kateellisia ne uskikset ovat.

e.k.v_

Perjantai-iltana on lupa vähän tuuletella?

Luulenpa vaan että nuo aivopestyt idiootit ovat ainoastaan kateellisia meille "jumalattomille".

Heitä nyt pännii ainakin se että voimme harrastaa seksiä ilman pelkoa lisääntymisestä. Uskis kun saa ehkä kerran vuodessa. Muulloinhan uskiksen emäntä on "siunatussa tilassa". Kyllähän se pistää pinnan kireälle kun on keilapallon kokoiset kassit jalkojen välissi, kulkemista haittaamassa.

Masturbointi, tuttavallisemmin käteenvetokaan ei auta kun se jumalan pentele senkin on kieltänyt. Jumalattomat kun sitten rentouttavat itseään sillä mikäli ei ole emäntää...tahi kuukauden aika on huono.

Uskiksia myös pännii, kun sunnuntaina, viikon ainoana lepopäivänä pitää nousta kuudelta aamulla jotta ehtii kirkkoon kuulemaan krapulaisen papin houreisia jorinoita. Ateisti kiäntää kylkeään ja ehkä pieraisee. Lepopäivänä kun pitää levätä.

Uskiksia myöäs harmittaa kun on niin kauhian vähän puheenaiheita. Aina kun tulee tuttava kylään niin pitää jotakin hoosiannaa laulaa, tai ainakin puhua kuinka pyhää ja hyvää itsekukin on tänään tehnyt.

Atte kun sen sijaan saa aikaan mielenkiintoisen keskutelun aiheesta kuin aiheesta. Monesti on saunan lauteilla ratkaistu terrorismi, sodat, eiliset futispelit (ja huomisetkin) ja onpa niistä oluistakin tehty vertailuja.

Uskista myös harmittaa kun hänen missioonsa kuuluu muidenkin käännyttäminen hänen uskontosa luomaan koloon. Harmi vaan että normi atte ei juurikaan ole kiinnostunut sulkemaan itseään kenkälaatikon kokoiseen laatikkoon jossa irstaat, rikkaat ja riettaat johtohenkilöt kertovat mikä on sallittua ja mikä ei.

Listaahan voisi jatkaa loputtomiin, mutta kuten kuka tahansa avoimesti ajatteleva ja ei ahdistunut ihminen tietää, listasta tulisi turhankin pitkä.

Joten olkaamme "me ateistit" suvaitsevia. Muistelkaamme ahdingossa elävää aivopestyä idioottia ja kohottakaamme hänelle malja. Kateelliset ne meitä panettelee, johonkinhan se paine on purettava.

Seuraavan oluen juon kaikille teille hihhulit! Te teette suomi24 foorumeista paljon hauskemman paikan.

13

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpto

voisi perjantai-iltana tuuletella, mikäs sen estäisi? Kysymys on siitä, että haluaako sen tehdä, varmasti moni uskova jo tietää kokemuksesta tämmöisen jälkimainingit ja haluaa jotakin parempaa.

• e.k.v_

Niin, miksi ei voisi? En minä ainakaan ole vastaan väittänyt?

Lainaus: "varmasti moni uskova jo tietää kokemuksesta tämmöisen jälkimainingit ja haluaa jotakin parempaa."

Seuraahan kuule palstaa pari viikkoa niin huomaat kuinka väärässä olet.

• jpto
        e.k.v_ kirjoitti:

Niin, miksi ei voisi? En minä ainakaan ole vastaan väittänyt?

Lainaus: "varmasti moni uskova jo tietää kokemuksesta tämmöisen jälkimainingit ja haluaa jotakin parempaa."

Seuraahan kuule palstaa pari viikkoa niin huomaat kuinka väärässä olet.

pitäisi seurata tätä palstaa pari viikkoa, että tietäisin millainen olen? En oikein usko siihen.

• e.k.v_
        jpto kirjoitti:

pitäisi seurata tätä palstaa pari viikkoa, että tietäisin millainen olen? En oikein usko siihen.

No jos palstaa seuraavat hihhulit "tietävät" mitä ateistit ovat jo tänne ensikertaa saapuessaan niin on mielestäni kohtuus tehdä sitten samalla hieman itsetutkiskelua.

Toisaalta, hihhuleita täällä jo riehuu tarpeeksi ilmankin joten voit puolestani poistuakin.

• jpto
        e.k.v_ kirjoitti:

No jos palstaa seuraavat hihhulit "tietävät" mitä ateistit ovat jo tänne ensikertaa saapuessaan niin on mielestäni kohtuus tehdä sitten samalla hieman itsetutkiskelua.

Toisaalta, hihhuleita täällä jo riehuu tarpeeksi ilmankin joten voit puolestani poistuakin.

kyllä se elämä sinua vielä opettaa.

• Arska
        jpto kirjoitti:

jotta vittumaista sattuu vahingossa aina joillekin ja toisille sitten taas ei. Onko epäoikeudenmukaisuus jumalan paras lahja köyhälle.

• jpto
        Arska kirjoitti:

jotta vittumaista sattuu vahingossa aina joillekin ja toisille sitten taas ei. Onko epäoikeudenmukaisuus jumalan paras lahja köyhälle.

oikeudenmukainen, etkö ole lukenut Raamattua?

• e.k.v_
        jpto kirjoitti:

Sanoisinko että nimenomaan se elämä juurikin opettaa. Jumalalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Uskallanpa jopa väittää että elämä on minua reippaammin opettanut kuin keskiverto hihhulia, kuten vaikkapa sinua.

• Post Horn

"Kyllähän se pistää pinnan kireälle kun on keilapallon kokoiset kassit jalkojen välissi, kulkemista haittaamassa. "

Joskus kuulemma tulee ns. yöllisiä siemensyöksyjä, jotka tyhjentävät varastot jos lisäkiveksissä alkaa olemaan tungosta. Kerran tapahtui minullekin nuorena varhaisteininä, nukuin silloin mummini vieressä. Mummi ei liittynyt tapahtumaan. Siitä lähtien olen tyhjentänyt hallitusti säkkini.

• e.k.v_

Auttaisikohan noihin siemensyöksyihin rukoileminen? Meinaan vaan että onhan se jumalallisen last...lahjan haaskuuta moinen hukkaaminen?

• Tässäpä tuli taas täyslaidallinen haukkumista ja virheellisiä olettamuksia.No,sitä suu puhuu mitä sydän täynnä sanovat viisaat.

• e.k.v_

Myönnän että tuollaisen kirjoittaminen välillä harmittaa. Teitä kun on täällä ihan mukavankin tuntuisia tyyppejä.

Toisaalta kun 99.9% "hihhuleista" tuntuu lataavan tasan yhtälaista moskaa ateisteista niin miksipä ei aina välillä tuuppia sitä takaisin? ;)

Kunnioitus ansaitsee kunnioitusta, trollaus trollausta.

• jeesusteleva kiihkohihhuli ...

"Masturbointi, tuttavallisemmin käteenvetokaan ei auta kun se jumalan pentele senkin on kieltänyt."

Missä kohtaa tämä kielto on Raamatussa?

Oma käsitys on, kaikki on sallittua kristitylle, mutta kaikki ei ole hyväksi ja ei pitäisi antaa minkään esim. masturboinnin hallita omaa elämää, vaan antaa elämä Jumalan hallittavaksi.
      Ateistikin voi miettiä, hallitseeko masturbointi/vapaa seksi/viina alämääsi.

Mikä tahansa on minun mielestäni syntiä, jos se erottaa Jumalasta ja muodostuu siis epäjumalaksi.
      Esim. selkääsi kutittaa, mutta ajattelet, Jumala ei tykkää, että raaputan selkää, silloin teet selkää raaputtaessa syntiä periaatteessa.

"Uskiksia myöäs harmittaa kun on niin kauhian vähän puheenaiheita."

Minua harmittaa, että suurin osa ihmisistä ei ole valmiita/kiinnostuneita puhumaan asioista, jotka minua kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2545
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1643
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1005
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe