IS:n suosituin Sydämen asialla-äänestyksen. David sai äänistä 35%, toiseksi tuli Claude 25% ja kolmas oli Nick Rowan 7%.
David
voitti
4
665
Vastaukset
- <<<<<
VIIKONLOPPUNA < 9.8 < TÄYTYY SEURAA SYDÄMMEN ASIALLA SARJAA..EN OLE EHTINYT NÄKEMÄÄN SITÄKÄÄN
- SteveCrane
ihan hyvä tunnustus Davidille :)
- vaikuttaa....
Toiseksi ja kolmanneksi tulleet eivät ole enää sarjassa. Siksi varmaan eivät pärjänneet. Jos äänestys olisi tehty ennen Davidin sarjaan tuloa tai hänen alkuaikoina, olisi tulos toinen. Silloin Claude ja ehkä Nick myös olisivat saaneet isommat äänimäärät
- Alfred R.I.P
Nenäliinoja mukaan pian alkaa "Tien päässä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238