Adventtikirkko on Kristuksen puhdas oppinen seurakunta. Seurakunta ei silti ole täydellinen niin kauan kuin elämme tässä ajassa. Vasta ikuisuudessa olemme kaikki täydellisiä niin kuin Taivaallinen Isämme on täydellinen. Mutta Herralla ei ole muuta seurakuntaa kuin adventtikseurakunta, joka seuraa Herraa kaikessa niin opissa kuin vanhurskaudessakin!
Kaikkien ihmisten on tehtävä parannus ja uskottava Jeesuksen uskolla - usko jota adventtiseurakunta YKSIN julistaa. Iankaikkinen evankeliumi mukaanluettuna Jumalan pyhä laki ja sen sinetti - sapatti! Kolmen enkelin sanoma on ollut ajankohtaista vuoden 1844 jälkeen ja sitä julistetaan yhä voimallisemmin mitä lähenpänä Jeesusken tulemus on.
Nyt jo luterilaiset papitkin tulevat USKOON ja liityvät adventtisanoman voitollisiin julistajiin!!!
Osaan kertoa uskosta
21
430
Vastaukset
- ka4rla
On todella hyvä että on yksi "oikea uskoinen"seurakunta .Mitä uskoa muuten adv,julistaa ,en nältä palstoilta ainakaan ole vastausta löytänyt.Eikä noi advar,kirjoitukset kovin vanhurkaalle näytä ,,...Ja sitä paitsi surakuntalaiset teillä vain vähenee ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jotka ovat irtautuneet sieltä ovat löytäneet varmasti uuden laisen rauhan itselleen,Siunatkaamme heitä,(on niitä luterilaisia uskossa ollut kautta aikojen .)tiedän kyllä tämän vrkaheitto lut.papin joka on ja toimii advareissa.Eipä hän muualle olisi väärä opisuutensa takia kelvannutkaan .
- olet vääräuskoinen
haukkuessasi muita saatanoiksi ja demoneiksi. Olet tyypillinen nainen, joka ei kykene keskustelemaan asioista asioina, vaan panettelet jokaista joka on kanssasi eri mieltä.
- Jeesuksen nimessä ja veressä
Oikeauskoisin on lestadiolaiset, muualla ei julisteta anteeksiantamusta oikein. Tervetuloa esikoisten joukkoon.
- ka4rla
olet vääräuskoinen kirjoitti:
haukkuessasi muita saatanoiksi ja demoneiksi. Olet tyypillinen nainen, joka ei kykene keskustelemaan asioista asioina, vaan panettelet jokaista joka on kanssasi eri mieltä.
JUU nämä ilmisut kyllä sopii ellenistien suuhun .Minä en ole ellenisti .kyllähän se on tosiasia ,että keskustelut jää vähiin koska teidän puolella hermostutaan ,ja aletaan heittelemään uskovia helvetin tuleen ,kannattais sinunkin katsoa mitä toiset kirjoittelee niin eipä todellakaan siitä saa keskustelua aikaan.Siunataan teitä ja rukoillaan että Herra antaisi vähän valoa tunnelin päähän .
- alex-kasi
Jeesuksen nimessä ja veressä kirjoitti:
Oikeauskoisin on lestadiolaiset, muualla ei julisteta anteeksiantamusta oikein. Tervetuloa esikoisten joukkoon.
on ikuisen piinan harhausko - uskonnot joissa väitetään että Jumala loisi elämää ja sitten piinaisi suurta osaa luomistaan IKUISESTI.
Niitä on aika monta Islamista lähtien ja Lestadiolaisetkin taitavat kuulua siihen joukkoon. - ka4rla
Kysyisin lauletaanko lest, seuroissa vahoja virsiä,kun virret on uudi´stuneet ,SYDÄMENI HALAJAAlapsuus ajan virsien perään,mutta kun missään täällä suomessa ei enää kuule,Ulkomailla olevat vanhat ihmiset niitä vielä laulaa,
- Alex- ysi
alex-kasi kirjoitti:
on ikuisen piinan harhausko - uskonnot joissa väitetään että Jumala loisi elämää ja sitten piinaisi suurta osaa luomistaan IKUISESTI.
Niitä on aika monta Islamista lähtien ja Lestadiolaisetkin taitavat kuulua siihen joukkoon.Oppi ikuisesta kadotuksesta on yksinkertainen. Sitä ei tarvitse tehdä monimutkaiseksi. Jeesus sanoi:
Matteuksen evankeliumi:
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Iankaikkinen rangaistus on yhtä ikuinen kuin pelastuneiden autuas olotila Jumalan taivaassa. Jeesus puhui nimenomaan rangaistuksesta ja sen kestosta. Jos rangaistus päättyy, niin se ei ole iankaikkinen. Jos rangaistava lakkaa olemasta ja katoaa, niin rangaistus ei ole iankaikkinen. Jos kiellät iankaikkisen rangaistuksen, niin opetat Jumalan tahtoa vastaan. Ikuinen rangaistus on Jumalan säätämys ja määräys synnistä, joka on kauhea rikos Jumalaa kohtaan. Rangaistuksen vähättely on samalla myös synnin vähättelyä. Luojalla on oikeus päättää sitä, mikä oikein on. Jätä siis tuomio Jumalalle ja varo, ettet opeta hänen tahtoaan vastaan, niin että villitset ihmisiä synnin tekoon ja rohkaiset heitä siihen vähättelemällä tuomiota.
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/kadotus.shtml alex-kasi kirjoitti:
Niitä on aika monta Islamista lähtien ja Lestadiolaisetkin taitavat kuulua siihen joukkoon.Ei Jumala ketään opinkappaleiden kautta tuomitse
joko "iankaikkiseen elämään" tai "iankaikkiseen
kadotukseen". Vaan sydämen uskon tai uskottomuuden
persuteella. Kun Jeesus viittaa tekoihin, niin teot
ovat vain todistajia - sydämeen Jumala katsoo.
Helvettiä vastaan minullakin on. Jos olisi minulla
tuomiovalta, niin kaikki ihmiset taivaaseen ilman
muuta. Mutta Jumalapa tuomitseekin Jeesuksen
Kristuksen kautta, että kuka uskoo kuka ei.
Minä en voi yhtyä käsitykseesi, että Jeesus
antoi valheellisen ilmestyksen lähimmälle
apostolilleen, Johannekselle, jossa Hän vakuuttaa,
että saatanaa seuranneet menevät siihen saatanalle
valmistettuun helvettiin, joka ei sammu ikinä.
Sillä vaikka Jeesus vain pelottelisi, niin Hän
kyllä ehtii helvetin vielä valmistaa niille, jotka
ottavat jotain pois Ilmestyskirjasta tai lisäävät
jotain siihen sanomaan - esim sunnuntaipedonmerkki
ja lauantai sapattisinetti.
10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan.
Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
[Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]
11
Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti.
Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa
-- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen.
[1. Moos. 19:28; Jes. 34:10]
Ilm. 22:18-19
18
Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [22:18,19: 5. Moos. 4:2, 13:1]
19
Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
Hieman laajemmin ...eli jakeet 14-22.
(Raamatun loppusanat).
14 "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. [1. Moos. 3:22; Ilm. 2:7, 7:14, 21:27]
15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
[Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6]
16 "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti."
[Ilm. 1:1 | 4. Moos. 24:17; Jes. 11:1,10; Matt. 1:1 ]
17 Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [22:18,19: 5. Moos. 4:2, 13:1]
19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
20 Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!
21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.
22 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.
Millä peusteella Sinä rohkenet poistaa ns. kolmannen enkelin varoitussanat?- muut ovat kirjoittaneet
ka4rla kirjoitti:
JUU nämä ilmisut kyllä sopii ellenistien suuhun .Minä en ole ellenisti .kyllähän se on tosiasia ,että keskustelut jää vähiin koska teidän puolella hermostutaan ,ja aletaan heittelemään uskovia helvetin tuleen ,kannattais sinunkin katsoa mitä toiset kirjoittelee niin eipä todellakaan siitä saa keskustelua aikaan.Siunataan teitä ja rukoillaan että Herra antaisi vähän valoa tunnelin päähän .
mutta sinä et ollut yhtään parempi. samalla tavalla sinä heittelit toisin ajattelevia helvettiin. mutta ehkäpä olet nyt tehnyt parannuksen. jos niin, niin hyvä.
- koska ette julista
oikein. ainoastaan luulette niin.
- ikuinen rangaistus
Alex- ysi kirjoitti:
Oppi ikuisesta kadotuksesta on yksinkertainen. Sitä ei tarvitse tehdä monimutkaiseksi. Jeesus sanoi:
Matteuksen evankeliumi:
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Iankaikkinen rangaistus on yhtä ikuinen kuin pelastuneiden autuas olotila Jumalan taivaassa. Jeesus puhui nimenomaan rangaistuksesta ja sen kestosta. Jos rangaistus päättyy, niin se ei ole iankaikkinen. Jos rangaistava lakkaa olemasta ja katoaa, niin rangaistus ei ole iankaikkinen. Jos kiellät iankaikkisen rangaistuksen, niin opetat Jumalan tahtoa vastaan. Ikuinen rangaistus on Jumalan säätämys ja määräys synnistä, joka on kauhea rikos Jumalaa kohtaan. Rangaistuksen vähättely on samalla myös synnin vähättelyä. Luojalla on oikeus päättää sitä, mikä oikein on. Jätä siis tuomio Jumalalle ja varo, ettet opeta hänen tahtoaan vastaan, niin että villitset ihmisiä synnin tekoon ja rohkaiset heitä siihen vähättelemällä tuomiota.
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/kadotus.shtmlei ole sama asia kuin ikuinen piinaaminen.
- ka4rla
AnttiVKantola kirjoitti:
Ei Jumala ketään opinkappaleiden kautta tuomitse
10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan.
11
-- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen.
18
Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [22:18,19: 5. Moos. 4:2, 13:1]
19
Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
(Raamatun loppusanat).
14 "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. [1. Moos. 3:22; Ilm. 2:7, 7:14, 21:27]
15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
16 "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti."
17 Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [22:18,19: 5. Moos. 4:2, 13:1]
19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
20 Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!
Millä peusteella Sinä rohkenet poistaa ns. kolmannen enkelin varoitussanat?TÄSSÄ OLI TAAS TOTUUTTA ,ei mitään omia lisäyksiä ,eikä pois ottamisia .näinhän se on raamattu on RAAMATTU ,eikä meidän tule uskoa muunlaiseen opetukseen ,SIUNATTUA PÄIVÄN JATKOA.
- alex-kasi
AnttiVKantola kirjoitti:
Ei Jumala ketään opinkappaleiden kautta tuomitse
10
11
18
19
(Raamatun loppusanat).
Millä peusteella Sinä rohkenet poistaa ns. kolmannen enkelin varoitussanat?KUOLEMASTA ja TUHOUTUMISESTA Raamattu syntisiä kerta kerran jälkeen meitä varoittaa, sen ensimmäisiltä lehdiltä sen viimeisille.
Miksi? - Koska syntisen on mahdotonta omin avuin välttää kuolema ja tuhoutuminen - hän kuolee ja tuhoutuu koska hän tekee kuolemaan vieviä ja elämää tuhoavia tekoja (siis syntiä) - siitä on kysymys.
Eikä se muuta asiaa jos luulee tuhoutumisen olevan "ikuinen piina" ja kuoleman "iankaikkinen elämä". Tuhoutuminen on silti yhä tuhoutuminen ja kuolema yhä kuolema..
Kysymys on iankakkisen elämän SAAMISESTA - sen mahdollistamisesta. Niiden tekijöiden poistamisesta jotka aiheuttavat kärsimystä kuoleman ja tuhoutumisen.
1. Kor. 15:26
Vihollisista viimeisenä kukistetaan KUOLEMA. - alex-kasi
ka4rla kirjoitti:
TÄSSÄ OLI TAAS TOTUUTTA ,ei mitään omia lisäyksiä ,eikä pois ottamisia .näinhän se on raamattu on RAAMATTU ,eikä meidän tule uskoa muunlaiseen opetukseen ,SIUNATTUA PÄIVÄN JATKOA.
TUHOUTUMISESTA:
Mark. 1:24
"Mitä sinä meistä tahdot, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut TUHOAMAAN meidät? Minä tiedän, kuka sinä olet, Jumalan Pyhä!"
Luuk. 9:25
Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta saattaa itsensä TUHOON ja turmioon?
Luuk. 13:3
Eivät suinkaan -- samalla tavoin te kaikki olette TUHON omia, ellette käänny.
Luuk. 13:5
Eivät suinkaan -- yhtä lailla te kaikki olette TUHON omia, ellette käänny."
Ap. t. 3:23
Jokainen, joka ei tätä profeettaa kuule, poistetaan kansansa parista ja TUHOTAAN.'
Ap. t. 13:41
-- Katsokaa, halveksijat, hämmästykää -- ja olkaa TUHON omat! Minä teen teidän päivinänne sellaisen teon, että ette sitä uskoisi, jos joku siitä kertoisi teille."
Room. 2:12
Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös TUHOUTUVAT laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.
Room. 9:22
Näin on myös Jumala tehnyt näyttääkseen vihansa ja osoittaakseen voimansa. Suuressa kärsivällisyydessään hän on tosin säästänyt noita vihan astioita, jotka on määrätty TUHOTTAVIKSI.
1. Kor. 8:11
Näin sinun tietosi vie TUHOON tuon heikon, oman veljesi, jonka vuoksi Kristus on kuollut.
Gal. 6:8
Joka kylvää siemenen itsekkyyden peltoon, korjaa siitä satona TUHON, mutta se, joka kylvää Hengen peltoon, korjaa siitä satona ikuisen elämän
Ef. 4:22
Sen opetuksen mukaan teidän tulee hylätä entinen elämäntapanne ja vanha minänne, joka on petollisten himojensa vuoksi TUHON oma.
1. Tess. 5:3
Juuri kun ihmiset sanovat: "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", TUHO kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
2. Tess. 2:8
silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja TUHOAVA tulemisensa kirkkaudella.
1. Tim. 6:9
Ne, jotka tahtovat rikastua, joutuvat kiusaukseen ja lankeavat ansaan, monenlaisten järjettömien ja vahingollisten halujen valtaan, jotka syöksevät ihmiset TUHOON ja perikatoon.
Hepr. 10:39
Me emme ole niitä, jotka luopuvat ja joutuvat TUHOON, vaan niitä, jotka uskovat ja pelastavat sielunsa.
2. Piet. 2:1
Israelin kansan keskuudessa esiintyi kuitenkin myös vääriä profeettoja, ja samoin on teidänkin joukkoonne ilmestyvä vääriä opettajia. He salakuljettavat teidän keskuuteenne tuhoisia harhaoppeja, jopa kieltävät herransa, joka on ostanut heidät omikseen. Pian he kuitenkin saattavat itsensä TUHOON.
2. Piet. 2:3
Ahneudessaan he pyrkivät käyttämään teitä hyväkseen esittämällä tekaistuja tarinoita. Mutta heille muinoin langetettu tuomio on yhä voimassa, heidän TUHONSA odottaa heitä.
2. Piet. 2:12
Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös TUHOUTUVAT,
2. Piet. 3:7
Ja sen saman sanan varassa ovat nykyiset taivaat ja nykyinen maa tulen tuhoa odottamassa. Niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tuomio tulee ja jumalattomat TUHOTAAN.
2. Piet. 3:9
Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään TUHOUTUVAN vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.
2. Piet. 3:16
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi TUHOKSEEN vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.
Juud. 1:5
Vaikka te kaiken tiedättekin, tahdon silti muistuttaa teitä siitä, että Herra kyllä ensin pelasti kansansa Egyptistä mutta TUHOSI sitten ne, jotka eivät uskoneet
Juud. 1:11
Voi heitä! He ovat lähteneet Kainin tielle, palkan toivossa he ovat harhautuneet Bileamin jäljille, ja Korahin tavoin he ovat kapinoinnillaan hankkineet itselleen TUHON.
Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja kaikki jotka kunnioittavat sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On aika TUHOTA ne, jotka tuhoavat maata.
Ilm. 17:8
"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu TUHON omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.
Ilm. 17:11
Peto itse -- se, joka on ollut mutta jota ei enää ole -- on kahdeksas kuningas ja samalla yksi noista seitsemästä. Se joutuu TUHON omaksi.
Ilm. 20:9
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se TUHOAA ne kaikki..
IANKAIKKISEN ELÄMÄN SAAMISESTA:
Mitään ikuista elämää ei siis ole ILMAN Jumalaa.
Matt. 19:16
Ja katso, eräs mies tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tekemän, että minä SAISIN iankaikkisen elämän?"
Matt. 19:29
Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja PERIVÄ iankaikkisen elämän.
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen IANKAIKKISEEN tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Matt. 25:46
Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen ELÄMÄÄN."
Mark. 3:29
mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se EI SAA IKINÄ anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Mark. 10:17
Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, MITÄ MINUN PITÄÄ TEKEMÄN, että MINÄ IANKAIKKISEN ELÄMÄN PERISIN?"
Mark. 10:30
ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja TULEVASSA MAAILMASSA IANKAIKKISTA ELÄMÄÄÅ.
Luuk. 10:25
Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, ´MITÄ MINUN PITÄÄ TEKEMÄN, että minä iankaikkisen elämän PERISIN?"
Joh. 3:15
että jokaisella, JOKA HÄNEEN USKOO, olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ETTEI yksikään, JOKA HÄNEEN USKOO, hukkuisi, vaan hänellä OLISI IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
Joh. 3:36
Joka uskoo Poikaan, SILLÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, SE EI OLE ELÄMÄÄ NÄKEVÄ, vaan Jumalan viha PYSYY HÄNEN PÄÄLLÄNSÄ."
Joh. 4:14
mutta JOKA JUO SITÄ VETTÄ, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan SE VESI, jonka minä hänelle annan, TULEE hänessä sen veden LÄHTEEKSI, joka KUMPUAA IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN".
Joh. 4:36
Jo nyt saa leikkaaja palkan ja KOKOAA HEDELMÄÄ IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN, että kylväjä ja leikkaaja saisivat yhdessä iloita.
Joh. 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, SILLÄ on IANKAIKKINEN ELÄMÄ, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt KUOLEMASTA ELÄMÄÄN.
Joh. 6:27
Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka KATOAA, vaan sitä ruokaa, joka pysyy HAMAAN IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN ja JONKA Ihmisen Poika on teille ANTAVA; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
Joh. 6:40
Sillä minun Isäni TAHTO on SE, että jokaisella, joka näkee Pojan ja USKOO häneen, on IANKAIKKINEN ELÄMÄ; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Joh. 6:47
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, SILLÄ on IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
Joh. 6:51
Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku SYÖ TÄTÄ leipää, HÄN ELÄÄ IANKAIKKISESTI. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman ELÄMÄN PUOLESTA."
Joh. 6:58
Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja KUOLIVAT; joka tätä leipää syö, SE ELÄÄ IANKAIKKISESTI."
Joh. 6:68
Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? SINULLA ON IANKAIKKISEN ELÄMÄN SANAT;
Joh. 10:28
Ja minä ANNAN heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Joh. 12:25
Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on SÄILYTTÄÄ SEN IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN.
Joh. 12:34
Kansa vastasi hänelle: "Me olemme laista kuulleet, että Kristus PYSYY IANKAIKKISESTI; kuinka sinä sitten sanot, että Ihmisen Poika pitää ylennettämän? Kuka on se Ihmisen Poika?"
Joh. 12:50
Ja minä tiedän, että HÄNEN KÄSKYNSÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Joh. 17:2
koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että HÄN ANTAISI IANKAIKKISEN ELÄMÄN KAIKILLE, jotka sinä olet hänelle antanut.
Joh. 17:3
Mutta TÄMÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ, että he TUNTEVAT SINUT, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Ap. t. 13:46
Silloin Paavali ja Barnabas puhuivat rohkeasti ja sanoivat: "Teille oli Jumalan sana ensiksi puhuttava; mutta koska te työnnätte sen luotanne ETTEKÄ KATSO ITSEÄNNE MAHDOLLISEKSI IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN, niin katso, me käännymme pakanain puoleen.
Ap. t. 13:48
Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat SÄÄDETYT IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN.
Room. 5:21
että niinkuin synti on hallinnut KUOLEMASSA, samoin ARMOKIN HALLITSI VANHURKAUDEN KAUTTA IANKAIKKISEKSI ELÄMÄKSI Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, KAUTTA.
Room. 6:22
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen LOPPU ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
Room. 6:23
Sillä synnin PALKKA ON KUOLEMA, mutta Jumalan ARMOLAHJA ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
1. Tim. 1:16
Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, ITSELLENSÄ IANKAIKKISEKSI ELÄMÄKSI.
1. Tim. 6:12
Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, TARTU KIINNI IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN, johon olet KUTSUTTU ja johon hyvällä tunnustuksella olet TUNNUSTAUTUNUT monen todistajan edessä.
1. Tim. 6:16
JOLLA AINOALLA ON KUOLEMATTOMUUS; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä-hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
Tit. 1:2
apostoli sen IANKAIKKISEN ELÄMÄN TOIVON perusteella, jonka Jumala, joka ei VALHETTELE, on LUVANNUT ennen ikuisia aikoja-
Tit. 3:7
että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta TULISIMME IANKAIKKISEN ELÄMÄN PRILLISEKSI TOIVON MUKAAN.
Hepr. 9:12
meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan OMAN VERENSÄ KAUTTA KERTA kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja SAI AIKAAN IANKAIKKISEN LUNASTUKSEN.
Hepr. 9:14
kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
Hepr. 9:15
Ja sentähden hän on uuden liiton välimies, että, koska hänen KUOLEMANSA on tapahtunut LUNASTUKSEKSI ensimmäisen liiton aikuisista rikkomuksista, ne, JOTKA OVAT KUTSUTUT, SAISIVAT LUVATUN IANKAIKKISEN PERINNÖN.
Hepr. 13:20
Mutta rauhan Jumala, joka on KUOLLEISTA nostanut hänet, joka IANKAIKKISEN LIITON VEREN KAUTTA on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
1. Joh. 2:25
Ja tämä on se LUPAUS, minkä hän on meille LUVANNUT: IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei KENESSÄKÄÄN MURHAAJASSA OLE IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ, joka hänessä pysyisi.
1. Joh. 5:11
Ja tämä on se todistus: Jumala on ANTANUT MEILLE IANKAIKKISEN ELÄMÄN, ja TÄMÄ ELÄMÄ ON HÄNEN Pojassansa.
1. Joh. 5:13
Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka USKOTTE Jumalan Pojan nimeen, TIETÄÄKSENNE, ETTÄ TEILLÄ on IANKAIKKINEN ELÄMÄ.
1. Joh. 5:20
Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja ANTANUT MEILLE YMMÄRRYKSEN, TUNTEAKSEMME sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. HÄN ON TOTINEN JUMALA ja IANKAIKKINEN ELÄMÄ alex-kasi kirjoitti:
KUOLEMASTA ja TUHOUTUMISESTA Raamattu syntisiä kerta kerran jälkeen meitä varoittaa, sen ensimmäisiltä lehdiltä sen viimeisille.
Miksi? - Koska syntisen on mahdotonta omin avuin välttää kuolema ja tuhoutuminen - hän kuolee ja tuhoutuu koska hän tekee kuolemaan vieviä ja elämää tuhoavia tekoja (siis syntiä) - siitä on kysymys.
Eikä se muuta asiaa jos luulee tuhoutumisen olevan "ikuinen piina" ja kuoleman "iankaikkinen elämä". Tuhoutuminen on silti yhä tuhoutuminen ja kuolema yhä kuolema..
Kysymys on iankakkisen elämän SAAMISESTA - sen mahdollistamisesta. Niiden tekijöiden poistamisesta jotka aiheuttavat kärsimystä kuoleman ja tuhoutumisen.
1. Kor. 15:26
Vihollisista viimeisenä kukistetaan KUOLEMA.Kun uskovien mukaan kaikki synnittömät saa sen iänkaikkkisen elämän..en tunne yhtään ainoata ihmistä joka ei syntiä tekisi.Mutta ero taitaakin olla siinä,että uskovat saavat tehdä niin paljon pahaa ja syntiä kun he "saavat"sen jumalalta anteeksi...lähes viikottain.On helppo tehdä pahaa kun ei tarvitse kantaa siitä vastuuta itse...ihmettelen vain.
- hildurvonhopsis
alex-kasi kirjoitti:
Niitä on aika monta Islamista lähtien ja Lestadiolaisetkin taitavat kuulua siihen joukkoon.Jesaja 66: 18-24
18 Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.
19 Ja minä teen tunnusteon heidän keskellänsä ja lähetän pakoonpäässeitä heidän joukostansa pakanain tykö Tarsiiseen, Puuliin ja Luudiin, jousenjännittäjäin tykö, Tuubaliin ja Jaavaniin, kaukaisiin merensaariin, jotka eivät ole kuulleet minusta kerrottavan eivätkä nähneet minun kunniaani, ja he ilmoittavat minun kunniani pakanain keskuudessa.
20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
Eli Raamattu tässä niin kuin muissakin kohdissa puhuu, että jotakin jää jäljelle ikuisesti ja kutsuu sitä madoksi!
KJV Jes 66:24. And they shall go forth, and look upon the carcases of the men that have transgressed against me: for their worm shall not die, neither shall their fire be quenched; and they shall be an abhorring unto all flesh.
Ilm. 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Ilm. 22:5 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
Luuk. 6:37 Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Matt. 25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
Johanneksen ilmestys 20:10-15
Kyllä Raamatun mukaan kaikki, joiden nimi ei ole kirjoitettu Elämän Kirjaan, joutuvat kadotukseen, tuliseen järveen.
Onko sinun nimesi Elämän Kirjassa? - hildurvonhopsis
ka4rla kirjoitti:
Kysyisin lauletaanko lest, seuroissa vahoja virsiä,kun virret on uudi´stuneet ,SYDÄMENI HALAJAAlapsuus ajan virsien perään,mutta kun missään täällä suomessa ei enää kuule,Ulkomailla olevat vanhat ihmiset niitä vielä laulaa,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&subcat=903
Heillä on omia palstoja (kolme eriseuraa lestoja). Kysy heiltä itseltään.
- Aivan varmasti?
Sinä tietsyti olet valmis vannomaan, että kyllä.
Mutta missä kohdin on kirjoitettu Raamatussa
"sapattisinetistä", jonka puuttumista Jumala
hämmästelee?
Missä kohdin Sanaa Jeesus vakuuttaa s-sinetin
varmistavan pelastuksen? - Entä kolmannen enkelin sano...
"" Osaan kertoa uskosta
Kirjoittanut: seurakunta_1 4.8.2008 klo 15.43
-
Iankaikkinen evankeliumi mukaanluettuna Jumalan pyhä laki ja sen sinetti - sapatti!
Kolmen enkelin sanoma on ollut ajankohtaista vuoden 1844 jälkeen
ja sitä julistetaan yhä voimallisemmin mitä lähenpänä Jeesusken tulemus on. ""
Ja tuoko on uskosta kertomista?
Miksi te adventistit, muuten, jätätte aina pois sen kolmannen enkelin varoituksen?
Ja sen tilalle sommittelette tarun sapatin ja sunnuntain väisestä taistelusta?
Kolmannen enkelin sanoma Jeesuksen antamassa ilmestyksessä:
Joh.Ilm 14.
9 Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, [Ilm. 13:16,17]
10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. [Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]
11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. [1. Moos. 19:28; Jes. 34:10]
Tarkk'ampuja Tämä seikka on kauan jo vaivannut mieltäni,kun puhutaan jeesuksen tulemisesta....näitä maailmanlopun ennustajia uskon nojalla on jo ollut valmiina istumaan arkkuun..mutta mitään ei ole tapahtunutkaan,miten nämä sitten selitetään..joo,jumalalla oli niin kiire tappaa jossakin ambomaalla pieniä lapsia nälkään,ettei se nyt ehtinytkään maailmaa tuhoamaan...mä en ymmärrä miksi jumala vainoaa pieniä lapsia..niillä ei voi millään olla sellaista syntilistaa kannettavanaan,että ne raukat kidutetaan nälkään..ja miten se hyvä jumala voi olla paha?Eikö se ole saatana joka on paha..siltä loppuu duunit kun jumala hoitaa sen hommat!
- Minä osaan
Näin typeriä kirjoituksia harvoin näkee:
(lainaus alkaa)
Osaan kertoa uskosta
Kirjoittanut: seurakunta_1 4.8.2008 klo 15.43
Adventtikirkko on Kristuksen puhdas oppinen seurakunta. Seurakunta ei silti ole täydellinen niin kauan kuin elämme tässä ajassa. Vasta ikuisuudessa olemme kaikki täydellisiä niin kuin Taivaallinen Isämme on täydellinen. Mutta Herralla ei ole muuta seurakuntaa kuin adventtikseurakunta, joka seuraa Herraa kaikessa niin opissa kuin vanhurskaudessakin!
Kaikkien ihmisten on tehtävä parannus ja uskottava Jeesuksen uskolla - usko jota adventtiseurakunta YKSIN julistaa. Iankaikkinen evankeliumi mukaanluettuna Jumalan pyhä laki ja sen sinetti - sapatti! Kolmen enkelin sanoma on ollut ajankohtaista vuoden 1844 jälkeen ja sitä julistetaan yhä voimallisemmin mitä lähenpänä Jeesusken tulemus on.
Nyt jo luterilaiset papitkin tulevat USKOON ja liityvät adventtisanoman voitollisiin julistajiin!!!
(lainaus päättyy)
Luehan tuon traktaatin sanoma:
♥ Mikä kirkko pelastaa? ♥
NIIN mikä kirkko pelastaa?
*”Pitäisikö minun kuulua ehdottomasti kirkkoon, että pelastuisin?”
- Ei lainkaan, hyvä ystävä. Olisi ajan tuhlausta, jos koettaisin taivuttaa teitä vain kirkon jäseneksi.
*”Uskotteko sitten, että jokin toinen uskonsuunta pelastaisi minut?”
- Ei varmastikaan.
*”Te olette kirkon jäsen ja puhutte tuolla tavalla!”
-Niin olen, mutta en ole koskaan pyytänyt ketään kääntymään kirkkoon.
*”Nyt minä en ollenkaan ymmärrä teitä. Ettekö usko, että kirkko voi pelastaa?”
-Ei voi, eikä millään kirkolla tai uskonsuunnalla ole voimaa pelastaa ihmistä synnin vallasta.
*”Voi kauheata! Kuinka ihminen sitten voi pelastua. Eikö se ole aivan toivotonta?”
-Ei ollenkaan. Vaikka yksikään kirkko ei voi pelastaa, JEESUS VOI .
*”Jeesus?”
-Niin juuri, hyvä ystävä. Minkään niminen kirkko tai suunta ei voi pelastaa ketään, mutta elävä henkilö, Jumalan ainokainen Poika, Jeesus Kristus on tullut pelastamaan syntisiä. KIRKKOON KUULUMINEN EI SINÄNSÄ PELASTA KETÄÄN, sillä kaikissa kirkoissa on tuhansia pelastumattomia jäseniä, tuhansia, jotka ovat vuosikaudet harrastaneet kristillisyyttä, mutta eivät ole milloinkaan antaneet Jeesuksen Kristuksen pelastaa itseään synnin vallasta.
*”Sen vuoksi en ehkä minäkään ole saanut rauhaa. Mutta eikö kirkko todellakaan voi antaa rauhaa ihmisen sieluun?”
-Ei voi. Mikään uskonnonharjoittaminen ei tuo rauhaa ihmisen sydämeen. USKONTO EI PELASTA KETÄÄN, MUTTA JEESUS KRISTUS PELASTAA.
*” Oletteko siitä aivan varma?”
-Olen ehdottomasti! Jumala sanoo Raamatussa:
”Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” (Apt. 4:12).
*”Voi hyvänen aika! Mutta mitä ihmisen on tehtävä pelastuakseen?”
-Raamatussa sanotaan näin: …”sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä” Siis vain Jeesus vapahtaa synneistä, eivät papit, eikä kirkot.
*”Mitä minun on sitten tehtävä?”
-Uskokaa Herraan Jeesukseen ja seuratkaa häntä sillä ”kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” (Joh. 1:12).
*”Mutta ottaako hän minut vastaan?”
-Kuulkaapa nyt tarkoin, mitä Jeesus on sanonut: ”Sitä joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos”(Joh. 6:37).
*”JUMALAN KIITOS, JOS SE ON TOTTA”.
-Se on totta, kiittäkää todella Jumalaa, sillä hän rakastaa teitä. Jumala rakasti niin paljon, että antoi ainokaisen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen kuolemaan syntienne tähden. Jeesus kantoi teidänkin syntinne ruumiissaan ja sielussaan ristille. Sen perusteella Jumala tarjoaa meille pelastusta. Kun tulette hänen tykönsä uskossa ja vastaanotatte hänen tarjoamansa lahjan, niin saatte syntinne anteeksi ja iankaikkisen elämän. Kun uskotte Jeesukseen, koette tämän todeksi.
*”Sen minä tosiaankin haluan tehdä. –Olen kaivannut rauhaa sieluuni ja olen etsinyt sitä kaikkialta. Nyt nuo teidän sananne ovat avanneet silmäni näkemään, että vain Jeesus Kristus antaa pelastuksen ja sielun rauhan.
♥ ENTÄ SINÄ, HYVÄ LUKIJA,
TAHTOISITKO SINÄKIN OTTAA VASTAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN OMAKSI VAPAHTAJAKSESI ? ♥
♥ Kun tuon traktaatin on lukenut huomaa, ettei mikään kirkko tai seurakunta pelasta ♥
…”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi”. (Markus 1:14)
Apt.4:12: "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt.10:43: "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Apt.16:31 "Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut niin myös sinun perhekuntasi".
Room.8:14-18: "Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba, Isä!" Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin".
Room.10:9,10: "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan".
1 Kor.3:11: "Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus".
Ef.2:8,9: "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, että itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojenne kautta, ettei kukaan kerskaisi".
Fil.1:6: "varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka".
Fil.2:13: "sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi".
Hebr.13:5,8: "Älkää olko vaelluksissanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: En minä sinua hylkää enkä sinua jätä. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
1 Piet.2:21: "Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä".
Jos olet uudestisyntynyt ja Pyhä Henki on päässyt sydämeesi asumaan olet pelastettu Jumalan lapsi. Pyhä Henki avaa Jumalan sanaa ja meidän tehtävämme on vaeltaa Sanan valossa vaikuttimenamme rakkaus Jeesukseen.
Jeesus sinua siunatkoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391