Kumpi on osaavampi ennustaja?

sepeteus X

Tämän huoneen keskusteluissa vedotaan vain kahteen merkittävään ennustajaan - Nostradamukseen ja Harri Veijoseen.
Veijonen ennustaa itse ja jälkimaailma tulkitsee Nostradamuksen kirjoituksia.
Latinantaitoni on melkoisen rapistunut ja kovin hankalasti avautuu Nostran alkukieliset tekstit.

Olen siis aivan toisten armoilla, jotka ovat kääntäneet hänen sanomaansa nykykielille.

Tutkittuani niitä vain Matti Vanhasen naisseikkailut ovat toteutuneet tarkoin Nostran kertomalla tavalla!

Veijosen ennusteet noudattavat vain maailmanloppua ja muita sen kokoluokan tapahtumia.

Kertokaapa mistä löydän lisää ennustajia, jotka kertovat nykyjulkkisten elämästä ja tulevasta kohtalosta?

Kumpaa pidätte muuten etevämpänä ennustajana Veijosta vai Nostradamusta?

8

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo on paras

      Veijosen Hillary profetia on vasta alkamassa... Hillary on sitkeä piru

    • Nostredamuksen ei
    • kerro yhtään mitään!

      Veijonen kertoo tietävänsä tarkasti kaiken. Aina, kun jotain tapahtuu, hän pian sen jälkeen hämmästyttää kaikkia kertomalla, että oli tiennyt asian tarkasti etukäteen. Mutta kaikki Veijosen etukäteen kertoma on epämääräistä, ja Gorban paluun ajankohdat ja sellaiset jo kymmeniä kertoja täysin mynkään menneitä!

      • Anonyymi

        En luota Veijosen näkemyksiin.

        Ei tule tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Kaikki, kaikkien kansojen jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.

        1234567---


    • Anonyymi

      Patriarkkaak

    • Anonyymi

      No jaa, onko kummallakaan yhtään selvää onnistunutta ennustusta? En ole huomannut.

    • Anonyymi

      Kun poikkeustila alkaa, kansan keskuuteen nousee useita vaarallisia toimijoita: väärät johtajat, väärät profeetat, ilmiantajat, loiset, äänekkäät lampaat, pikkupaholaiset...

      Pikkupaholajset ovat niitä, jotka etsivät mahdollisuutta kohota arvossa. He ylentävät itsensä korkeamman upseerin kaltaiseksi. He etsivät syyllisiä ja vaativat näille rangaistusta, ja ovat äänekkäästi määräämässä kokouksissa.

      Äänekkäät lampaat eivät tiedä mitä suustaan päästävät, ja ovat edellisten kätyrejä pyrkien syömään tulevan johtajan pöydästä putoavat muruset etusijalla. He astuvat arvosteluissaan muiden päältä.

      loiset tuskin ottavat lainkaan osaa työntekoon, ja maleksivat siellä täällä, ja vain ruokailu saa heidät aktiivisesti osallistumaan siihen.

      Ilmiantajat ovat pikkupaholaisten kaltaisia, upseereita, jotka kertovat näille hiljaa epäilyksistään, ja kun voitto näyttää varmalta, tuovat läjän todisteita pöytään heittäytyen uuden pomonsa kanssa nauttimaan voitosta.

      Väärät profeetat turvautuvat uskontoon, ja alkavat hokea raamatunlauseita ja harjottaa ennustusta. Pahimillaan nämä hoitavat myös noitavainot pikkupaholaisen kätyrien apuna. He tekevät Jeesuksesta omien tuomioidensa miekan.

      Väärät johtajat ovat pikkupaholaisia kovempia. He vetoavat suvussa oleviin presidentteihin tai kentsuihin oikeuttaakseen "kuninkaan pojan perimysvallan".

      Sitten on lampaat - tavallinen kansa, joista osa pyrkii kasvattamaan sarviaan saadakseen kerätä edes muutaman murusen johtajien jaloista laskeutuvan pölyn seasta.

      Näiden ulkopuolella ovat ne, jotka yrittävät kaikin tavoin pitää uutta väliaikaista yhteiskuntajärjestystä pystyssä järkevällä, rehellisellä tavalla, ja joutuvat uhrin asemaan valtaa himoitsevien astellessa heidän päältään, tai tehdessä heistä syyllisiä, jotka eivät tajua jakaa valtaa oikein...

      • Anonyymi

        Näihin liittyen vaarallisia mielipiteitä:

        - "En minä, mutta muut" (oli mukana, mutta kääntyi vähän ennen tappiota)
        - "Toi oli mukana siinä"! (lmiantaja odottaen palkintoa)
        - "Teen mitä haluan / minulla on oikeus..." (itse noussut puunlatvaan / vuorenhuipulle)
        - "Minä olen johtaja, joten minä päätän / minun isä oli kenraali...". (kuninkaanvallan perijä)
        - "Minä aion ainakin syödä kunnolla". (ei kestä emotionaalisia vastoinkäymisiä)
        - "En anna omastani kenellekkään" / "minun selviämiseni pääasia" (muttei suostu erakoksi)
        - "Minun poikaani / tytärtäni / minua ei ainakaan...". (meidän suku ylin)
        - "Uskonnolla ei ole tässä mitään tekemistä". (ateisti niin pitkään kun kaikki suht tyydyttävästi)
        - "Me ei tarvita täällä mitään mielikuvitusta, tämä on raakaa elämää". (kaikkien on rämmittävä suon yli)
        - "On ennenkin tehty näin". (kyvytön uudistumaan)
        - "Ei tässä mihinkään selvitä". (luovuttaja)
        - "Ellei jaksa niin jääköön jälkeen". (armottomaan voimaan turvautuva)
        - "Mitä väliä sillä on, jos sitä nyt vähän...?" (tulella leikkivä)
        - "Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan". (mäenlaskija)
        - "Eivät ne tekisi sitä omilleen". (järjestelmäuskovainen)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe