Epätodellinen olo?

Jaakko

Onko teillä muilla epileptikoilla epätodellinen olo ennen isoja kohtauksia? Minulle tulee ennen kohtausta sellainen outo olo, että onpa kaikki tässä ympärillä outoa ja kummallista, vaikka tiedän, että se on vanhaa tuttua.

4

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjasusanna

mutta kuulostaa tutulta - tiedän että monella on

itse olen nähnyt valoja--

tollasia outoja oloja mulla on ihan muuten silloin tällöin, pöntöintä on niissä se että se voi tulla jossain esim.lasten koulun juhlissa --- ja siinähän sitä sitten koko loppuajan tarkkailee itteään ja pelkää kohtausta...

• Telle

Hei Jaakko! Voittopuolisesti tajuttomuuskouristukohtauksiani ovat edeltäneet noin 1,5 vrk:tta kestäneet aurat; kun kohtauksen aika tulee, en oikein hahmota ympäristöäni (jotenkin vääristynyt makkari, ei havaintoa siitä, missä olen jne.), en kunnolla tunnista miestäni, koko vartaloni on ikään kuin erillään minusta. Ne kaksi kertaa kun GM-kohtaus on tullut "puun takaa" en ole kokenut mitään, kaikki on ollut vain kerralla "filmi poikki".

• Kiraki

Mulla oli keskiviikkona kohtaus ja vieläki on vähän epätodellinen/hajamielinen olo..Eli mulla on kohtauksen jälkeen..En heti tänäänn ees muistanu omaa h-tunnuksen loppua. Puoli vuotta sitten mulla onkin vasta todettu ja nyt tuli eka sitten viime talven..Hui ku pelottaa ku oon yksin 4kk ikäisen vauvan kans päivät kotona..

• Anonyymi

Vaikkawanha alotus,niin:

Homman nimi on sellainen että ostin edellisen kohtauksen jälkeen lääkärin suosituksesta dosentin. Nyt pystyy seuraamaan lääkkeen kulutusta ja huomaa sen juurikin tuosta "epätodellisesta olosta" kun lääkkeet ovat myöhässä.

Älä kysy tästä, sillä sain tämän topicin tuosta ongelmaani googlettaessani nenäni eteen enkä varmaan heti eksy. Joka tapauksessa "epätodellin olo" oli omalla kohdallani jonkinlainen "aura" ja koska tämä epilepsia ei ole itse sairaus, vaan oire (kuten kuume tai ripuli) sairaudesta niin tälläkin tulee olemaan lukuisia poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4571
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2854
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2811
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe