pensastädyke, leviääkö?

poropeukalo

ostin tänään plantaagenista pensastädykkeitä kukkapenkin reunukseen, mietin, että leviävätkö ajan myötä kovastikkin? jaksaako niiden seasta tulla kesällä sipulikukat läpi, onko kokemuksia?

4

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei menesty...
      • alkuperäinen kirjoittaja

        ei voi olla totta! minä kun luin netistä että pitäisi menestyä talven yli...oletko itse kokeillut ja millä vyöhykkeellä olet itse? olen kyllä nähnytkin tätä kasvia kukkapenkeissä monivuotisena...ihan samalta tuo kuvasi kyllä näyttää kuin minunkin kasvini ovat...outoa...nyt ei kai sitten auta kuin kokeilla...pitäisiköhän yrittää ainakin sitten suojata jotenkin...?


      • kuinka kävi
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        ei voi olla totta! minä kun luin netistä että pitäisi menestyä talven yli...oletko itse kokeillut ja millä vyöhykkeellä olet itse? olen kyllä nähnytkin tätä kasvia kukkapenkeissä monivuotisena...ihan samalta tuo kuvasi kyllä näyttää kuin minunkin kasvini ovat...outoa...nyt ei kai sitten auta kuin kokeilla...pitäisiköhän yrittää ainakin sitten suojata jotenkin...?

        Itse olen II-vyöhykkeellä ja olen kokeillut.
        Kokeile, viemällä se ruukussa sisälle viileään paikkaan ,jos sinulla on sellainen,jospa se siellä säilyis talven.Jos ei ole paikkaa, peittele hyvin havuilla ja lumella,jospa se...

        Voi olla että jossain tosi lämpimällä paikalla menestyy,mutta ei normaalisti kyllä pärjää.
        Itse en ole nähnyt missään kasvavan monivuotisena ulkona.
        Onnea kokeilulle !


      • pinkku-84
        kuinka kävi kirjoitti:

        Itse olen II-vyöhykkeellä ja olen kokeillut.
        Kokeile, viemällä se ruukussa sisälle viileään paikkaan ,jos sinulla on sellainen,jospa se siellä säilyis talven.Jos ei ole paikkaa, peittele hyvin havuilla ja lumella,jospa se...

        Voi olla että jossain tosi lämpimällä paikalla menestyy,mutta ei normaalisti kyllä pärjää.
        Itse en ole nähnyt missään kasvavan monivuotisena ulkona.
        Onnea kokeilulle !

        Ostin kans Honkkarista juuri tuon pensaan ja luulin että kestää talven. Nyt netistä katsoin ettei se kestäkkään kun pari astetta korkeintaan =( harmittaa kun ei myyjäkään tiennyt tuon kasvutavasta. Pitää kans vissiin kokeilla mieten käy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe