Seisoo pelkästä pususta

... ... ...

Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Onko jotain siis vialla ja onko hän yliaktiivinen?

48

11144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohätä

      Ihan normaalia. joillakin seisoo jo ennen pusua.

    • höpsistä...

      Älä nyt hätäile. Osa miehistä on vain ihan hillittömän herkkiä kiihokkeen suhteen. Jos vielä kyse nuoresta pojasta, niin eipä tuo mikään ihme ole.

      Tiedänpähän yhden reilusti yli kolmekymppisen miehen, jolle riitti kädestä pitäminenkin ;D Se oli jo vähän kummallista...

      • ... ... ...

        on 23-vuotias mies


      • kaipa normaalia...
        ... ... ... kirjoitti:

        on 23-vuotias mies

        mut varmasti on aika kokematon!!


    • asuttiin

      mun miehen kanssa töiden vuoksi vuoden ajan eri paikkakunnilla, sillä alkoi seistä perjantaina heti jo kun se näki mut :) oli silloin 26v. Tilanne korjautuu ajan myötä etenkin kun asutte yhdessä! Ja ei tuo mitään epänormaalia ole.

      • mirrixsirrix

        kun hän ajattelee minua.Tai ainakin hän sanoo niin.


    • seisoo herkästi

      varmasti mahdollinen tyttöystävä voisi tuntea olonsa epämiellyttäväksi ainakin aluksi

      • ... ... ...

        se vähän häiritsee. Mutta eiköhän tilanteen kanssa voi elää?


      • nainen .

        no ei se negatiivisesti häiritsevää ole :)


    • nauti vielä kun voit!

      Kyllä se siitä veltostuu ja alkaa nukkumaan, kun ikää tulee lisää. :)

      Ja sun pusut liian tutuiksi. 20-30 vuoden päästä joudut tekemään oikein "töitä", että saat sen kovaksi. Vaikka kivaahan sekin homma on; en valita. :-)

      n. 43

      • niagra

        "Kyllä se siitä veltostuu ja alkaa nukkumaan, kun ikää tulee lisää."

        43 ikäinen nainen alkaa olemaan kimmoisuutensa jo kiihottavuutensa suhteen jo ehtookamaa, töitä se siis se ukonkiihotuskin varmasti teettää, en epäille yhtään.


      • nauti siis nuorena
        niagra kirjoitti:

        "Kyllä se siitä veltostuu ja alkaa nukkumaan, kun ikää tulee lisää."

        43 ikäinen nainen alkaa olemaan kimmoisuutensa jo kiihottavuutensa suhteen jo ehtookamaa, töitä se siis se ukonkiihotuskin varmasti teettää, en epäille yhtään.

        ja 43-vuotias kalu osittain dementoitunut - ei muista kuin ½ h muistuttelun jälkeen, mitä piti tehdä.

        Missä me ollaan ja olenko mäkin siellä?


    • : ( () )

      suufetisisti ilmiselvästi, joillakin seisoo myös heti kun näkee esim. naisten polkupyörän satulan, fetisistille riittää hyvin hyvib pieninkin ärsyke aikaansaamaan seisokin. Psykiatrista ja sopivasta lääkityksestä voisi knties olla apu epämielyttävään tilanteeseenne.

    • herkkästi seisoo

      se on miehille,mun kulli alkaa seisoo ainakin 10 kertaa päivän aikana eri syistä, vähänkin kiihotusta niin....

      • minääää 89

        Kuulemma jätkällä on alkanut seisomaan kun on nähnyt lyhyt ja tiukka hame päällä eiköhän se ihan normaalia ole jso heteromies näkee naisen :D


    • poikkeavaa

      Etenkin jos olette kovin nuoria ja/tai uusi suhde, niin eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.

      Itsellänikin saattaa alkaa jöpöttää jo pelkästä keskustelusta haluttavan naisen kanssa, jos huomaan että hänelläkin alkaa kiinnostus "hyrrätä".

      Kuten joululahjojen kanssa, myös erotiikassa yllätyksen sisältävien pakettien katselu ja hypistely saattaa olla kaikkein kutkuttavin vaihe, jopa jännempi kuin jo paljastuneen sisällön kanssa leikkiminen :)

    • haha

      haha, mitäpä haittaa, kunhan ei julkisella paikalla ole kovin näkyvää. Minä saan miehelläni seisomaan pelkillä puheilla tai näyttäytymällä sopivasti, ja se on hauskaa, ja pusuilla tietysti. Eikä ole mikään seksihirmu vaan tavallinen ihana mies. Jos huomaisin että miehellä ei tapahdu mitään kun suudellaan, se paremminkin huolestuttaisi

      • ... ... ...

        se välillä ihan kiva kun poikaystävällä alkaa seisomaan niin helposti. Toisinaan on kiva härnätä kultaani kun ollaa kahdestaan.


      • blondiina431

        minä taas saan poikaystäväni kullin seisomaan pelkällä ajatuksen voimalla!!!!
        ihan tosi juttu, kun poikaystäväni makaa vaikkapa olohuoneen sohvalla ja minä olen toisessa huoneessa, ja ajattelen hänen kulliaan, niin se ónkin alkanut ykskaks seistä kun olen mennyt asian sitten ´tarkistamaan´ hänen luokseen olohuoneeseen. Tätä on tapahtunut useasti.


    • maken nainen

      jos on ongelmaa.

      • ... ... ...

        mutta en lähetä miestä sulle. Se on niin ihana että pidän sen itsellä niin kauan kuin se on mahdollista. Kyllä mää varmasti kestän tilanteen.


    • sammunut hiili

      Kyllä se kaikilla nuorilla miehillä ottaa eteen koska vaan ja kun on ikää 50-vuotta niin ei ole enää sitä pelkoa että joutuu kulkemaan selkä kenossa seisovan tapin takia.

      • ... ... ...

        siis tilanne helpottaa viimeistään silloin kun miehelle tulee tarpeeksi ikää?

        Suhteemme on vielä melko uusi, joten myös sillä saattaa olla vaikutusta tilanteeseen. Kun ollan tunnettu kauemmin, niin kaippa miehellä ei enään seiso niin helposti. Tai jos asutaan jokin aika yhdessä, niin kai tilanne helpottuu. Vai oonko ihan väärässä?


      • väärässä
        ... ... ... kirjoitti:

        siis tilanne helpottaa viimeistään silloin kun miehelle tulee tarpeeksi ikää?

        Suhteemme on vielä melko uusi, joten myös sillä saattaa olla vaikutusta tilanteeseen. Kun ollan tunnettu kauemmin, niin kaippa miehellä ei enään seiso niin helposti. Tai jos asutaan jokin aika yhdessä, niin kai tilanne helpottuu. Vai oonko ihan väärässä?

        vaan se menee juuri noin. Eihän kukaan voi olla tunnista ja päivästä toiseen latingissa, joten yhdessäolon myötä se vähenee kyllä. Enemmän se siitä suhteen arkistumisesta/tottumisesta on kiinni, kuin iästä.

        Eli eikö tuo ongelmasi ole ihan positiivienn ongelma, luultavasti myöhemmin kaihoten muistelet tuota hyvää aikaa, ettei tarvinnut paljon haluja herätellä.;)


      • ........................
        väärässä kirjoitti:

        vaan se menee juuri noin. Eihän kukaan voi olla tunnista ja päivästä toiseen latingissa, joten yhdessäolon myötä se vähenee kyllä. Enemmän se siitä suhteen arkistumisesta/tottumisesta on kiinni, kuin iästä.

        Eli eikö tuo ongelmasi ole ihan positiivienn ongelma, luultavasti myöhemmin kaihoten muistelet tuota hyvää aikaa, ettei tarvinnut paljon haluja herätellä.;)

        oota pari kuukautta, niin kaikki on toisin ;) ei kukaan nainen oo niin seksikäs, että jaksaisi pelkästä pususta noin innostua...


      • ... ... ...
        väärässä kirjoitti:

        vaan se menee juuri noin. Eihän kukaan voi olla tunnista ja päivästä toiseen latingissa, joten yhdessäolon myötä se vähenee kyllä. Enemmän se siitä suhteen arkistumisesta/tottumisesta on kiinni, kuin iästä.

        Eli eikö tuo ongelmasi ole ihan positiivienn ongelma, luultavasti myöhemmin kaihoten muistelet tuota hyvää aikaa, ettei tarvinnut paljon haluja herätellä.;)

        onhan se ongelma tietenkin tietyssä mielessä positiivinen.


      • älkää säästäkö
        ... ... ... kirjoitti:

        siis tilanne helpottaa viimeistään silloin kun miehelle tulee tarpeeksi ikää?

        Suhteemme on vielä melko uusi, joten myös sillä saattaa olla vaikutusta tilanteeseen. Kun ollan tunnettu kauemmin, niin kaippa miehellä ei enään seiso niin helposti. Tai jos asutaan jokin aika yhdessä, niin kai tilanne helpottuu. Vai oonko ihan väärässä?

        Jo koulussa että miehistä pitäisi nauttia jo nuorena. Sillä jos nainen 40 vuotiaana alkaa haaveilla kivikovasta niin kyllä se myös haaveeksi jää eli miehet ja naiset käy väärään tahtiin. Nainen joka on nauttinut nuoresta lähtien miehen erektiosta on elänyt täyttä elämää.


      • Rakzamies
        älkää säästäkö kirjoitti:

        Jo koulussa että miehistä pitäisi nauttia jo nuorena. Sillä jos nainen 40 vuotiaana alkaa haaveilla kivikovasta niin kyllä se myös haaveeksi jää eli miehet ja naiset käy väärään tahtiin. Nainen joka on nauttinut nuoresta lähtien miehen erektiosta on elänyt täyttä elämää.

        kaikki on mahdollista,ei 40 numerot kerro kaikkea


      • ... ... ...
        älkää säästäkö kirjoitti:

        Jo koulussa että miehistä pitäisi nauttia jo nuorena. Sillä jos nainen 40 vuotiaana alkaa haaveilla kivikovasta niin kyllä se myös haaveeksi jää eli miehet ja naiset käy väärään tahtiin. Nainen joka on nauttinut nuoresta lähtien miehen erektiosta on elänyt täyttä elämää.

        kultani erektiosta on tullut tietenkin myös nautittua ja varmasti aion jatkossakin nauttia. Onhan se tietenkin sänkypuuhiin ryhtyessä positiivinen asia.

        Mutta kyllä se tosi herkästi seisova kalu on joissain tilanteissa ehkä vähän ongelma.


    • aaaah nauti

      nyt kun vielä voit. Kaverihan selvästi kiihottuu sinusta. Jos käytös ei muuten ole outoa niin mitäpä tuota murehtimaan.

      Paljon pusuja ja kiihkeyttä rakasteluun toivottelee mummo 50

      • ... ... ...

        turha kai sitä on murehtia. Ei sen miehen käytös muuten oo yhtään outoa, ihan tavallinen mukava nuori mies se on. Toivottavasti saan pidettyä moisen ihanne poikaystävän itselläni.


      • ruunax
        ... ... ... kirjoitti:

        turha kai sitä on murehtia. Ei sen miehen käytös muuten oo yhtään outoa, ihan tavallinen mukava nuori mies se on. Toivottavasti saan pidettyä moisen ihanne poikaystävän itselläni.

        on helppoa. Anna sille runsaasti leipää ja pillua. Siinä kaikki!


      • nöösi_poika
        ruunax kirjoitti:

        on helppoa. Anna sille runsaasti leipää ja pillua. Siinä kaikki!

        Olisi kiva itsekin joskus saada. Tai edes olla jonkun kanssa.


      • ... ... ...
        ruunax kirjoitti:

        on helppoa. Anna sille runsaasti leipää ja pillua. Siinä kaikki!

        se miehen pito nyt ihan noin helppoo taida kuitenkaan olla?

        Kyllähän miehen pito aluksi on helppoa, mutta entä sitten kun aikaa menee ja suhde arkistuu. Toivottavasti oon keksinyt keinot pitää ton ihanan miehen itsellä siihen mennessä.


    • kastraatiota

      ja myös peniksen poistoa!

    • Tohtorisi

      Juu on se vissiin kamalaa kun toinen pitää sinua hottina.

      • ... ... ...

        se kamalaa ole. Tottakai on kiva että kultani pitää mua hottina.

        Välillä vaan ärsyttää kun tuntuu etten viitsi antaa sille ees pientä pusua julkisella paikalla. Siitä seurais kuitenkin seisokki.


      • ei jaksa enää jauhaa
        ... ... ... kirjoitti:

        se kamalaa ole. Tottakai on kiva että kultani pitää mua hottina.

        Välillä vaan ärsyttää kun tuntuu etten viitsi antaa sille ees pientä pusua julkisella paikalla. Siitä seurais kuitenkin seisokki.

        oot varmaan korkeintaan 16-vuotias. ei kukaan aikuinen jaksa jauhaa jostain seisokista noin pitkään...


      • ... ... ...
        ei jaksa enää jauhaa kirjoitti:

        oot varmaan korkeintaan 16-vuotias. ei kukaan aikuinen jaksa jauhaa jostain seisokista noin pitkään...

        vaan näytetään homma niinku kuvainnollisesti

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Penis_corrected.jpg

        minusta se muuttos lepotilasta seisokkiin on vaan vieläkin ihan hämmentävää vaikka olenkin nähnyt jo useasti poikaystäväni sen ihan joka olomuodossaan, mutta pusun jälkeen se on aina vaan tuo jälkimmäinen ...


      • 123456
        ... ... ... kirjoitti:

        vaan näytetään homma niinku kuvainnollisesti

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Penis_corrected.jpg

        minusta se muuttos lepotilasta seisokkiin on vaan vieläkin ihan hämmentävää vaikka olenkin nähnyt jo useasti poikaystäväni sen ihan joka olomuodossaan, mutta pusun jälkeen se on aina vaan tuo jälkimmäinen ...

        kyllä kaikki tietää miltä seisokki näyttää.


      • aika parantaa
        ... ... ... kirjoitti:

        vaan näytetään homma niinku kuvainnollisesti

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Penis_corrected.jpg

        minusta se muuttos lepotilasta seisokkiin on vaan vieläkin ihan hämmentävää vaikka olenkin nähnyt jo useasti poikaystäväni sen ihan joka olomuodossaan, mutta pusun jälkeen se on aina vaan tuo jälkimmäinen ...

        Et ollut näkemässä kun minulla keuli 30 vuotta sitten, toi on viellä pientä keulintaa.


    • poijjaat poijjaat

      mutta ei kauaa...se pususta seisominen takaa myöskin sen että laukee etuajassa..

      • ----nainen----

        itse en edes harkitse näitä "seisoo jo pususta" -tyyppejä, koska nämä kaikki laukeavat yleensä jo reisille, tai kestävät korkeintaan pari minuuttia. ei kokeneella miehellä yhdestä pienestä pususta seiso. joten pidä vaan miehesi, onpahan yksi vähemmän vapailla markkinoilla. kyllä tosimies on kestävä :)


      • selität.
        ----nainen---- kirjoitti:

        itse en edes harkitse näitä "seisoo jo pususta" -tyyppejä, koska nämä kaikki laukeavat yleensä jo reisille, tai kestävät korkeintaan pari minuuttia. ei kokeneella miehellä yhdestä pienestä pususta seiso. joten pidä vaan miehesi, onpahan yksi vähemmän vapailla markkinoilla. kyllä tosimies on kestävä :)

        Mulla lähtee kyllä keulimaan jo pususta, jos on tosi (huom! tosi) vetävä eukko. Tosin mälli ei multa valitettavasti lähde todellakaan helpolla, puolen tunnin jyystäminen ei ole vielä mitään.


      • ----nainen----
        selität. kirjoitti:

        Mulla lähtee kyllä keulimaan jo pususta, jos on tosi (huom! tosi) vetävä eukko. Tosin mälli ei multa valitettavasti lähde todellakaan helpolla, puolen tunnin jyystäminen ei ole vielä mitään.

        mutta noin yleisesti ottaen nuo liian innokkaat myös laukeavat käsiin. ihan loogistahan se on. jos kiihotut nopeaan, myös laukeat nopeaan.


    • mirri40v

      älkääs ennustelko etukäteen. olen itse 40v ja rakkaani on 50v. ja sillä alkaa seistä parissa sekunnissa kun yllätän sen kesken askareidensa ilmestymällä nokan eteen stay-up-sukissa, korsetissa ja stringeissä.

    • Herkkäpippeli

      Mun olkapää osui puoli sekuntia mun tytön olkapäähän ei "ehtiny" alkaa seisomaan mutta mahassa tuntui kivalta siitä ei kuitenkaan tullu mitään sen tytön kaa ei vaan onnistunut tapasin sen netissä btw jatkan etsintää siellä netissä kyllä sieltä joku tulee ;)

    • Jannu

      Sun pitäis ottaa ilo irti siitä touhusta jos se herää eloon noin nopeasti ikää kun tulee lisää niin aina se ei syty ilman lääkkeitä. Tosin itselläni vähän sama ongelma mut aamuisin kun herää niin lähes tulkoon joka aamu on juhla kunnossa etsimässä kehen voisi tyhjentää lastit ;)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe