Ihmisoppien harhoja

ja Jeesuksen tuoma Isän Totuus.

Ihmisopit sanoo:" etsikää ENSIN SEURAKUNTA niin
pääsette "Jumalan" lasten joukkoon ja voitte tulla
tuntemaan Raamatun sanaa jne.

Jeesus sanoo:" Etsikää ENSIN JUMALAA ja Hänen valtakuntaansa, niin kaikki muukin tarpeellinen
tullaan antamaan."

Se mitä siis ihmisoppi sanoo ON KAUKANA JUMALAN
SANAN TOTUUDESTA

Tuon ihmisopin myötä kumotaan Jeesuksen sana
Jumalan Totuus.

Tuon ihmisopin myötä KUKAAN EI KOSKAAN VOI
TULLA LÖYTÄMÄÄNKÄÄN JUMALAA JA HÄNEN VALTAKUNTAANSA.

Toinen ihmisopin harha:" Tulkaa tänne alttarille
kaikki jotka tahdotte elämänne antaa Jeesukselle."

Tai:"Saat ruveta vaan uskomaan ja turvautumaan
Jumalaan saat uskoa syntisi anteeksi ja näin
tulet "Jumalan lapseksi"."

Jeesus sanoo:" EI kukaan voi tulla minun tyköni
ellei Isä häntä minulle anna."

Tuossa ihmisopin harhassa edelleen kumotaan sekä
Jeesuksen sanoma ETSIMISEN tie kuin myös tämä
jälkimmäinen Jeesuksen sana: EI KUKAAN VOI TULLA
MINUN TYKÖNI ELLEI ISÄ HÄNTÄ MINULLE ANNA.

Tuossa ihmisopin Jeesukselle antautumisessa
kumotaan siis TÄRKEIN JEESUKSEN SANOMA. SANOMA
joka ihmisen ainoastaan VOI JUMALAN YHTEYTEEN
POJAN KAUTTA VIEDÄ.

Joten ei ole vähäpätöisestä asiasta kyse vaan on
ELÄMÄN ja kuoleman asiasta kyse.

Se, että ihmisoppi tuossa menee harhaan SE ON KOKONANSA HARHASSA. Sillä USKO Poikaan Hänen sanaansa VOI IHMISEN AINOASTAAN PELASTUKSEN TIELLE
JOHDATTAA. Muuta tietä EI OLE.

11

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiile

      Näin se on.
      Ihmisopit vievät turvaamaan seurakuntiin, ja ihmiseen.
      Räikeimmillään tämä näkyy silloin, kun etsitään "nimekkäitä" julistajia, ja käydään heidän kokouksissaan kenties pitkienkin matkojen päästä.

      Sen sijaan Jumala tahtoo, että ihminen turvaa ainoastaan Häneen.
      Koska Jumalaan turvaaminen on se ainut pysyvä ja kestävä turva.

      • tässä ole kyse eri ihmisoppien vertailusta keskenään
        jotka lähtevätkin kunkin oman "seurakunnan" itsekkäistä pyrkimyksistä.

        Vaan vastassa on todella Jeesuksen sanoma Jumalan
        Totuus ja eri ihmisopit.

        Miten EI MIKÄÄN IHMISOPPI tule KETÄÄN Jumalan
        yhteyteen johdattamaan.

        On siis TODELLA olemassa JUMALAN TOTUUS ja ihmisoppien harhat valheet.

        Ei voida siis Jumalan Totuutta niputtaa ihmisoppien mukaiseen toimintaan.

        Jumalan Totuutta TUO ITSE PYHÄ HENKI ja ihmisoppeja itse saatana kaiken valheen isä.


    • Jeesus sanoo:" EI kukaan voi tulla minun tyköni
      ellei Isä häntä minulle anna."
      Juuri Isä vaikuttaa ja johdattaa sinne alttarille antamaan elämänsä Jeesukselle.
      Jumalalle kaikki on mahdollista,Hän voi toimia missä vain,onneksi :)

      • Suurinpiirtein kahteen paikkaan, kastealtaaseen tai sinne alttarille?

        Ja millä perusteella hän sen johdatuksen tekee, siis kuka minkäkin lahkon alttarille, kastealtaaseen.

        Se on harha, ettei nähdä miten vinoon tässä on menty.

        Jumala johdattaa ENSIN Jeesuksen luo:

        Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 14:6

        Tätä reittiä ei voi mennä harhaan. VAIN tämä reitti johtaa oikeaan osoitteeseen.


      • jumala vetää eri kirkkojen alttareille EI TAIVAAN ISÄ. Se on Totuus, mutta sitä et sinä peite silmillä voi nähdä.


      • Hssu kirjoitti:

        Suurinpiirtein kahteen paikkaan, kastealtaaseen tai sinne alttarille?

        Ja millä perusteella hän sen johdatuksen tekee, siis kuka minkäkin lahkon alttarille, kastealtaaseen.

        Se on harha, ettei nähdä miten vinoon tässä on menty.

        Jumala johdattaa ENSIN Jeesuksen luo:

        Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 14:6

        Tätä reittiä ei voi mennä harhaan. VAIN tämä reitti johtaa oikeaan osoitteeseen.

        rajua eksytystä. Järkyttävää on nähdä miten ihmiset
        ovat tosissaan harhoineen.


      • Hssu kirjoitti:

        Suurinpiirtein kahteen paikkaan, kastealtaaseen tai sinne alttarille?

        Ja millä perusteella hän sen johdatuksen tekee, siis kuka minkäkin lahkon alttarille, kastealtaaseen.

        Se on harha, ettei nähdä miten vinoon tässä on menty.

        Jumala johdattaa ENSIN Jeesuksen luo:

        Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 14:6

        Tätä reittiä ei voi mennä harhaan. VAIN tämä reitti johtaa oikeaan osoitteeseen.

        En tiedä ketä tarkoitat kun puhut "teistä"?.Koska minusta uskoon voi tulla ihan missä vaan,ei Jumalan toiminta ole rajallista.Itse en usko edes uudelleenkastamiseen.Kaste on Raamatun alkukielessä Aoristi merkityksessä,eli se tarkoittaa kerran tapahtuvaa tapahtumaa.
        Ja millä perusteella Jumala johdattaa? Siihen voi vastata vain Jumala itse,Hän ei ole aikaan eikä paikkaan sidottu,pelastua voit kirkon alttarilla siinä kuin sienimetsässä,onneksi.
        Ja totta, Jeesus on välimies ihmisen ja Jumalan välillä eli uskomalla ja luottamalla Jeesukseen ihminen pelastuu.


      • ArmiK kirjoitti:

        rajua eksytystä. Järkyttävää on nähdä miten ihmiset
        ovat tosissaan harhoineen.

        Sinäpä sen sanoit.


      • ArmiK kirjoitti:

        jumala vetää eri kirkkojen alttareille EI TAIVAAN ISÄ. Se on Totuus, mutta sitä et sinä peite silmillä voi nähdä.

        Tuo on taas sitä sinun eksytystäsi ja harhaasi,kun väität että Jumala ei voi toimia missä haluaa.Kovin pieneksi kavennat Jumalan.
        Ja taas osoitat jotain ihan muuta kun Jeesuksen antamaa rakkauden käskyä lähimmäistä kohtaan.Oikein Raamattu sanoo:"Hedelmistään puu tunnetaan".


    • Seuraaja@

      Teuvonsa kanssa harhaan kuten, Teuvokin harhassa harhailee.

      • yhtään välitä siitä mihin valheinesi joudut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe