Jos ajaa BC kortin, niin joutuuko maksamaan 49€ sekä B että C teoriakokeesta?
Teoriakokeen hinta
5
1573
Vastaukset
- Konttoristi ak
Tosin maksat tuon 49 euroa teoria- ja ajokokeesta. Pelkkä teoriakoe olisi 16 euroa ja ajokoe 33 euroa.
Yksi syy, miksi ne maksetaan teoriakokeeseen tullessa on se, että ajokokeen alkaessa ei enää mennä sisälle kassalle jonottamaan vaan odotetaan autossa tutvon tuloa ja ajokokeen alkamista.
Sama toistuu sitten suorittaessasi C:n tutkintoja.- BC-kortista
Kuorma-auto kortin (BC-kortti) pystyy suorittamaan suoraan ilman että ensin suorittaa helkilöautokortin (B-kortti), eli kyllä tuo menee yhdellä maksulla.
- Konttoristi ak
BC-kortista kirjoitti:
Kuorma-auto kortin (BC-kortti) pystyy suorittamaan suoraan ilman että ensin suorittaa helkilöautokortin (B-kortti), eli kyllä tuo menee yhdellä maksulla.
Niin, tosiaan joskus 60-70 luvulla on vielä noin pysynyt tekemään, eli ajamaan pelkän C:n, nykyjään se ei enää onnistu, naurettava laki, mut meille se tietää lisää euroja...
- ed. konttoristi ak
Konttoristi ak kirjoitti:
Niin, tosiaan joskus 60-70 luvulla on vielä noin pysynyt tekemään, eli ajamaan pelkän C:n, nykyjään se ei enää onnistu, naurettava laki, mut meille se tietää lisää euroja...
Ainahan se on kiva käyttää jotain jo keskustelussa käytettyä ns. nimimerkkiä, vai mitä?
Siinäkin mielessä yrityksesi meni metsään, että tutkintorahat menevät Ajovarmalle, ei autokoululle. - täällä nimimerkkipakko?
ed. konttoristi ak kirjoitti:
Ainahan se on kiva käyttää jotain jo keskustelussa käytettyä ns. nimimerkkiä, vai mitä?
Siinäkin mielessä yrityksesi meni metsään, että tutkintorahat menevät Ajovarmalle, ei autokoululle.Ei ole, entä jos ei ole rekisteröity nimimerkki, niin eikös se ole silloin ihan luvallisesti kaikkien käytössä?
Ja tottakai se tietää lisää rahaa autokoulleKIN, noin 50% suurempi mahis munata inssi, ja inssin munaaminen=lisää rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197