hän tarjosi ruuan... ;D

        14v tyttö koko viikonlopun sderkullaan.


    • blondeistablondein72hki

      siskoni tytöltä tänään siis lauantaina kun tuli likan kanssa käymään : "MITÄ SULLE ON TAPAHTUNUT? MITÄ SÄ OOT TEHNYT ITSELLESI? SÄ OOT LAIHTUNUT!"

      Johon meikä vaatimattomasti vastasi "NOO EHKÄ PARISEN KILOA"

      Kohta nukkumaan kun aamulla töitä mutta onneksi vasta klo 10 herätys.

      Vei minut tänään syömään ja pari lonkeroa juotiin...

      • blondeistablondein72hki

        töissä ja kävelin äitilleni,matka kesti 20 min,josta ukko miut haki.

        Just syötiin.

        Kohta kun ruoka laskeutunut,siivoan ja sitten suihkuun.


    • blondeistablondein72hki

      viemään isompaa koiraamme ulos kun on kuonopanta ja koira ei vedä tai ei ainakaan paljoa mutta silti aina pelottaa antaa kun jos toinen koira tulee vastaan niin on aikuisellakin vaikea pitää...

      • todellakin

        varovasti antaa talutella lapsen isoa koiraa. Itsellä vahva pikkukoira (säkä 33 cm) ja jos se sille päälle sattuu että alkaa vetää toisen koiran luo niin tosissaan saan pitää kiinni vaikka aikuinen olenkin, tosin pienehkö aikuinen.

        Joskus on ollut pakko vaihtaa reittiä oman koiran kanssa, kun vastaan on tullut lapsi ison koiran kanssa. Ikinä ei voi olla varma miten eläimet käyttäytyy ja lapsella ei yleensä ole isoihin koiriin sitä auktoriteettia, mikä aikuisilla.


      • blondeistablondein72hki
        todellakin kirjoitti:

        varovasti antaa talutella lapsen isoa koiraa. Itsellä vahva pikkukoira (säkä 33 cm) ja jos se sille päälle sattuu että alkaa vetää toisen koiran luo niin tosissaan saan pitää kiinni vaikka aikuinen olenkin, tosin pienehkö aikuinen.

        Joskus on ollut pakko vaihtaa reittiä oman koiran kanssa, kun vastaan on tullut lapsi ison koiran kanssa. Ikinä ei voi olla varma miten eläimet käyttäytyy ja lapsella ei yleensä ole isoihin koiriin sitä auktoriteettia, mikä aikuisilla.

        sanonkin että vain isomman seurassa tai vain pikapikaa talonympäri ja takaisin.

        Itse en ees uskalla isompaa koiraa taluttaa vaan vien aina pienemmän lenkille jolla mahdottomat voimat jos se jotain päättää kun en minäkään pituudella pilattu ole.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sanonkin että vain isomman seurassa tai vain pikapikaa talonympäri ja takaisin.

        Itse en ees uskalla isompaa koiraa taluttaa vaan vien aina pienemmän lenkille jolla mahdottomat voimat jos se jotain päättää kun en minäkään pituudella pilattu ole.

        epävarma tyypistä jota tapailen vaikka on sanonut olevansa minuun ihastunut...

        Ei vielä tietoo onko töitä ens kk alussa,voi paska,en halua työttömäksi jäädä mutta jos niin harmillisesti käy niin tietty mä jotain positiivista siitäkin sitten löydän kuten aina kaikesta,ei tätä elämää jaksa jos ajattelee negatiivisesti.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        epävarma tyypistä jota tapailen vaikka on sanonut olevansa minuun ihastunut...

        Ei vielä tietoo onko töitä ens kk alussa,voi paska,en halua työttömäksi jäädä mutta jos niin harmillisesti käy niin tietty mä jotain positiivista siitäkin sitten löydän kuten aina kaikesta,ei tätä elämää jaksa jos ajattelee negatiivisesti.

        ilma nooh ainakin virkistyn kun kävelen töissä ulkona paikasta toiseen pitkiä matkoja.

        Eilen käytiin mäcissä nuorimpien tyttöjen kanssa ja äijä osti mulle sekä itselleen kaksi puseroa.

        Tein likan kanssa vaihtokaupan kun mä haluan sen laukun ja se -mun toisen uuden paitani;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ilma nooh ainakin virkistyn kun kävelen töissä ulkona paikasta toiseen pitkiä matkoja.

        Eilen käytiin mäcissä nuorimpien tyttöjen kanssa ja äijä osti mulle sekä itselleen kaksi puseroa.

        Tein likan kanssa vaihtokaupan kun mä haluan sen laukun ja se -mun toisen uuden paitani;)

        ukko osti mulle alkkarit ja liivit,kahdelle nuorimmalle housut,11v tytölle kännyn,latas kaikille 10e puheaikaa,15v likalle hupparin ja topin,14v tyttö sai 8e rahaa...

        Jahuu nyt on jo 7 kg rippunut veke.


      • onnea, onnea,
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukko osti mulle alkkarit ja liivit,kahdelle nuorimmalle housut,11v tytölle kännyn,latas kaikille 10e puheaikaa,15v likalle hupparin ja topin,14v tyttö sai 8e rahaa...

        Jahuu nyt on jo 7 kg rippunut veke.

        onnea... hienosti sun laihis etenee!


      • blondeistablondein72hki
        onnea, onnea, kirjoitti:

        onnea... hienosti sun laihis etenee!

        Mulle on tehnyt todella hyvää kun olen 2kk tuurannut rapuissa,oon syönyt säännöllisesti,herkuttelen vain juhlissa ja kuntokin nousee;O)

        olo fiilis paranee paranemistaan.

        En lannistu vaikka välillä sorrun sipseihin tai jädelle,mä vaan jatkan entistä innokkaammin painon pudottamista.


      • blondeistablondein72hki sta...
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Mulle on tehnyt todella hyvää kun olen 2kk tuurannut rapuissa,oon syönyt säännöllisesti,herkuttelen vain juhlissa ja kuntokin nousee;O)

        olo fiilis paranee paranemistaan.

        En lannistu vaikka välillä sorrun sipseihin tai jädelle,mä vaan jatkan entistä innokkaammin painon pudottamista.

        käytiin kaupassa ja olriin pihalla kahvilla naapureiden kanssa,piristi.

        Illalla menin ukon mukaan töihin,se maksoi mulle 20e.

        14v tyttö kipeenä mutta onneksi niin isotyttö pärjää.

        Voi paska,täällä 3vkon jatko luvattu jo toiselle,vasta maananatina saan tietää jatkuuko hommat muualla vai ei.

        On mulla ihana ystävä kun se viime viikolla tekstasi että hän on ostanut valmiiksi liput tavastialle negativen keikalle.
        En voinut kieltäytyä eli huomenna sinne jes.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki sta... kirjoitti:

        käytiin kaupassa ja olriin pihalla kahvilla naapureiden kanssa,piristi.

        Illalla menin ukon mukaan töihin,se maksoi mulle 20e.

        14v tyttö kipeenä mutta onneksi niin isotyttö pärjää.

        Voi paska,täällä 3vkon jatko luvattu jo toiselle,vasta maananatina saan tietää jatkuuko hommat muualla vai ei.

        On mulla ihana ystävä kun se viime viikolla tekstasi että hän on ostanut valmiiksi liput tavastialle negativen keikalle.
        En voinut kieltäytyä eli huomenna sinne jes.

        hermoilen kun tyyppi joka kuulemma hulluna minuun,ei anna eilisen aamun jälkeen kuulua itsestään...

        Tuo aikaisempi kirjoitus oli minun.

        Kohta pääsen töistä-vien kengät suutariin,himas pestävä pyykkiä taas yms

        Naapuri pyysi mua ensi tiistaina lenkille pururadalle ja sitten lenkkisaunaan joten täytyypä mennä.

        Kaverini on tosi hölmö kun ei tee lääkärin määräämiä jumppaliikkeitä.
        Se tosi lyhyt muutenkin mutta on 2 senttiä lyhentynyt skoljoosin takia ja vanhemmiten uhkaa tulla kyttyräselkä,ei hyvä ei.

        Mua on auttanut laihduttamisessa,työn jaksamisessa,jäsenet notkistuu kun joka päivä aina kun olen jossain etenkin töissä hetkenkin yksin,venyttelen ja jumppaan,suosittelen kaikille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hermoilen kun tyyppi joka kuulemma hulluna minuun,ei anna eilisen aamun jälkeen kuulua itsestään...

        Tuo aikaisempi kirjoitus oli minun.

        Kohta pääsen töistä-vien kengät suutariin,himas pestävä pyykkiä taas yms

        Naapuri pyysi mua ensi tiistaina lenkille pururadalle ja sitten lenkkisaunaan joten täytyypä mennä.

        Kaverini on tosi hölmö kun ei tee lääkärin määräämiä jumppaliikkeitä.
        Se tosi lyhyt muutenkin mutta on 2 senttiä lyhentynyt skoljoosin takia ja vanhemmiten uhkaa tulla kyttyräselkä,ei hyvä ei.

        Mua on auttanut laihduttamisessa,työn jaksamisessa,jäsenet notkistuu kun joka päivä aina kun olen jossain etenkin töissä hetkenkin yksin,venyttelen ja jumppaan,suosittelen kaikille.

        siskon entinen on tapettu ja kyse aivan ihanasta läheisestä tyypistä ystävästä;((((

        Eikä toi vitun sika ukko sano ees pahoitteluja tosin eipähän tästä toisestakaan kuulu mitään vaikka sillekin kerroin eli haistakoot paska kaikki ukot!!!!!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskon entinen on tapettu ja kyse aivan ihanasta läheisestä tyypistä ystävästä;((((

        Eikä toi vitun sika ukko sano ees pahoitteluja tosin eipähän tästä toisestakaan kuulu mitään vaikka sillekin kerroin eli haistakoot paska kaikki ukot!!!!!

        Tavastialla.Sitä ennen kaverilla syödään ja otetaan alkupaukkuja.

        300g lähtenyt veke.

        On se kumma kuinka äijä näkee muiden virheet mutta omiaan ei myönnä.Kaikkien on puhuttava ja anteeksi pyydettävä paitsi tietty ei sen itsensä...

        12e maksoi kun vein suutariin kengät.

        harmi kun vielä ei mahdu farkut jalkaan jotka ostin yli vuosi takaperin,suoraan kaupasta 80e kaappiin...
        noin 6kg saatava pois vielä ja vasta sitten saan ne jalkaani.


      • prunette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Tavastialla.Sitä ennen kaverilla syödään ja otetaan alkupaukkuja.

        300g lähtenyt veke.

        On se kumma kuinka äijä näkee muiden virheet mutta omiaan ei myönnä.Kaikkien on puhuttava ja anteeksi pyydettävä paitsi tietty ei sen itsensä...

        12e maksoi kun vein suutariin kengät.

        harmi kun vielä ei mahdu farkut jalkaan jotka ostin yli vuosi takaperin,suoraan kaupasta 80e kaappiin...
        noin 6kg saatava pois vielä ja vasta sitten saan ne jalkaani.

        kun näitä sun juttujas aina luen, niin miten sä olet vielä yksissä ukkosi kans, kun kuitenkin treffailet muita? Miten ukkso suhtautuu, lukeeko se näitä kirjoituksiasi ja hyväksyy treffit muiden kans vai onko mustis vai eikö todella tiedä mitään?

        Mulla ei olis noin hurjaa pokkaa... vaikka joskus on tullutkin katseltua ruohoa aidan takana :)


      • blondeistablondein72hki
        prunette kirjoitti:

        kun näitä sun juttujas aina luen, niin miten sä olet vielä yksissä ukkosi kans, kun kuitenkin treffailet muita? Miten ukkso suhtautuu, lukeeko se näitä kirjoituksiasi ja hyväksyy treffit muiden kans vai onko mustis vai eikö todella tiedä mitään?

        Mulla ei olis noin hurjaa pokkaa... vaikka joskus on tullutkin katseltua ruohoa aidan takana :)

        suoraan eli samaa ihmettelen itsekin mutta mulla tietyt omat syyni olla sen kanssa vaikka se sika onkin.

        Jos tästä jutusta tulee jotain niin sitten tehtävä se lopullinen päätös.

        Mua varten ei ole teinihelvetti jonka koin Negativen keikalla!!!

        Olin sillä jätkällä sit menin ystävälle ja sieltä keikalta taas tälle tyypille ja en voi muuta sanoa kuin WAU!!!!!!

        Pitkästä aikaa tilattiin himaan pizzat ja käytiin saunassa.


      • Turhaan
        prunette kirjoitti:

        kun näitä sun juttujas aina luen, niin miten sä olet vielä yksissä ukkosi kans, kun kuitenkin treffailet muita? Miten ukkso suhtautuu, lukeeko se näitä kirjoituksiasi ja hyväksyy treffit muiden kans vai onko mustis vai eikö todella tiedä mitään?

        Mulla ei olis noin hurjaa pokkaa... vaikka joskus on tullutkin katseltua ruohoa aidan takana :)

        Kyselet, sekopäitä koko porukka.
        Näkee, että koulut jäi käymättä ja lapsellisuus on tallella.


      • blondeistablondein72hki
        Turhaan kirjoitti:

        Kyselet, sekopäitä koko porukka.
        Näkee, että koulut jäi käymättä ja lapsellisuus on tallella.

        hauskoista sanoistasi;D

        Eilen tilattiin pizzat ja hyi hitto,ei enää mulle sitä moskaa kiitos.Tuli maha ihan helvetin kipeäksi ja nytkin olo kamalan turvonnut vaikka muuta en ole syönyt.

        Aamulla olin töissä ja käytiin äitillä kahvilla.

        14v tyttö ollut koko viikonlopun serkullaan.Kävi kylläkin eilen kotona.

        Likka kuulemma seurustelee jonkun Italiaanon kanssa ja serkkunsa pojan kanssa joka auttoi likkaa noin viikko sitten... ;))

        Mulle soitti kaksi esimiestä ja molemmat tarjosivat töitä.
        Kaksi tulee haastattelemaan minnuu töihin tiistaina ja yhdelle soitan maananatina ja yhdelle pomolle tiistaina eli en ihan mikään turha jätkä voi olla kun minut halutaan useampaan paikkaan töihin hih hih ;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hauskoista sanoistasi;D

        Eilen tilattiin pizzat ja hyi hitto,ei enää mulle sitä moskaa kiitos.Tuli maha ihan helvetin kipeäksi ja nytkin olo kamalan turvonnut vaikka muuta en ole syönyt.

        Aamulla olin töissä ja käytiin äitillä kahvilla.

        14v tyttö ollut koko viikonlopun serkullaan.Kävi kylläkin eilen kotona.

        Likka kuulemma seurustelee jonkun Italiaanon kanssa ja serkkunsa pojan kanssa joka auttoi likkaa noin viikko sitten... ;))

        Mulle soitti kaksi esimiestä ja molemmat tarjosivat töitä.
        Kaksi tulee haastattelemaan minnuu töihin tiistaina ja yhdelle soitan maananatina ja yhdelle pomolle tiistaina eli en ihan mikään turha jätkä voi olla kun minut halutaan useampaan paikkaan töihin hih hih ;>

        kun ripuloin koko viimeyön,silti olen töissä.

        Moni mielellään kuuluisi sekopäiseen porukkaamme josta olemme erittäin ylpeitä ja onnekkaita kun minulla ystäviä riittää ja sellaisiakin jotka ostavat keikkalippuja ja haluavat minut mukaansa,tyttäreni ovat kauniita ja pärjäävät hyvin koulussa,ystäviä on paljon erilaisia,me kaikki autamme toisiamme ja kuuntelemme ilot ja surut,onhan tosi sekopäistä surra ystävä kuolemaa vai mitä?
        eli tuokin aikaisempi vain kateellisen kommentti joten kiitos vielä kerran kun tunnustit sen minulle ja muille;))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kun ripuloin koko viimeyön,silti olen töissä.

        Moni mielellään kuuluisi sekopäiseen porukkaamme josta olemme erittäin ylpeitä ja onnekkaita kun minulla ystäviä riittää ja sellaisiakin jotka ostavat keikkalippuja ja haluavat minut mukaansa,tyttäreni ovat kauniita ja pärjäävät hyvin koulussa,ystäviä on paljon erilaisia,me kaikki autamme toisiamme ja kuuntelemme ilot ja surut,onhan tosi sekopäistä surra ystävä kuolemaa vai mitä?
        eli tuokin aikaisempi vain kateellisen kommentti joten kiitos vielä kerran kun tunnustit sen minulle ja muille;))

        "sekopäistä" oli eilen 15v likalta kun halusi tehdä ruokaa ja siivota sekä se kun 11v tyttö on oksentanut ja kipeänä niin ja vielä järkyttävämmän enempi "sekopäistä" kun mua tullaan töihin haasrarrelemaan ja toiseen työhaastatteluun menen sen jälkeen.

        kamalan "sekopäisiä" kun olemme niin pihakahvilla eilen naapurin kanssa ja tänään hänen kanssaan lenkille ja sit lenkkisaunaan.

        hui ihan kauheita kertomuksia ja vielä sekopäisiäkin tällä blondilla eiks ookki hih hih eli hyvää tiistaita itse kullekin!!!


      • Mekastin
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        "sekopäistä" oli eilen 15v likalta kun halusi tehdä ruokaa ja siivota sekä se kun 11v tyttö on oksentanut ja kipeänä niin ja vielä järkyttävämmän enempi "sekopäistä" kun mua tullaan töihin haasrarrelemaan ja toiseen työhaastatteluun menen sen jälkeen.

        kamalan "sekopäisiä" kun olemme niin pihakahvilla eilen naapurin kanssa ja tänään hänen kanssaan lenkille ja sit lenkkisaunaan.

        hui ihan kauheita kertomuksia ja vielä sekopäisiäkin tällä blondilla eiks ookki hih hih eli hyvää tiistaita itse kullekin!!!

        Kuvittelet vaan, ei sulla niin hyvin mene, jakelet persettä kenelle sattuu ja oma ukkokin on sun kanssa vaan sen takia,,,persees. Kerro kuka sun kanssa on aivojesi takia???


    • blondeistablondein72hki

      anaaliseksiä harrastaa joten jätän ihan sulle nuo persehommat hyi hitto mitä sä ehdotat,ei mulle kiitos suntapojasi.

      Mulla menee ihan just niin huonosti ihan just niin hyvin kuin mitä kerronkin eli en vähempää en enempää;O)

    • blondeistablondein72hki

      koen että mun kanssa ollaan sänkytaitojeni takia kuin fiksuuteni!

      Siis haloo hei herää ei kellään oo hauskaa nörtin kanssa joka sängyssä puupökkelö mutta kun makkarin puolella homma pelaa niin jopas jotakin wau;D

      Kiitti tunnustuksesta kun tiedät että meikällä taitoja löytyy,rupesin ihan ääneen nauramaan sillä niiiiiin iloiseksi tulin kommentistasi ;>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe