Mistä kaupungista olette?

mielenkiinnosta kyselen

Ihan mielenkiinnosta kyselen, mistä päin suomea olette? Tuntuu ettei minun laisiani ole lainkaan täälläpäin suomea.

Vastaukseni siis: Olen Kainuusta.


vastailkaahan. enkä pakota!

93

3335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nancycallahan

      Espoo. täältä kyllä löytyy samanlaisia ihan riesaksi asti. tänäänkin lyhyellä matkalla näin kaksi selvästi anorektista naista...todella surullista.

    • .......

      Täällä "meitä" kyllä näkyy joka kadunkulmassa. :(

      • ...

        Joroisista. Ei kyllä varmaan moni täältä tiedä tuota paikkaa. :D
        Täällä en ole tavannut ketään muuta, jolla olisi syömishäiriö...


    • Hki Rox

      Jee jee!

    • ilmoittautuu

      Lappeenrannasta.

      • kärsitään

        vaasassa. ja jonkin veraan näkyy sairaalan lähistöllä meitä...


      • Helsingistä, nyt
        kärsitään kirjoitti:

        vaasassa. ja jonkin veraan näkyy sairaalan lähistöllä meitä...

        Kauniainen


      • ollaan.
        kärsitään kirjoitti:

        vaasassa. ja jonkin veraan näkyy sairaalan lähistöllä meitä...

        Vaasasta


    • ....

      tiiän muitakin samasta kaupunkista. En tunne heitä kuitenkaan. kyllä sitä kaltaisensa tunnistaa...

      • ..................

        Juu hyvinkäältä siis oon.


      • bana--
        .................. kirjoitti:

        Juu hyvinkäältä siis oon.

        joo täältä lapista..


      • minäkin...

        nupolla kauheet jonot kun teinit haluu laihtuu kesäkuntoon...


      • raumalainen....

        en oo koskaan kuvitellu et täällä kauheesti raumalaisia pyörisi. tiedän ne muutamat anoreksian läpi käyneet ja jotkut bulimikot. toisten kanssa jutellaan, toisille ei ees moikata vaikka nupolla törmätään.

        meit on ihan liiaa :(


      • muuttanut
        raumalainen.... kirjoitti:

        en oo koskaan kuvitellu et täällä kauheesti raumalaisia pyörisi. tiedän ne muutamat anoreksian läpi käyneet ja jotkut bulimikot. toisten kanssa jutellaan, toisille ei ees moikata vaikka nupolla törmätään.

        meit on ihan liiaa :(

        Siinäpä se tulikin.


      • exraumalainen
        raumalainen.... kirjoitti:

        en oo koskaan kuvitellu et täällä kauheesti raumalaisia pyörisi. tiedän ne muutamat anoreksian läpi käyneet ja jotkut bulimikot. toisten kanssa jutellaan, toisille ei ees moikata vaikka nupolla törmätään.

        meit on ihan liiaa :(

        Oon raumalta kotosin, toipuva anorektikko. Tuli vaan mieleen, ku kävin siel fysioterapias, ni se kerto mulle, et raumalla on anoreksia lisääntyny ihan älyttömästi. Et vissiin johki kaupungin asukasmäärään verrattuna raumalla on suunnilleen eniten syömishäiriöisiä. Mikä on aika helvetin perseestä, koska siellä ei oo mitään paikkaa syömishäiriöisille ja osastokin kusee. Päiväosasto on ihan jees, mut ei nekään syömishäiriöistä oikeen mitään tiiä :p

        Ei mulla muuta :D


      • raumasta
        exraumalainen kirjoitti:

        Oon raumalta kotosin, toipuva anorektikko. Tuli vaan mieleen, ku kävin siel fysioterapias, ni se kerto mulle, et raumalla on anoreksia lisääntyny ihan älyttömästi. Et vissiin johki kaupungin asukasmäärään verrattuna raumalla on suunnilleen eniten syömishäiriöisiä. Mikä on aika helvetin perseestä, koska siellä ei oo mitään paikkaa syömishäiriöisille ja osastokin kusee. Päiväosasto on ihan jees, mut ei nekään syömishäiriöistä oikeen mitään tiiä :p

        Ei mulla muuta :D

        että sinne kuulemma tunkee pelkkiä syömishäiriöisiä, ettei tilaa olisi... ja muuten kuulin tänään uutisen : rauman nuorisopoliklikinikalla ei ole enää omaa lääkäriä vaan siirtynyt toiseen paikkakuntaan.

        että se siitä hyvätä palvelusta. ei lääkäriä. vou. ja ei rauma niin pieni sentään ole ettei sinne lääkäriä saataisi. fysioterapiakin on ihan perseestä; terpautti käy kerran viikossa raumalla ja ottaa kaikki ktkä ehtii. minä kun lihoin anorekstikosta norm.kokoiseksi, olen saanut odottaa lähetettä puolitoista vuotta... ei se bulimia tapa. hah. kaikki menee painon mukaan täällä.


      • MC whatever

        Minä olen myös raumalta :)) Täällä päin on aljn vakavasti sairaita nuoria ja aikuisia naisia joilla on sh. Tunnen heistä muutamia (en kovin henkilökohtaisesti kylläkään). Olen itse 25v. joten nuoria lukio/ylä-aste ikäisiä löytyy varmaan paljon enemmn. Itse en ole heistä huolissani koska suurempi ongelma yhteiskunnalle on liikalihavuus joka tappaa varmemmin kuin Anoreksia tai Bulimia. Onhan se tietysti ikävää että tämän päähänpinttymän kouriin ajautuu mutta emme voi kaikkia parantaa.


      • MC whatever
        bana-- kirjoitti:

        joo täältä lapista..

        Jo parivuotta sitten kirjoiteltiin täällä. Mulla oli silloin eri nimimerkki, pidin varmaan vuoden tauon tältä enkä enää muista nimimerkkiäni tai salasanaani :))


    • edustaa

      Tampere. Tosin en tiedä miksi anoreksia- sivustolla liikun, kai tuonne bulimiaan kuulusin. Olen normaali/alipainoinen bulimikko. Puutosoireita enemmän ku liikaa..

      • too fat

        Täällä aika harvassa noi tosi laihat mutta kyllä niitäkin on tullut vastaan..


    • Bodari21

      Täällä Stadis! Eli HELSINKI

      • balihai

        asustelen..


    • porvoooo

      porvoo siis :)

      • toobig

        porvooo kans :D


      • vmvm
        toobig kirjoitti:

        porvooo kans :D

        täälläkin!! Miltä alueelta sieltä? ;) tai ikää?


      • tooooheavy
        vmvm kirjoitti:

        täälläkin!! Miltä alueelta sieltä? ;) tai ikää?

        mäki porvoooosta minkä ikäsiii ootte =d :p ?


    • olen

      minä.

    • on Nokialta

      Olen Nokialta

    • ...

      kouvolasta oon :) löytyykös muita kouvolalaisia?

      • ,,,

        Juup, täällä on toinen kouvolasta. Ei Kouvolassa vissiin kovin paljon katukuvassa "meitä" näy, mut mistäpä sitä ikinä tietää, kun eihän se aina ulkoisessa olemuksessa näy, ainakaan heti.
        Tsemppiä nainen :)


      • Vipe===

        Tosin entinen anorektikko, joka palailee jälleen pikkuhiljaa laihemmaksi.. "normaaliuden rajoissa".. :)


      • ###

        4. kouvolalainen esittäytyy :)


      • Evanee
        ### kirjoitti:

        4. kouvolalainen esittäytyy :)

        Kyllä meitä on aika paljon täälläkin.


    • eye5ytyuethjdf

      meitä on täällä useampi, olen itse nähnyt ainakin reilu 10 muuta.. pieni maa, mihin meitä mahtuu paljon...

      • rumapeikko...!!11

        Kuopiosta minä


    • .

      minä olen.

      • .-.-.-

        Minä Laitilasta!


    • espoolainen ana

      täällä näin asustelen

      • kaislaaa

        Ahdistaa ihan. Ei tarvitse kun yliopistolla pyöriä niin jo löytyy kaltaisiani. itse olen bulimarektikko, pelottavan paljon koulullani kulkee turvonneita sylkirauhasia..


      • nemm
        kaislaaa kirjoitti:

        Ahdistaa ihan. Ei tarvitse kun yliopistolla pyöriä niin jo löytyy kaltaisiani. itse olen bulimarektikko, pelottavan paljon koulullani kulkee turvonneita sylkirauhasia..

        paljon näkee häiriöisiä täällä. koulussa monta ja omassa kaveripiirissä ainakin 4...


      • Tukki__
        kaislaaa kirjoitti:

        Ahdistaa ihan. Ei tarvitse kun yliopistolla pyöriä niin jo löytyy kaltaisiani. itse olen bulimarektikko, pelottavan paljon koulullani kulkee turvonneita sylkirauhasia..

        Mä ihan harrastan tuota turvonneiden naamojen bongailua! Sairastin teininä useamman vuoden bulimiaa (nyt jotain anoreksiaa/ortoreksiaa/liikunta-addiktiota...) ja kauheinta siinä kyllä ehdottomasti oli se sylkirauhasten turvotus ja paisunut naama. Onneks on jo historiaa se... Mut tosiaan Espoosta olen (mut Lappeenrannasta kotoisin). Asiakaspalvelutyössä pääsee kyllä harmillisen paljon näkemään pallonaamoja ja myös anorektisen laihoja... :(


    • kuusamolainen

      kuusamosta :)

    • minkkul

      Kainuusta myös täällä!

      • tt

        olenn !


    • TOOsweet(?)

      Taidan olla ainoa Vantaalainen :D
      Voin kyl sanoa, että tääl Vantaalla syömishäiriöt-pakkooireet-vaikeat depressiot tms o lähes tuntematon ilmiö! Ainakin siltä vähän tuntuu. Kyllä täälläkin meitä varmasti löytyy, mutta TOOOOSI vähän. Tai sitten ne vain peittää tän ongelman aivan vitun hyvin. Oli miten oli. Oon sinänsä helpottunut että tääl Vantaalla liikkuu suurimmaksi osaksi ruuan suhteen normaalii porukkaa. Tosin nää Vantaalaiset laihat juoppo/pikkulissut ja slummien kasvatit on erikseen.
      Oon myös muuten itsekin huomannut, että Helsingis meihin törmää iha kiusaksi asti! Siis se on aivan JÄRKYTTÄVÄÄ miten paljon syömishäiriöitä Helsingis näkee. Ja siis iha SELVÄSTI! Puhumattakaan niistä lukuisista syömishöiriöisistä joista ei päälle päin näy! Espoo on myös toinen sellainen "syömishäiriöiden keskus". Ken tietää mistä se johtuu, että Espoolaiset ja Stadilaiset näyttävät olevan "ikuisella laihiksella". Lahti on myös kolmas kategoriaan kuuluva kaupunki, mutta Lahti nyt onkin sellainen "Suomen magia-city" (joo huomaa, että on tultu asuttua vaikka missä :D) Tampere on myös Vantaan lisäksi sellainen jossa ei näitä syömishä'iriöisii paljoa tapaa. Tai siis enemmän oon huomannut, että Tampere pursuaa "wannabe-anorektikkoja" (en nyt yleistä) mutt joo. Vantaalta olen.

      • en flicka

        oulustahan minä :)


    • bööööö2

      espoosta olen :D

      • B

        onpa kamalasti hyvinkäältä, minäkin oon :) ps. ootteko jossain hoidossa tms?


      • jepssd
        B kirjoitti:

        onpa kamalasti hyvinkäältä, minäkin oon :) ps. ootteko jossain hoidossa tms?

        Stadi stadi

        ...täällä näkee päivittäin kymmeniä, joilla on varmasti ongelmia syömisen kanssa.
        Kyllä sairas sairaat huomaa.


    • Obsession-81

      Hyvinkäältä, tosin en ihan tarpeeksi laiha vieläkään.

    • cadeee

      Eurasta olen. Täällä oon huomannu olevan ainakin pari muutakin.

      • today94

        Vaikuttaa Raumalta olevan tosi paljon.. Joku syömishäiriöisten tukiryhmä vois olla hyvä? Itse ainakin kannattaisin, uskoisin et olis apua monelle.. Onko muut miettinyt sitä?


      • kikkiin
        today94 kirjoitti:

        Vaikuttaa Raumalta olevan tosi paljon.. Joku syömishäiriöisten tukiryhmä vois olla hyvä? Itse ainakin kannattaisin, uskoisin et olis apua monelle.. Onko muut miettinyt sitä?

        Valitettavasti täällä Helsingissä näkee päivittäin niin laihoja ihmisiä, että ei voi muutakun kauhistella heidän laihuuttaan (tai enhän minä varmaksi tiedä kuka on sairas ja kuka ei, mutta...) ja taatusti heillä on jotain syömisongelmaa. Ihan perseestä, koita siinä sitten parantua ja syödä jäätelöä kun edessä kulkee laihojatyttöjä omena kädessä. Tuntuu että ois kiva saada vähän etäisyyttä syömishäiriöön mutta jo rapussa tulee joku laiheliini kalpeana vastaan. Ja ikkunasta ku kattoo ni siellähä noita juoksee.


    • vanhan anan vanilja

      Oon jo 25 ja säälien kattelen nuoria tyttöjä kaupungilla, jotka on näännyttäneet itseään. Mut kaikkeahan ei nää päällepäin... Minä olen ollut painoni puolesta terve jo pitkään pitkään pitkään (sairastuin kymmenen vuotta sitten) mutta kyllä sitä vaan itseään pitää tiukassa hihnassa syömisten suhteen ja välillä tekee mieli katsoa tänne palstalle, miten toiset kamppailee itsensä kanssa. Voimia kaikille ja syökää hyvin ja terveellisesti, joohan?

    • LepakkoXY

      Espoo

      • vantaaa

        myös Vantaalta. samaa mieltä toisen vantaalaisen kanssa ettei meitä täällä kai nii hirveesti oo, vantaalaiset ku vaa istuu koko ajan Mäkkärissä tai jossai muualla syömässä ja juo ja tilailee pizzaa joka vkloppu.


      • wannabenormal
        vantaaa kirjoitti:

        myös Vantaalta. samaa mieltä toisen vantaalaisen kanssa ettei meitä täällä kai nii hirveesti oo, vantaalaiset ku vaa istuu koko ajan Mäkkärissä tai jossai muualla syömässä ja juo ja tilailee pizzaa joka vkloppu.

        Ei tääl kukan tiedä missä moinen paikka on, mut Paavolasta. x) Eikä täällä mitään hoitoa saa, pitää kulkea yli 50 km Ouluun polille kerran viikossa. Not so cool... Täällä se on enemmän sellasilla tosi nuorilla tytöillä joku muoti-ilmiö. Kamalaa kun iso lössi pieniä (hädin tuskin 12-13 v) tyttöjä kulkee kadulla ja kaikki niin sairaan näköisiä, luisevia ja valkeita. Varmaan joku villitys päällä, ei mukavaa katseltavaa. :(


      • hwlm
        wannabenormal kirjoitti:

        Ei tääl kukan tiedä missä moinen paikka on, mut Paavolasta. x) Eikä täällä mitään hoitoa saa, pitää kulkea yli 50 km Ouluun polille kerran viikossa. Not so cool... Täällä se on enemmän sellasilla tosi nuorilla tytöillä joku muoti-ilmiö. Kamalaa kun iso lössi pieniä (hädin tuskin 12-13 v) tyttöjä kulkee kadulla ja kaikki niin sairaan näköisiä, luisevia ja valkeita. Varmaan joku villitys päällä, ei mukavaa katseltavaa. :(

        jooops eli helsinki


      • ...---......---
        hwlm kirjoitti:

        jooops eli helsinki

        hyvinkäältä minäkin :)


      • moiiiiiiiiyyy
        ...---......--- kirjoitti:

        hyvinkäältä minäkin :)

        :Ö Oho! Itse ne oo anoreksinen, vaan normaalipainoinen, mut yritän laihduttaa.

        Jos vaik kaikki raumalaiset tekis jonkun keksustelutopan tai jotaan ku näin paljon on? :O
        Ihan yllätyin kun luin rauma, kun yleensä kukaan ei ole sieltä kun niin pieni kaupunki.


      • määvaa
        wannabenormal kirjoitti:

        Ei tääl kukan tiedä missä moinen paikka on, mut Paavolasta. x) Eikä täällä mitään hoitoa saa, pitää kulkea yli 50 km Ouluun polille kerran viikossa. Not so cool... Täällä se on enemmän sellasilla tosi nuorilla tytöillä joku muoti-ilmiö. Kamalaa kun iso lössi pieniä (hädin tuskin 12-13 v) tyttöjä kulkee kadulla ja kaikki niin sairaan näköisiä, luisevia ja valkeita. Varmaan joku villitys päällä, ei mukavaa katseltavaa. :(

        oho joku läheltä! oon vihannista ^^ jos tiiät paikan :D mun yks kaveri asuu paavolassa :D hoidossa en käy ja kellekkää en uskalla puhuu


    • häkki

      Vaasan liepeiltä

      • sadefrfgt

        KUOPIO


    • ......

      ...ja niin näkee täälläki riippakinttui. en hirveest kattele, mut aina ku nään jonkun (etenki itteeni laihemman), mietin vaan millast sen elämä on, miks sil on anoreksia ja haluuks se väkisin tulla huomatuks. se on vittumaist, sairauden viljelyy:( onneks on talvi, mut ku kesä tulee......:/

      • STDI

        paraskaveri on anorektikko, täl hetkel saanu lihotettuu itteensä ja nyt se on kauniin laiha. Mutta juu, kyl täällä niitä anorektikkoi tulee kadulla vastaan


    • ...

      Lappeenrantalainen täällä...

    • -.-

      Alavus

      • Immabe

        En Flicka ikäs?


      • ms
        Immabe kirjoitti:

        En Flicka ikäs?

        ..siis seinäjoelta olen ja kyllä tääläkin kaltaisiinsa törmää. Ikävä juttu.


      • miisukkeliininen
        ms kirjoitti:

        ..siis seinäjoelta olen ja kyllä tääläkin kaltaisiinsa törmää. Ikävä juttu.

        Seinäjoelta... Ja aina välillä kyllä tulee samankaltaisia vastaan !! :(


      • florida´s sun
        miisukkeliininen kirjoitti:

        Seinäjoelta... Ja aina välillä kyllä tulee samankaltaisia vastaan !! :(

        Seinäjoki se on munkin sijainti.
        En ole niinkään "tunnistanut" ketään, vaikka kyllä sennäköisiä välillä vastaan käveleekin.


    • booyouwhoree

      kuopion kuppeesta :D

      • lahtelaisana

        Lahdesta olen näköjään ainoa laatuaan. kummallista, niin suurehko kaupunkin kuitenkin ja kyllä vaan katukuvassa viilettää meitä luurankoja useampiakin. Ja niin kohtaavat toisiaan myös RAX´in pöydän äärellä jne.


      • assd

        lähelt kuopioo mäkin, iisalmesta : )


      • lahtelainenex
        lahtelaisana kirjoitti:

        Lahdesta olen näköjään ainoa laatuaan. kummallista, niin suurehko kaupunkin kuitenkin ja kyllä vaan katukuvassa viilettää meitä luurankoja useampiakin. Ja niin kohtaavat toisiaan myös RAX´in pöydän äärellä jne.

        Entinen lahtelainen olen, ja pahasti anorektinen tapaus. Kyllä tuli bulimareksiavaiheessa vierailtua RAXISSAKIN ja kyllä katsoi henkilökunta pitkään sitä ahmintaa :S Mukaanikin otin aina mukillisen pehmistä, vetäisin matkalla naamariin yhdessä kassissa olevien irtokarkkien kanssa, ja suoraa tietä Finnkinon veskiin. Sairasta kyllä.

        Olihan meitä siellä katukuvassa jonkin verran! :O


    • wannabethin

      Itä-Suomessa siis.

    • mimnävaan

      harvoin tuntuu kaupungilla näkevän ketään mutta tosi pienihän se prosentti on joka päällepäin sairaalta näyttää. ja sitten on niitä jotka näyttää mutta ei ole (esim. BED vai ylilihavuus?)

      • bagder

        Joensuusta minäkin (en kantapaikkakuntalainen).


    • .

      etelästä olen

    • anorektikko nyymi

      Yksi raumalainen anorektikko ilmoittautuu täällä myös! Oon sairastanut anoreksiaa reippaasti nyt jo yli 10 vuotta.

      Raumalaisille kysymys: oletteko huomanneet Cafe Salissa työskentelevän selkeästi anorektisen naisen? Hän on ilmeisesti työharjoittelussa siellä, aloittanut kuluneen vuoden vapun tienoilla. Ulkoiluttaa vapaa-aikanaan eri koiria vähän väliä ja hän on lähes pikkulapsen kokoinen, mutta kasvoista näkee että ikää on reippaasti yli 30v,

      Lenkkipoluilla on myös vuosien varrella tullut lukuisia muita anorektikkoja vastaan Vielä viime keväänä / lopputalvesta useasti vastaan tuli noin 20-25-vuotias anorektikko nainen, joka pukeutui aina erikoiseen hattuun ja liikkui useasti mm. Prismassa äitinsä / isoäitinsä kanssa. Ostoskorissa hänellä oli joka kerta pelkkä purkkapussi... (Joo, kyyläsin.) Jostain maalis/huhtikuun vaihteesta en ole häntä enää nähnyt missään pakkoliikkumassa, joten on luultavasti joutunut laitoshoitoon.

      Muita raumalaisia anoja vielä foorumilla?

      • Raumalta

        Seuraatkohan ketjua vielä...? Täällä yksi Raumalainen 20-vuotias.


    • Helsingistä.

    • yksinäistä elämää

      Tre.
      Lähtekää kahville joku?

    • lukion ensimmäisellä

      Sastamalasta, oikeastaan tarkemmin Vammalasta (kauniita nimiä paikkakunnilla ^^), täälläpäin ei tunnu olevan ketään muuta samoin ajattelevaa. Sen verran asukasluvultaan pienempi paikka, että ei ainakaan kovin montaa löydä lähiseudulta. Sinänsä harmi, toisen samanlaisen seura kelpaisi.

    • Joensuusta

      asunut vasta pari kuukautta..

    • Kamawww

      Vantaalta

    • giags

      tampereella

    • läskeistäläskein

      Kokkola/Oulu

    • Ughhh

      Oulu

    • JustAna

      Espoo

    • elisenn

      Jyväskylä

    • erfgsef

      Kiiminki eli Oulun ikeeseen kuulumme nykyisin

    • Länsi-Vantaalta

      Länsi-Vantaalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe