Onko tuttuja paikalla?

SteveCrane

Mihin suuntaan on nyt sarja mennyt mielestänne Peggyn (Lähti Vernon) ja Millerin (lähti Merton) Johdosta. Kirjotelkaa mielipiteitänne.
T:Steve

13

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GinaW

      uudet roolihahmot järkytä sarjaa puoleen, eikä toiseen.
      Aluksi voi katsoa vaikkapa Peggya vähän hampaat irvessä, mutta ajan oloon tottuu, ja hahmokin hivoutuu hyvin sopivaksi muitten joukkoon.

      Pitäähän sarjan muuttuakin, ei kukaan jaksa aina samaa, eivät näyttelijätkään, joten ymmärrän hyvin halun häipyäkin sarjasta.

      Kunhan sarjaa vain jaksetaan edelleen tehdä meidän iloksemme.

      • SteveCrane

        Peggyllä oikeen hampaatkin värjätty ruskeeks ja tehty ihan "Kassi-Alma" mutta kyllähän tässä joissain jaksoissa on pientä piristystä ollu.

        Mahtava se kun David tuli sieltä ladosta kun se Peggyn tislaamo räjähti!!!

        Hauskaa aina riittää kyllä sarjan tiimoilta edelleenkin.


    • Tätiliini

      näihin uusiin tyyppeihin joskus tottuu, vaikka Claudea ei kyllä korvaa kukaan. Ja Merton oli niiiin symppis. Olen muuten ollut huomaavinani, että Miller olisi hiukan pehmennyt ja saanut hiukan inhimillisempiä piirteitä. Onko kukaan samaa mieltä?

      • SteveCrane

        Se taitaa ollakin juoni että tulee harvinaisen hullu konsta ja se "jossain jaksossa, oon kuullu" saa nenilleen niin että lopulta omaksuu sen tyylin kuinka maalaispoliisin päälikkönä toimitaan.

        Pehmeähän se Milleri.. päästään vaan ihan oikeesti juoni on se että se just jakso jaksolta pääsee sarjaan sisään sellasena kun on!!

        No Oscar oli omanlaisensa ja Merton on sen kanssa samoilla viivoilla suosiossa mulla. Se Craddock oli kyllä omanlaatuinen, jouti mennä.


      • Philip Franks
        SteveCrane kirjoitti:

        Se taitaa ollakin juoni että tulee harvinaisen hullu konsta ja se "jossain jaksossa, oon kuullu" saa nenilleen niin että lopulta omaksuu sen tyylin kuinka maalaispoliisin päälikkönä toimitaan.

        Pehmeähän se Milleri.. päästään vaan ihan oikeesti juoni on se että se just jakso jaksolta pääsee sarjaan sisään sellasena kun on!!

        No Oscar oli omanlaisensa ja Merton on sen kanssa samoilla viivoilla suosiossa mulla. Se Craddock oli kyllä omanlaatuinen, jouti mennä.

        on vain mainio näyttelijä, kun muistaa, kuinka erilainen tyyppi hän oli sarjassa Oi Ihana Toukokuu/The Darling buds of may verotarkastaja Cedric Charltonina.


      • SteveCrane
        Philip Franks kirjoitti:

        on vain mainio näyttelijä, kun muistaa, kuinka erilainen tyyppi hän oli sarjassa Oi Ihana Toukokuu/The Darling buds of may verotarkastaja Cedric Charltonina.

        että mies osaa näytellä, sille oli vaan se rooli laitettu ja veti sen ihan hyvin :)

        Monella muulla sma niinku Davidilla ja Vernonilla esimerkiks, on näyttelijäntaitoja tiedossa!!


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Se taitaa ollakin juoni että tulee harvinaisen hullu konsta ja se "jossain jaksossa, oon kuullu" saa nenilleen niin että lopulta omaksuu sen tyylin kuinka maalaispoliisin päälikkönä toimitaan.

        Pehmeähän se Milleri.. päästään vaan ihan oikeesti juoni on se että se just jakso jaksolta pääsee sarjaan sisään sellasena kun on!!

        No Oscar oli omanlaisensa ja Merton on sen kanssa samoilla viivoilla suosiossa mulla. Se Craddock oli kyllä omanlaatuinen, jouti mennä.

        Mä nyt tietysti tarkotin ihan jotain muuta pehmenemistä:)Mutta asiasta kolmanteen, mä tykkäsin Franksista. Olen nähnyt sen muissakin osissa ja mun mielestä huippu näyttelijä.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Mä nyt tietysti tarkotin ihan jotain muuta pehmenemistä:)Mutta asiasta kolmanteen, mä tykkäsin Franksista. Olen nähnyt sen muissakin osissa ja mun mielestä huippu näyttelijä.

        Mä olin viimeks perjantaina koneella!!

        Asiat on ihan kaikki OK!


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Mä olin viimeks perjantaina koneella!!

        Asiat on ihan kaikki OK!

        Kauanpa meni aikaa ennenkuin sytytti!!!! Kiva kuulla:)


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Kauanpa meni aikaa ennenkuin sytytti!!!! Kiva kuulla:)

        Vastailen sitten tarkemmin kun oikein keskityn :D


    • määvaan

      Vanhat tutut (Phil, Gina, Oscar jne.) pitävät porukkaa aika hyvin kasassa! Onneksi hahmot vaihtuvat lomittain, ettei ihan samassa rytäkässä. Ehtii siten tottumaan helpommin uusiin. Tosin tällä jakso/päivä-tahdilla muutokset tulevat melko nopeaan.

      Merton oli mainio, mutta Milleriin oon kuitenkin jo aika hyvin tottunut ja Peggyynkin vähitellen, jollakin tasolla. Mies kyllä kyseli eilen, että koska tuo kauhea eukko häipyy. :D Peggyä tarkoitti.

      Vähän kyllä mietityttää, että kuinka kummassa kukaan pystyy korvaamaan esim. Philin tai jonkun muun... Mutta nyt ei parane murehtia, mä jatkan katselua. :)

      • SteveCrane

        Se 16 kausi kun alkaa niin tuleekin kai kerran viikossa. No 17 kausi tulee aikanaan ja siellä pahoja paikkoja....

        Mun Ikisuosikeita on kuitenkin David ja Bernie... Gina (Hmm) ja Oscar

        Tottakai.

        Tsemppaillaan :)


      • SteveCrane
        SteveCrane kirjoitti:

        Se 16 kausi kun alkaa niin tuleekin kai kerran viikossa. No 17 kausi tulee aikanaan ja siellä pahoja paikkoja....

        Mun Ikisuosikeita on kuitenkin David ja Bernie... Gina (Hmm) ja Oscar

        Tottakai.

        Tsemppaillaan :)

        tottakai niinkauan kun on mutta noita edelleen sarjassa olevia tossa mainostin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe