Jos unohtuu kirjautua ulos verkkopankista ja sulkee tietokoneen, niin sulkeutuuko verkkopankki silloin automaattiseti?
Vastaukset 6
- fh32899
Ei.
kannattaa lopettaa istunto. ja jos on esim kirjaston koneella, tyhjentää yksityisyystiedot.
Verkkopankissa (ainakin Nordealla) on 15 min. varoaika, minkä jälkeen sinut kirjataan automaattisesti ulos, mikäli et käytä verkkopankkia. mutta aina siis kannattaa kirjautua ulos ja tyhjentää selaushistoria. - Anonyymi00002
Mulla S-Pankki ja pitäisi kai olla 15-minuuttia mutta olet hoitamassa jotain muuta asiaa asiaa samalla ja sitten palaat takaisin verkkopankkiin niin mulla heittää ulos jo ihan muutamassa minuutissa. Voi kumpa olisikin 15-minuuttia. Siinä ajassa ehtisi vaikka mitä tekemään.
- Anonyymi00003
Niin siis maksoin yhtä laskua S-Pankissa ja sitten piti käydä toinen lasku etsimässä ja siinä meni muutama minuutti. Ehdin vielä klikkaamaan että "jatka käyttöä" kun oli 10 sekuntia enää aikaa. Pankki heitti silti minut pihalle ja vain muutaman minuutin kuluttua. Ihan typerä tuo S-Pankki tämän osalta.
- Anonyymi00004
Vainoharhaisten pelleilyä vaatia käyttäjää olemaan nopea. Jos käyn omalla koneellani S-Pankissa niin haluan rauhassa hoitaa asiani joutumatta jatkuvasti kirjautumaan uudelleen ja uudelleen näiden nopeiden aikakatkaisujen vuoksi. Pitäisi käyttäjän voida itse pysyä valitsemaan miten nopeasti kirjautuu ulos automaattisesti mutta kun kaikille käyttäjille on pakko laittaa samat asetukset syystä x.
- Anonyymi00005UUSI
X = turvallisuus.
- Anonyymi00006UUSI
Ainakin omassa pankissa X yhteys sulkeutuu ”viidessä” minuutissa, jos käyttäjä ei tee sivulla mitään. Mutta onhan se hyvä päättää istunto kirjautua ulos. 2008 oli pääsääntöinen tapa verkkopankin käyttö selaimessa, nykyään mobiili. Vuonna 2008 oli paljon ihmisten henkilökohtaisia tietokoneita, nykyään on ihan käytäntö käyttää pankkiasioinnissa puhelinta jossa ei ole enää avainlukulistaa, tunnistautumiseen käytetään jonkintyyppistä omas koodia tai biometristä tunnistetta. Vastakysymys aloitukseen on se, että onko tietokone jota käytetään useamman ihmisen käytössä vaiko henkilökohtainen. Näin minä ajattelen ja pohdin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491