Ei Natolle

Onneksi Suomi ei ole natossa niin emme joudu osallistumaan MUIDEN SOTIIN ja henkilökohtaisesti emme joudu MUIDEN RAHAN- JA VALLANHIMON MAKSUMIEHIKSI. Venäjän ja Georgian välinen kiistely Etelä-Abhaziasta ja Etelä-Ossetiasta ei pätkääkään kuulu meille TAVALLISILLE SUOMALAISILLE. Suomalaiset asevelvollisuusikäiset miehet tarvitaan Suomessa SUOMEN ALUEEN FYYSISEEN PUOLUSTAMISEEN, eikä mihinkään "rauhanturva" tehtäviin siellä missä pippuri kasvaa. Jos Helsingin Herroja niin kauheasti huolettaa Sudanin ym maiden ihmisoikeudet niin menköön ITSE HENKILÖKOHTAISESTI TURVAAMAAN "RAUHAA" esim. Afganistanissa. Nato jäsenyys vaan on turha ylimääräinen rasite Suomen valtiolle ja "rauhan" turvaamiseen käytetyt rahat ovat ihan suotta pois SUOMEN FYYSISEN ALUEEN PUOLUSTUKSESTA. Pidetään me suomalaiset vain huolta omista asioista ja modernisoidaan armeijamme fyysistä kykyä PUOLUSTAA SUOMEN ALUETTA. Georgia, Venäjä, Usa ja Israel pitäköön ITSE HUOLEN OMISTA ASIOISTAAN. Pitäkäämme me suomalaiset huolta ainoastaan SUOMEN ASIOISTA ja olkaamme sovussa naapureiden kanssa, eli lyhyesti lontoon murteella "MIND YOUR OWN BUSINESS". Näin saamme Suomessa elää rauhassa ja nauttia rauhan ajan siunauksista.

5

321

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten suomea uhkaa murha

Olen samaa mieltä ,ei Natoa saamme olla rauhassa.

• Nappula-

Georgian ja Venäjän välillä on täysi sota, eikä venäjä ole hyökännyt Georgiaan täydellä voimalla vallatyakseen Georgian. Nyt näyttää siltä, että kun Georgia lopettaa sotatoimet, niin asia on loppuun käsitelty ja kumpikin osapuoli jatkaa omia tekemisiään. Suomella ei ole mitään pelättävää Venäjästä. Suomi on Venäjälle merkityksetön maanosa. Suomalaiset vain haluavat kuvitella olevansa merkityksellisempiä kuin ovat todellisuudessa. Venäjää ei kiinnosta Suomi.

• EU-kansalainen

Liitytään Natoon, niin eiköhän myöskin Venäjä kiinnostu Suomesta strategisena kohteena.

• naulan
        EU-kansalainen kirjoitti:

Liitytään Natoon, niin eiköhän myöskin Venäjä kiinnostu Suomesta strategisena kohteena.

kantaan. Varmasti rautaa tulee rajallemme (itäpuolelle ja varmasti myös länsipuolellekin) aivan eri tavalle kuin nyt on laita.
        Osa poliitikoistamme ei ymmärrä psykologiasta yhtään mitään. Tällaiset sitten pyrkivät päättämään puolustuspolitiikasta. Uhittelulla ei petä kuin itseään ja samalla koko kansaa.

• åoljlkh

georgiahan on käytännössä nato maa.
      tässä sen näkee paljon nato auttaa georgiaa.

eli ihan turha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1729
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 75
      619
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe