Ö-Mappi

Top Secret

Pölistään tänne jotain turhanpäivästä, semmosta vaikka mikä ei välttämättä koske edes sarjaa!

14

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SteveCrane

      alkaa katella telkkaria vai ottaisko talteen ja kattelis toisella kertaa?

      • Tätiliini

        rönöttää keskellä sohvaa!!! Ja kun sen siirrän, suuttuu ja iskee kaikki kynnet ja hampaat kiinni käteen. Uhmaan kuitenkin kohtaloa:)


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        rönöttää keskellä sohvaa!!! Ja kun sen siirrän, suuttuu ja iskee kaikki kynnet ja hampaat kiinni käteen. Uhmaan kuitenkin kohtaloa:)

        sua telkun ääreen?

        Mä otin aikalisän, laitoin tossa tallennukseen ton csi:n

        Hain taas muutaman biisin, ihan listalta vaan. Ei niistä puoletkaan ole mitään mun suosikkeja, mutta ihan laitan kun makuja monenmoisia.


    • SteveCrane

      Hampaiden valkaisu 99€
      Nopeasti ja turvallisesti. Kampanja juuri nyt!

      Se pitäis Peggy tädille kyllä laittaa on sellanen hymy että... vaan on taidettukin päinvastoin maalata ne sellaseks melkein kuin turhapurolla ikään.

    • <<<<<

      OMA IDOLINI < MÄ MELKEIN ITKIN KUN LÄHTI SARJASTA KOHTELI VAIMOANSA UPEASTI JA TUKI TÄTÄ..OMA IDOLINI

      • SteveCrane

        onneks on tallennettuna noita jaksoja sieltä saakka pidemmältä aikaa.


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        onneks on tallennettuna noita jaksoja sieltä saakka pidemmältä aikaa.

        Ja syksyllä jatkuu taas Emmerdale!!!(poliisisetä!!!sormet pois näppiksiltä!!!!!:):):))Tiedän kyllä mitä mieltä oot, mutta minä nyt satun katsomaan sitäkin.


      • Tätiliini

        sellaset miehet aika vähissä. No enpä kyllä oo hakemassakaan. Tykkäsin kans kovasti Mertonista, miehekäs ja karismaattinen. Tää nykyinen lähinnä ärsyttää.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Ja syksyllä jatkuu taas Emmerdale!!!(poliisisetä!!!sormet pois näppiksiltä!!!!!:):):))Tiedän kyllä mitä mieltä oot, mutta minä nyt satun katsomaan sitäkin.

        joskus kun oon vaan makaillu ja yleensä joku kanava on päällä tai sitten oon tallentanu ohjelmaa kun ollut koneella niin sitten sieltä katellu.
        On siinä jotain sellaista ettei oo saanu ihan koukkuun ainakaan. Se oli kerran kyllä hyvä kun se yks nainen hermostu siellä kaupassa kun oli myyjänä, se laitto kaikki palasiks, eikä sitä ole totuttu näkeen hermostunenna


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        sellaset miehet aika vähissä. No enpä kyllä oo hakemassakaan. Tykkäsin kans kovasti Mertonista, miehekäs ja karismaattinen. Tää nykyinen lähinnä ärsyttää.

        kelpaa poliisisetäliini? :D


      • :):):):):):):)
        SteveCrane kirjoitti:

        kelpaa poliisisetäliini? :D

        :):):):):):)


    • Tätiliini

      tässä ohje: Grillaus kevyesti suomenruotsalaisittain: PÅRKKANAT RESEPT: Mine kåittaajatelle påsitiivinens puåli teste laihduntakuuri ja käytte luåvuus. Tesse teille kesen kuuma grill vinkki! Laita grill tulessa. Åta 16kg neme satans pårkkana. Åta ryypy kåskenkårva, åta tåinenki. Jås granne ån näkösel huuta: TEELE SITÄ VAIN GRILLATA! Åta ryypy. Heite ne pårkkana grillens ritile, kaata vehen marinad peelle. Kåssu tai ålut såpi mainiåsti. Avaa tåinen kåssu. Keenne niite helvetens pårkkanåit ettei ne pala. Heite såålaa ja peppar och mite kaapiste löyty peelle. Drick lite ålut velille vaihtelun ja kåssuryypy peree kyytipåikana. Åta gsmtelefon ja såita sukulainen, jås ne grilla makkara, lehtipihvi, låhkåpeeryna ni hauku ne pysty. Åta ryypy åta tåine juå låput pullåst. Påtkase ne satans pårkkana upp och ner, hit och dit. Åta ja heite grill grannens tåntti. Tilaa pizza. Åta ålut.

    • jean claude

      Tänne voisi laittaa kaikki loputtomat linkkilistat; nehän täyttävät muuten koko palstan. Siis "keskustelupalsta" ei "linkkilista".

    • SteveCrane

      oikein pitäis laittaa?

      Terveisiä vaan kaikille!!

      Palsta kituu mutta elää sentään vielä rauhallisella sykkeellä kun muistaa joskus poiketa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe