Apuva, nyt tarvin apua. Kaverilla on elokuun lopussa häät Kallion kirkossa ja ollaan tulossa häihin omalla autolla täältä keskeltä Suomea. Mihin ihmeessä mä siellä lähettyvillä osaan parkkerata auton, Helsingissä ajamisesta ei tod. oo paljon kokemusta ja hirvittää mennä sinne autolla tietämättömänä.
Parkkipaikan ei nyt ihan vieressä tarvi olla, onhan meillä jalat. Joku helppo paikka pliis... Kiitos paljon :)
Parkkipaikka Kallion kirkon lähellä
12
15321
Vastaukset
- TosiStadilainen
Junat tulevat keskusrautatieasemalle. Sieltä vaikka taksilla kallion suuntaan, kun on kerran häät kyseessä. Näitä käyttämällä et tarvitse parkkipaikkaa. Stadilaiset eivät katso autoilua keskustassa oikein hyvällä.
- Monna
Muuten tulisinkin junalla, mutta kun mulla olis kyydissä muutama kaveri ja autolla pitäis siirtyä kirkolta myös hääpaikalle, jonne auto jää sitten yöksi.
Jospa nyt joku helppo parkkipaikka olis??
- KOTIIN!
Helponta on silleen liikkua. Taxit ajaa ja ei oo kovin kalliitakaan hää humussa liikkuessa.
- JOS SINULLA
ON NAVIGAATORI NIIN TULE TÄNNE( minä en oo kyllä helsinkiläinen olen onneksi muualta) HELSINKIIN JA JOS SIIN NAVISSA ON PARKKIPAIKKA OPASTUS LAITA PÄÄLLE. AJA AUTOLLASI KALLION PARKKIIN OTA SE MIKÄ ON VAPAA. MINÄ TEEN SAMOIN MISSÄ LIEKKÄÄN OON HELSINGISSÄ OTAN PARKKI PAIKAN JA MUUT KUMARTAA. HEHEHEHE HAHAAH
Monna hyvää hääjuhlaa ja onnea hääparille- ei kuulu autoilu
Ruuhkamaksujen tullessa kumarrat verottajaa
- ovat
ei kuulu autoilu kirjoitti:
Ruuhkamaksujen tullessa kumarrat verottajaa
liittoutuneet vihreitä ja porvaria. Ihmettelen ihmisten tyhmyyttä eivä osaa katsoa tulevaisuutta ainoastaan mitä sillä hetkellä kansalta rahaa saadaan haalittua. Rahan hankinta vihreitten kautta porvareille ei ole oikein. Mutta niin kauan kun vuhreet haalivat rahaa niin kauan minä en kunnioita luontoa. Vastaisku
- mutta kun
ovat kirjoitti:
liittoutuneet vihreitä ja porvaria. Ihmettelen ihmisten tyhmyyttä eivä osaa katsoa tulevaisuutta ainoastaan mitä sillä hetkellä kansalta rahaa saadaan haalittua. Rahan hankinta vihreitten kautta porvareille ei ole oikein. Mutta niin kauan kun vuhreet haalivat rahaa niin kauan minä en kunnioita luontoa. Vastaisku
Ai katsoa tulevaisuuteen? Kumpi pääkaupunkiseudulla asuva ei siis osaa katsoa tulevaisuuteen; julkisen liikenteen käyttäjä vai omalla autolla kurvaileva?
- läsdlfäsldäläslf
- Eläintarhantiellä kaupunginteatterin edessä on maksuton pysäköinti, ei aikarajoitusta.
- voit ajaa myös Merihaan parkkihalliin Hakaniemen torin vierestä
- Kaupunginteatterin takana Castreninkadun alkupäässä on maksullinen parkkialue, ei aikarajoitusta
Nää ei ole ihan lähellä, muttei kaukanakaan.
Minä viikonpäivänä häät ovat ja mihin kellonaikaan? Hakaniemen Sokoksessa on parkkihalli, ajo Paasivuorenakadulta, Samon P-vuorenkadulla on maksullista pysäköintiä.- Monna
Hei kiitos vinkistä, katselin jo ko. paikkoja kartalta. Tästä autoilusta keskustassa: minä en tod. mielellään sinne omalla autolla lähtis, mut nyt se vaan on paras (pakko!) ratkaisu.
- suosittelen mä
Kalliossa on yleistynyt tapa naarmuttaa autojen kylkiä ohi kävellessä, etenkin jos jättää yöksi, mutta myös päivällä. Ihmiset eivät täällä päin tykkää autoista. Kannattaa jättää se auto kotiin, tulla junalla ja kulkea kaupungissa taksilla, ratikalla tai bussilla. Miksi et voisi taksia käyttää?
- häät
viikonloppuna?Eikös la ja su ole sellasia päiviä ettei tien varsilla tarvii parkkimaksuja sillo maksella.Voi jättää mihin vaan.
Siinähän on kortteleita vaikka kuinka kirkon ympäristössä ja ne Kallion korttelit on ihan leppoisia ajella ja pyöritellä kun haeskelee sopivaa parkkia.
Perjantaina on parkit maksullisia klo 19 saakka kuten muinakin arkipäivinä.
Kyllä uskon että saat auton ihan lähelle kirkkoakin jos häät on esim lauantaina.
Mutta varaa reilusti aikaa siihen parkin etsimiseen kuitenkin.Saattaa olla joskus melko stressaavaa ja työlästä, äkkiä aikaa kuluu.Riippuen viikonpäivästä.
Vielä tuli mieleen sellanen että onko sulla häävieraissa ketään paikallista tuttua joka vois hypätä jostain sun kyytiin ja tulla neuvomaan.Helppoa kun joku vaan sanoisi minne kantsii mennä.
Mutta kyllä se siitä ja on loppupelissä helpompaa kuin arvelitkan että älä ressaa liikaa tuota ja keskity nauttimaan vaan häistä :) - Anonyymi
Ikivanha ketju, mutta ihme viherpiiperö moneen kertaan pelottelee, ettei stadilaiset muka tykkää autoilusta. Ilmeisesti et ole paljasjalkainen stadilainen juttuinesi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692586
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851451
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80852
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739