Minusta näyttää, että sarjan maalaistalot ovat päältä päin aika likaisia ja osin homeen ja sammalen peitossa.
Talot ovat muurattuja, mutta miksi ne vaikuttavat niin nuhjuisilta?
Miksi sarjan
2
517
Vastaukset
- agooooog
Oletko koskaan katsonut esim. Kaikenkarvaiset ystäväni-sarjaa, joka sijoittuu kanssa jonnekin nummille?
Siis, ihan oikeasti, tuollaisia matalia lähes romahtamaisillaan olevan näköisiä ne tuohon aikaan Englannin maaseudulla olivat. Seutu oli köyhää. Ei tehomaataloudesta ja jättinavetoista tietoakaan!
Lisäksi on huomattava, että sää vaikuttaa. Kuten olet ehkä havainnut, metsiä on seudulla vähän, joten tuuli piiskaa. On myös hyvin kosteaa ja sateista, sammal ja home tarttuu helposti. Meri lähellä.- määvaan
Samaa mä ajattelin ilmastosta. Talot on siellä varmaan edelleen samantyylisiä.
Ja onhan brittien rakennustyylissä muutenkin eroa esim. meikäläisiin taloihin! Täällä on paljon puuta ja maalattuja pintoja, siellä kivitaloja. Yksityiskohdista ja sisätiloista nyt puhumattakaan...
Joskus kun katselee ihan nykypäivän rakennusohjelmia tuolta tai Jenkeistäkin, niin eroja kyllä löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248