Spoiler

Löysin

16

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GinaW

      mieltä, ettei tänne kannata kaikkia tietämäänsä tiedottaa.

      Antaa ihmisten olla odottavalla kannalla, miksi pitää tietämänsä kertoa.
      Kaikkihan, tähän päivään asti on netissä.

      • siinähän luki

        spoiler! Ihmisen, joka ei halua tietää juonipaljastuksia, ei tarvitse sitä lukea!


      • kaikkea.....

        Mutta kun tuolla on hyviä valokuvia jo näytetyistä jaksoista, sekä sarjassa käytetyistä ajoneuvoista ja kuvaustauko kuviakin.

        Valitettavasti kuvia on myös noista uudemmista jaksoista, jotka paljastaa jotain :)

        Varoitinhan minä kuitenkin ;)


      • SteveCrane

        Keskustele tv-sarjasta Sydämen asialla.
        Jos viestisi sisältää juonipaljastuksia, otsikoi se esimerkiksi "spoiler"- tai juonipaljastuksia"-merkinnällä.


    • olen suomalainen

      Katsoin tuon "glendalehouse-sivun", näkyy olevan joku bb-paikan kotisivu. Tarjoaa aamiaismajoitusta Gotlannissa käsittääkseni.
      Miten se liittyy Sydämen asialla sarjaan?
      Olen suomalainen enkä osaa anglantia.

      • linkkejä

        Niin näet miten se liittyy Sarjaan ;)
        Itte en myöskään osaa englantia, onneksi kuvien katsomiseen ei tarvita kielitaitoa :)

        http://www.glendalehouse.co.uk/pages/heartbeat.htm
        http://www.glendalehouse.co.uk/pages/heartbeat2.htm
        http://www.glendalehouse.co.uk/pages/heartbeat3.htm
        http://www.glendalehouse.co.uk/pages/heartbeat4.htm


      • = )

        Pikaisesti katselin ja kuvat olivat aika hyviä, jotenkin tuli leppoinen tunnelma niistä kuvauskuvista...tosin nyt sitten sain selville miten se Phil sarjasta lähti...ja tosi kauniin hääkuvankin näin eräästä parista.
        Joo, eiks sarjaa kuvata siellä ja periaatteessa voi varata itselle majapaikan kyseisestä talosta, 75£/2hh/huone aamiaisen kera, joko englantilainen tai mannermainen...Varauksia pysty ainakin tekeen tälle vuodellekin vielä ja nyt jo kiehtoo ajatus tehdä jokavuotinen Englannin reissuni kyseiselle seudulle!


      • = )

        Joo, sen verran vielä että Glendale house oli alkujaan sarjassa kylän lääkärin talo. Mies kuoli kalastusreissulla ja sen jälkeen taloon ja kylään tuli lääkäriksi Kate Rowan, joka asui talossa kuolemaansa asti...


      • linkki uusiksi

      • olen suomalainen
        = ) kirjoitti:

        Joo, sen verran vielä että Glendale house oli alkujaan sarjassa kylän lääkärin talo. Mies kuoli kalastusreissulla ja sen jälkeen taloon ja kylään tuli lääkäriksi Kate Rowan, joka asui talossa kuolemaansa asti...

        ja liian kärsimätön, etten itse tutkinut sivua pitemmälle. Kiitos avusta.


      • järjestys
        = ) kirjoitti:

        Joo, sen verran vielä että Glendale house oli alkujaan sarjassa kylän lääkärin talo. Mies kuoli kalastusreissulla ja sen jälkeen taloon ja kylään tuli lääkäriksi Kate Rowan, joka asui talossa kuolemaansa asti...

        Kylla Kate Rowan tuli kylään lääkäriksi jo ennen vanhan tohtorin kuolemaa. Kate asui kylläkin poliisitalossa miehensä Nickin kanssa.


      • suomalaisella

        Tota noin, ei se tarjoa sitä majoitusta missään Gotlannissa (Ruotsissa) vaan Englannin Goathlandissa.


      • = )
        järjestys kirjoitti:

        Kylla Kate Rowan tuli kylään lääkäriksi jo ennen vanhan tohtorin kuolemaa. Kate asui kylläkin poliisitalossa miehensä Nickin kanssa.

        Joo, tuo talo oli ensimmäisissä jaksoissa vanhan lääkärin talo ja missä vastaanotto toimi ja Rowan työskenteli siellä myös lääkärinä ollessa...näin tuosta talon esitteestä luin.


      • = )
        suomalaisella kirjoitti:

        Tota noin, ei se tarjoa sitä majoitusta missään Gotlannissa (Ruotsissa) vaan Englannin Goathlandissa.

        Samaa minäkin ajattelin, että Gotlanti tuntuu oudolta paikalta. Goathland sijaitsee kartasta katsottuna aika keskikohdalla Englantia...Ihan passeli paikka matkustaa!


    • SteveCrane

      Pitää laittaa profiilisivuille linkkilistaan!!

    • Cherrybebe

      Onpa mahtavat sivut!

      Käykää myös katsomassa kuvia tanskan fänisivuilta,linkki tuon yllämainitun alla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe