Oon vaan ajatellu että tostahan mr muscle "pommista"(ei oo mun mielestä pommi) tulee vetyä joka lopulta saa sen pullon paukahtamaan auki, niin jos sen pullon kylkeen teippaisi vaikkapa tähtisädetikun tai pistäisi sen vaikka nuotion viereen niin räjähtäisiköse pullo?(siis silloin kun vety karkaa ja tarkoitan tulimaista posausta) Ja kaikkihan tietää että vety on yksi palavimmista kaasuista. Joten vastatkaapa minulle, pohdin vain asiaa en ajatellut kuitenkaan kokeilla... NOT!
ja niille jotka ei ole aiemmin kuullut asiasta niin limupulloon laitetaan foliopalloja ja sitten sinne pistetään esim. mr muscle pesuainetta joka reagoi alumiinifolion kanssa ja saa aikaan vetyä, joka lopulta vapautuu pullosta yleensä käytetyllä ilmaisulla "räjähtää".
mr muscle ja folio ja pullo
minä itse täällä
1
4430
Vastaukset
- lovewilltearusapart
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212634Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1012537- 2021374
- 941271
- 1221256
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3021228Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,20997Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12977Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211969- 60887