Missä Jumalan

vanhemmat asuvat?

Entä tietävätkö he lapsensa jumaluus-hallusinaatiosta?

Loppuun vielä kiperä kysymys, mihin en löytänyt raamatusta vastausta: Koska Jumalalla on synttärit ja kuinka paljon hän täyttää/täytti tänä vuonna?

6

352

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Jäädään odottelemaan vastauksia. Kai näillä, joiden kropan täyttää jumala, on siihen jokin vastaus. Olen kuulevinani kiihkeää raamatunlehtien plaraamisesta aiheutuvaa kahinaa;)

• Uskomieli

Jumalalla ei ole vanhempia. Hän on iankaikkisena henkiolentona ollut aina olemassa.

Jumalalla ei myöskään ole hallusinaatiota. Hengellä ei voi olla harhoja eikä muitakaan ahdistuksen ilmentymiä (tämän tulee itse kukin huomaamaan henkimaailmaan siirryttyään).

Jumalalla ei ole mitään tiettyä syntyajankohtaa, sillä hän on ollut aina olemassa. Ei sitä ole vaikea ymmärtää. Rukoile vain, että sinullekin avautuu tämä selkeys.

• "Rukoile vain, että sinullekin avautuu tämä selkeys."

Niin rukoilen, että silloin Suomessa on eutanasia sallittu (en meinaan millään malta odottaa, että pääsen tapaamaan sen iättömän ja syntymättömän ukkelin)!

• on siitä kummallinen käsite, että sen määrittely on mahdotonta. Ajattele esimerkiksi maapallon vanhimipia olentoja, arkkieliöitä. Niitä on ollut maapallolla 4 miljardia vuotta, eivätkä tiedemiehet ole vielä päässeet selville siitä, olivatko arkkieliöt pallon ensimmäiset asukkaat, mutta yhdestä asiasta he ovat yksimielisiä: arkkieliöt ovat Dna:n perusteella sukua ihmisille.:-S)))

• Humalan julli
        keiky3 kirjoitti:

"Rukoile vain, että sinullekin avautuu tämä selkeys."

Niin rukoilen, että silloin Suomessa on eutanasia sallittu (en meinaan millään malta odottaa, että pääsen tapaamaan sen iättömän ja syntymättömän ukkelin)!

Oikeassa olet.Varsinkin kun tämä lukemattomia aioneja oman olemisensa täydellisyydessä kellinyt ukon-käppänä on henkilökohtaisesti kiinnostunut JUURI SINUSTA!(capslock lainattu kiihkohihhulilta)

• albigilla

Taitaa olla niin vanha ettei tiedä itsekään.
      Minua puolestaan kiinnostaisi tietää, että kun maapallolla joskus on ollut ns.hirmuliskoja ym. että mihin niiden henget ovat menneet kun ne kuolivat. Ettei vaan joku niistä ollut muita vanhempi ja nimitti itsensä ns.jumalaksi.
      Ainakin tämän meidän tuntemamme ns.jumalan käytös viittaa siihen suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      203
      2157
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      908
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      833
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      110
      697
    Aihe