sain tänään ko kortin postissa,hain joskus netissä ihan kokeilumielessä ja näköjään sain... mutta kysymys kuuluukin nyt että voinko kävellä kauppaan ja maksaa sillä? vai pitääkö siihen liittää se joku globe-luotto???!!! ei tajuu...???!!!
kokeilin tehdä parin kympin koe talletuksen nettipokeriin eikä mennyt läpi?!
diners club
5
1353
Vastaukset
- sen verran
nuori että menet nettipokeriin ja Diners kortilla.Se on vastuullinen kortti jolla periaateessa ei luottorajaa.Käytät sitä silloin kuin on tarve eli matkoilla ja muitten työpaikkakulujen kattamiseksi.Myös omat ostokset voit tehdä sillä.Jos mokaat niin olet kusessa luottotiedot häipyy heti.Tuo kortti ei ole sinulle lisäraha vaan käytät omaaa rahaa kerättynä kerran kuukaudessa tulevaan laskuun.Ja se on maksettava heti pois.Näin 14 vuotta dinersiä ja Amex goldin hakliana.....
- tulee useamminkin
lasku kuin kerran kuukaudessa, ei sitä käytettyä summaa tarvi heti maksaa pois vaan 15% käytetystä enimmillään 2000€. käytetystä summasta, jos käytät yli 2000€ niin pitää maksaa normaali kuukausi erän lisäksi se ylitetty summa siittä 2000€:sta.
- vai et amex goldia tulossa
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :) - joka paikassa
vai et amex goldia tulossa kirjoitti:
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :)Kyllä Luottokunnan Visa on paras. Se toimii varmasti joka paikassa. Lisäksi on vielä S-Pankin maksuton Visa CD. Amexit ja Dinersit ovat korkeintaan lisukkeina hyviä. :)
vai et amex goldia tulossa kirjoitti:
Voi Poika..
Toi sun Dinerssi on paaljon parempi kuin haaveilemasi Amex Goldi (sen saa tietääkseni kaikki ketä sitä hakee).. (mulle lähetettiin platina pyytämättä :)kai kaikki sentään;tuloraja 32000 €/v ei siihen ihan kaikki pysty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530