Voiko rapuja syödä?

Minut kutsuttiin rapukesteihin.
Hyvä niin.
Mutta kun aikaisemmin olen aina saanut syödä noita herkkuja viinin ja snapsien kera, niin en tiedä, miten se nyt onnistuu.
Niin kuin monet tietävät, en ennä läträä tuon viinan kanssa.

Siis, voinko enää syödä rapuja vai pitääkö minun kieltäytyä juhlista, koska joidenkin mielestä voin olla hyvien juhlien ilonpilaaja?

10

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ravun syöjä

Syöt rapuja ja jätä vaan ne viinakset pois siitä. Mikä siinä on niin vaikiaa? Minä olen absolutisti ja olen sanonut aina että minun kuppiini ei viinaksia laiteta. Luulis siellä kekkereissä olevan muutaki ku viiniä ja viinaa. Sitte on jo aika huonosti jos ei ole.

• Laritsa M

Sen jälkeen, kun ravunpyrstössä oleva peräsuoli ei tunnu enää olevan tärkeätä poistaa, kannattaa snapsit lopettaa tai ainakin rajoittaa reilusti.

• Laritsa M kirjoitti:

Sen jälkeen, kun ravunpyrstössä oleva peräsuoli ei tunnu enää olevan tärkeätä poistaa, kannattaa snapsit lopettaa tai ainakin rajoittaa reilusti.

Haitanneeko tuo mitään,jos etukäteen kerrot isäntäväelle olevasi vesipoika.
        Jos ovat fiksuja, pitävät varmasti huolen, että juomavettä riittää.
        Mitä ilon pilaamiseen tulee, voit vaivihkaa mainita olevasi syntymähumalassa, joten et tarvitse lisävahvistusta.

Oikein mukavia rapujuhlia!

• Venlastiina kirjoitti:

Haitanneeko tuo mitään,jos etukäteen kerrot isäntäväelle olevasi vesipoika.
        Jos ovat fiksuja, pitävät varmasti huolen, että juomavettä riittää.
        Mitä ilon pilaamiseen tulee, voit vaivihkaa mainita olevasi syntymähumalassa, joten et tarvitse lisävahvistusta.

Oikein mukavia rapujuhlia!

Meillä "jälkikasvu" on hyvin innostunut rapujen syöntiin. Niitä on paljon mökkijärvessä,joten syömistä riittää.
        Viiden litran kattila täynnä keitetään, muutaman kerran syyskesästä, siinä riittää rapostelemista toviksi.
        Tillillä koristeltu rapuvati ja paahtoleipää. Juomana vesi/mehu tms.
        Suurin osa syöjistä on alaikäisiä, ja siinä samassa yli-ikäisetkin menee samoilla juomilla!

Joten Jopel, hyvin voit mennä rapujuhliin.
        Antaa niitten "läträtä" mielensä mukaan kenelle se sopii, ja sillä siisti!

• Liisinka

Mene vain juhliin.

Sinulla voi olla niin hyvä tuuri, kuin minulla aikoinaan.

Paikkani oli erään pankinjohtajan vieressä.

Hän piti nuorta naista äkkinäisenä rapujen kanssa, joten hän neuvoi ja aukaisi minulle ravut valmiiksi.
      Samalla hän tyhjenteli minunkin lasini.
      Äitini oli ex. hovimestari, joten olin kyllä saanut kotona tarvittavat ohjeet.

Aamulla minulla oli ihan hyvä olo, miten lie ollut avustajallani.

Varaa sinäkin paikkasi huolella.

• isoäiti*

Tarkista nyt kuitenkin rikoslaki kieltäytymisen kohdalta ettei tule yllätyksiä.

• main-eko

Aina tuntuu olevan ongelmia,juot tahi et.Jos muut tekevät ongelman siitä ettet juo,minusta se todellakin on heidän ongelmansa,ei sinun.
      Jostain kummasta syystä juuri juomattomuudesta se ongelma tehdäänkin,olet ilonpilaaja ja jne.
      Minullekkaan tuo viisasten juoma ei ole maistunut koskaan, eikä nykyisin kukaan enää muista ( viitsi) muistutella asiasta.Syö siis Rapuja ja nauti,juhlat onnistuu ilman viinaakin.

• Raivo-

Ei kannata syödä!

Ilman snapsia voi saada rapuruton.

• mutta..

viisas raitis.

• kaikille hyvistä neuvoista. Taidan rohkaista itseni ja mennä mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe