Hannes Saari on vuonna 1925 laulanut levylle tuon kappaleen. Levy on digitoituna koneella mutta nyt tarvitaan sanat kirjoitettuna. Osa sanonnoista on nykyihmiselle niin käsittämätöntä, että vaikka äänitteen kuuntelisi sata kertaa, teksti ei avaudu.
Tunteeko jonkun isovanhemmat mainitun laulun.
Sanat tarvitaan levynjulkaisuun.
Iloinen meripoika
2
701
Vastaukset 2
- Niue
Iloinen meripoika
Mä meripojast iloisesta laulun tein,
hän paljon kulki meriä sun heijuu vei.
Hän Jaapanissa tyttösiä rakasti ja
Kiinan hilsut tarkallensa tarkasti.
Häl oma hilsu kuitenkin ol Suomessa,
hän sille silkin osti Singaporessa,
mut kauanpa hän sitä saanut pitaa ei
kun Konspatantti napolissa Fatima sen vei.
Hän uuden lahjan sitten osti Turkissa
sen aikoi vasta Suomes ottaa kirstusta,
mut tuskinpa hän Napolihin pääsi kai
kun sinjorita Marita sen hältä sai.
No Napolissa koralleja uudelleen
hän osti viedäksensä suomen Ainolle,
mut Lissabonis hältä helmet katosi
kun Donna Betronellan kanssa halasi.
Nyt meripoika viimein suuttui kovasti
hän päätti lahjan ostaa vasta Englannis
mut rahat hältä Lili otti silloin juu
kun meripoika hälle sanoi ai lav juu (I love you).
Hän Kööpenhaminassa jäikin puuriihin
ja päätti rauhas antaa olla mamsellin,
kun lille danske pige vinkkas hälle näin:
kom du säre(käre)dei lite spreng nyt tänne päin.
No liiat rahat Tivolissa meni kai
mut meripoika hätäillyt ei vielä lain,
hän Helsingistä silkin ostaa kaappasi
ja sanoi rakas kulta tää on Jaappaanist. - Kaffeguzettaa
Ihan selvästi laulaa huorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 34613
- 70609
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39529
- 46500
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa41500Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 42480