Monesko uusinta

nyt on

menossa, ite en muista :(
Onko jo viidettä kertaa näytetty nuo ensimmäiset jaksot ??

Googlella löysin, että vuonna 2005 olisi ollut jo kolmas kerta ???
Eikö tuo tullut viime vuonnakin (neljäs kerta) ja nyt olis viides ???

7

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistikuvia

      on, että olen nähnyt tuon aiemmin. Mutta jostain syystä TAAS uusittu sarja on nyt suositumpi kuin koskaan???

      • SteveCrane

        Niinkun monesti olen sanonut niin on tullut ainakin elokuun 11 päivä vuonna 1999 on tullut kauden 5, jakso 3:
        Thief in the Night
        Original Air Date: 17 September 1995

        sen olen aikanaan ottanut vhs kasetillekin.
        Tässä jaksossa synnytys sairaalasta palaava leukemiaa sairastava Kate kuolee ja Nick jää yksin vauvan kanssa.


    • Fani Fanvaari

      Minä katson sarjaa ensimmäistä kertaa.
      Todella mukava sarja, parasta mitä TV tarjoaa.

      • koukussa

        Jostakin kuulin/näin että sarjaa siirrettäisiin myöhemmäksi iltaa esitettäväksi. Onko näin ja jos, mihin aikaan se tulee esitettäväksi ja koska siirtyy?

        Olisi hyvä, sillä en ehdi läheskään joka päivä töistä kotiin klo 17 ja usemmiten sarja jää valitettavasti katsomatta.


      • SteveCrane
        koukussa kirjoitti:

        Jostakin kuulin/näin että sarjaa siirrettäisiin myöhemmäksi iltaa esitettäväksi. Onko näin ja jos, mihin aikaan se tulee esitettäväksi ja koska siirtyy?

        Olisi hyvä, sillä en ehdi läheskään joka päivä töistä kotiin klo 17 ja usemmiten sarja jää valitettavasti katsomatta.

        5.9 alkaen. Ostin viime viikollakin sen ilta-sanomien tv-lehden oli taas paljon juttua sarjasta


    • mtv3:lta

      Sydämen asialla on tullut aiemmin 90-luvulla MTV3:lta kahteen otteeseen. Viimeinen kerta oli vuonna 1999. Sarjaa esitettiin silloin 5:n kauden loppuun. Viimeisessä jaksossa Nick tapasi kylän uuden opettajan, Jo Westonin. Ja kuinkas sitten kävikään...

      • Peggy-täti pohojanmaalta

        vielä senkin jälkeen. Nämä kaikki nyt nähtävät jaksot on näytetty jo kertaalleen ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe