sain tänään ko kortin postissa,hain joskus netissä ihan kokeilumielessä ja näköjään sain... mutta kysymys kuuluukin nyt että voinko kävellä kauppaan ja maksaa sillä? vai pitääkö siihen liittää se joku globe-luotto???!!! ei tajuu...???!!!
kokeilin tehdä parin kympin koe talletuksen nettipokeriin eikä mennyt läpi?!
diners club
5
1336
Vastaukset
- sen verran
nuori että menet nettipokeriin ja Diners kortilla.Se on vastuullinen kortti jolla periaateessa ei luottorajaa.Käytät sitä silloin kuin on tarve eli matkoilla ja muitten työpaikkakulujen kattamiseksi.Myös omat ostokset voit tehdä sillä.Jos mokaat niin olet kusessa luottotiedot häipyy heti.Tuo kortti ei ole sinulle lisäraha vaan käytät omaaa rahaa kerättynä kerran kuukaudessa tulevaan laskuun.Ja se on maksettava heti pois.Näin 14 vuotta dinersiä ja Amex goldin hakliana.....
- tulee useamminkin
lasku kuin kerran kuukaudessa, ei sitä käytettyä summaa tarvi heti maksaa pois vaan 15% käytetystä enimmillään 2000€. käytetystä summasta, jos käytät yli 2000€ niin pitää maksaa normaali kuukausi erän lisäksi se ylitetty summa siittä 2000€:sta.
- vai et amex goldia tulossa
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :) - joka paikassa
vai et amex goldia tulossa kirjoitti:
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :)Kyllä Luottokunnan Visa on paras. Se toimii varmasti joka paikassa. Lisäksi on vielä S-Pankin maksuton Visa CD. Amexit ja Dinersit ovat korkeintaan lisukkeina hyviä. :)
vai et amex goldia tulossa kirjoitti:
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :)kai kaikki sentään;tuloraja 32000 €/v ei siihen ihan kaikki pysty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295