menossa, ite en muista :(
Onko jo viidettä kertaa näytetty nuo ensimmäiset jaksot ??
Googlella löysin, että vuonna 2005 olisi ollut jo kolmas kerta ???
Eikö tuo tullut viime vuonnakin (neljäs kerta) ja nyt olis viides ???
Monesko uusinta
7
509
Vastaukset
- muistikuvia
on, että olen nähnyt tuon aiemmin. Mutta jostain syystä TAAS uusittu sarja on nyt suositumpi kuin koskaan???
- SteveCrane
Niinkun monesti olen sanonut niin on tullut ainakin elokuun 11 päivä vuonna 1999 on tullut kauden 5, jakso 3:
Thief in the Night
Original Air Date: 17 September 1995
sen olen aikanaan ottanut vhs kasetillekin.
Tässä jaksossa synnytys sairaalasta palaava leukemiaa sairastava Kate kuolee ja Nick jää yksin vauvan kanssa.
- Fani Fanvaari
Minä katson sarjaa ensimmäistä kertaa.
Todella mukava sarja, parasta mitä TV tarjoaa.- koukussa
Jostakin kuulin/näin että sarjaa siirrettäisiin myöhemmäksi iltaa esitettäväksi. Onko näin ja jos, mihin aikaan se tulee esitettäväksi ja koska siirtyy?
Olisi hyvä, sillä en ehdi läheskään joka päivä töistä kotiin klo 17 ja usemmiten sarja jää valitettavasti katsomatta. - SteveCrane
koukussa kirjoitti:
Jostakin kuulin/näin että sarjaa siirrettäisiin myöhemmäksi iltaa esitettäväksi. Onko näin ja jos, mihin aikaan se tulee esitettäväksi ja koska siirtyy?
Olisi hyvä, sillä en ehdi läheskään joka päivä töistä kotiin klo 17 ja usemmiten sarja jää valitettavasti katsomatta.5.9 alkaen. Ostin viime viikollakin sen ilta-sanomien tv-lehden oli taas paljon juttua sarjasta
- mtv3:lta
Sydämen asialla on tullut aiemmin 90-luvulla MTV3:lta kahteen otteeseen. Viimeinen kerta oli vuonna 1999. Sarjaa esitettiin silloin 5:n kauden loppuun. Viimeisessä jaksossa Nick tapasi kylän uuden opettajan, Jo Westonin. Ja kuinkas sitten kävikään...
- Peggy-täti pohojanmaalta
vielä senkin jälkeen. Nämä kaikki nyt nähtävät jaksot on näytetty jo kertaalleen ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768