Vuokraako Turun kaupunki asuntoja luottotietohäiriöisille?
Luottotietohäiriö ja kaupungin vuokra-asunnot
19
9476
Vastaukset
- veronmaksaja..
Toivottavasti ei!
Etenkin, jos olet tyyppi, joka jättää vuokrat maksamatta!- Nimetön
luottotietohäiriön menettäminen ei ole aina välttämättä ihmisen itsensä syytä :) Muuta kuin siitä syystä, että luottaa esim työnantajaansa :
- aina...
Nimetön kirjoitti:
luottotietohäiriön menettäminen ei ole aina välttämättä ihmisen itsensä syytä :) Muuta kuin siitä syystä, että luottaa esim työnantajaansa :
Työttömyyden tai henkilökohtaisen kriisin seurauksena ei tule luottohäiriömerkintöjä, kun infoaa asiasta velkojia.
Jos oot allekirjoittanu pomon vekselin, niin oma mokahan sekin on. - Nimetön
aina... kirjoitti:
Työttömyyden tai henkilökohtaisen kriisin seurauksena ei tule luottohäiriömerkintöjä, kun infoaa asiasta velkojia.
Jos oot allekirjoittanu pomon vekselin, niin oma mokahan sekin on.olla sitä mieltä, mutta tässä asiassa syy ei ollut minussa :D Sanotaan vain, että työskentelin sukulaisella, ja tämä teki jotain käsittämätöntä, minkä seurauksena luottotietoni menivät. Ei auttanut selittelyt, ei mitkään. :D
- ..............
aina... kirjoitti:
Jos oot allekirjoittanu pomon vekselin, niin oma mokahan sekin on.pelle! Totta kai tulee merkintä!
- Mitenkäs se olikaan
Nimetön kirjoitti:
Ollas nyt tarkkoja taas! Luottotietohäiriön menettäminen on yksin omaan velallisen itsensä ansiota koska se tapahtuu ainoastaan siten, että maksaa velkansa ja on vielä senkin jälkeen monta vuotta hankkimatta uutta luottotietohäiriötä.
- asiasta..
on, että yli 10 000 euron velat tai vuokravelka kaupungille estävät asunnon saannin. En tiedä mistä sossutantan perseestä tuo 10 000 raja on kaivettu, voihan yritystoiminnan konkurssista aiheutuneet velat olla paljon suurempia. Esim. jonkun narkin 500 euron pikavippivelka antaa mahdollisuuden vuokrata asunnon vaikka suuremmissa veloissa oleva voi olla paljon luotettavampi vuokranmaksaja.
Sinuna harkitsisin jotain toista vaihtoehtoa.- sossupaholainen
Ei sossu päätä asunnon vuokrauksista, joten voit etsiä syytä jonkun muun p:stä.
- lähinnä..
sossupaholainen kirjoitti:
Ei sossu päätä asunnon vuokrauksista, joten voit etsiä syytä jonkun muun p:stä.
niitä ämmänrohjoja siellä TVT-asuntojen johdossa.
- miten se voittojen jako
On ihme hommaa tämä yrittäminenen!
Kantakaa ottamanne riski!
Ja ihan ite, jos ette ole valmiita voittojanne jakamaan! - asun
miten se voittojen jako kirjoitti:
On ihme hommaa tämä yrittäminenen!
Kantakaa ottamanne riski!
Ja ihan ite, jos ette ole valmiita voittojanne jakamaan!Minulla on luottotiedot mennyt. Pääsin velkajärjestelyyn, mutta se raukesi, kun eläntilanteeni keikahti monen asian summana päälaelleen. No velat meni ulosottoon ja hyvä niin, Koska maksettavahan ne on. Muutama vuosi sitten muutin Turkuun, hain asuntoa eräältä puljulta jolla on monta taloa Turussa. Kerroin rehellisesti että minulla on luottotiedot mennyt,sain mitään suurempia kysymyksiä ja taivasteluja itselleni hyväkuntoisen kolmion. Sitten pari vuotta sitten hain kaupungin eli tvt:n asuntoa toisesta kaupungin osasta, Kerroin taas että luottotiedot menneet ja taas sain asunnon, kolmion. Ensisijaisesti ratkaisee se onko velkaan/luottotietojen menettämiseen/ulosottoon syy se että on jättänyt vuokransa hoitamatta!! Hetkellisiä Maksuvaikeuksia voi tulla kelle tahansa, mutta asiansa hoitamalla ja sopimalla saa yleensä sovittua maksuaikaa kohtuudella. Toki tiedän että Turussa on muutama pulju joka ei anna vuokra-asuntoa jos on merkintä luottotiedoissa (turun seudun vuokravälitys ainakin, jossa muutenkin epäasiallista palvelua) VVO pyytää kaksinkertaisen vuokratakuun jos luottotiedot menneet. NO minua varmaan auttoi se että en ole koskaan jättänyt vuokriani maksamatta, olen sentään älynnyt että jossain on hyvä asua ja se ei onnistu ellei maksa vuokriaan, Alun perin minun velkani on tullut nuoruuden typeryyksissä (yli 20v sitten) hankituksi, joka sittemmin on kasvanut korkoa niin että koron osuus on suurempi kuin pääoma.
- Tofupekoni
Aina löytyy joku urpo joka sanoo, "Oma vikasi kun luottotietosi on mennyt, olet vain saamaton!" Tämä ei kuitenkaan monessa tapauksessa pidä mitenkään paikkansa.
Luonnollisesti jokainen ihminen itse on vastuussa kaikesta tekemisestään ja pystyy usein vaikuttamaan tilanteeseensa. Kuitenkin _miljoonat_ asunnottomat todistavat tämän olevan väärässä.
Olosuhteet voivat ajaa ihmisen pinteeseen, josta on jopa mahdoton parantaa tilannettaan. Onneksemme on olemassa sattuma, josta ovela ihminen voi saada otteen rakentaa maailmansa mieleisekseen. - ihan tosi!
Kysypä sieltä turun kaupungin vuokravälitystoimistosta. Täällä kerääntyvät vain turun pahimmat idiootit ns. vastailemaan.
Vai oliko kysymyksesi asiallisuuteen perustuva alun alkaenkaan.- Anonyymi
Hyvin sanottu.
Mullakin luottotiedot menneet joskus, mutta sain kaksion TVT:ltä.
- Anonyymi
Lopeta rahapelien pelaaminen!!!!!!
Lopeta rahapelien pelaaminen ja alkoholin juominen.
Pikavippejä rahapeleihin,....sitä rataa ulosotossa. Kuka voisi vuokrata asuntoa ihmiselle, joka pelaa kaikki rahansa. Ja pikavippejä ym.jotta voi jatkaa pelaamistaan loputtomiin. Sellainen ihminen ei ole tervejärkinen ja asuntojen vuokraajat tietävät tämän eivätkä tietenkään riskeeraa.- Anonyymi
Taidat olla yksi näistä kun noin hyvin osasit kirjoittaa👏
- Anonyymi
voisko Tampere riskeerata?
- Anonyymi
Ja pudottaa vuokralaisen netin !!!!!!
- Anonyymi
Eli jos Avioeron vuoksi ilman omaa syytä menettää luottotiedot....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk822928Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911696Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1321377
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581231Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j971174- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155