Mikä vuosi siellä on menossa?
Jossain vaiheessa sarja ei enää edennyt aikajärjestyksessä. Minusta tuntuu että nyt siellä eletään vuotta 1970. Mitenhän lienee?
Mikä vuosi menossa?
19
2687
Vastaukset
- SteveCrane
Hyvä veli....
17.8. alkaa vuosi 2006
Mutta... tarkkana....
Kausi 15
loppuu jaksoon 13 vuosissa
Jokaisen tuotantokau8den 24-26 kestävissä jaksoissa vaihtuu vuosi puolivälissä.
Kausi 15 jakso 13 on uusivuosi ja joulu
on siina jakso 14- SteveCrane
Loppuu tuotantokausi 15 ja alkaa kausi 16 kerran viikossa perjantaina 5.9
Ja se on kamala paikka, ainakin mulle - on paikka
SteveCrane kirjoitti:
Loppuu tuotantokausi 15 ja alkaa kausi 16 kerran viikossa perjantaina 5.9
Ja se on kamala paikka, ainakin mullekovin monelle, tuntuupa jo nyt tyhjältä. :(
- kertoo
Nick Rowanin muuttaessa Aidensfieldiin oli vuosi 1964. Hänen siirtyessään Kanadaan oli vuosi 1968. Sarja eteni kronologisesti alkuvuoteen 1969, minkä jälkeen eletään kokoajan vuodessa 1969. Tarkkasilmäiset huomaavat, että autojen verotarrat ovat aina voimassa 31.12.1969 asti.
- monesti keskusteltu
mutta aina vaan uudestaan kysellään samoja asioita....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000036586761&view_mode=threaded
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000035530424
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000034970499- Fani Fanvaari
Suomi24:n väki on niin sisäpiiristä porukkaa että ottavat heti nokkiinsa jos joku uusi tulee ja kysyy jotain.
- jean claude
Fani Fanvaari kirjoitti:
Suomi24:n väki on niin sisäpiiristä porukkaa että ottavat heti nokkiinsa jos joku uusi tulee ja kysyy jotain.
Kun tässä ei kuuluta mihinkään sisäpiiriin, niin asiaan voi suhtautua ns. normaalisti. Ihmis-ym. suhteet ja kuvatut tapahtumat edellyttävät siellä elettävän noin vuotta 1975 tai vähän siitä eteenpäin. Suomessa esitettävät, päivittäin näytettävät uusinnat, pilaavat tuottajien idean. He ovat tarkoittaneet sitä esitettävän kerran viikossa tai vieläkin harvemmin, niin, ettei ihmiset kiinnitäisi huomiota tuollaisiin asioihin. Nyt näytetään koko vuoden jaksot vajaassa kuukaudessa.
- ulpukka70
Hyvä että sinulla on aikaa lukea ja seurata KAIKKI jo käytyjä keskusteluja. Mutta suotakoon, että mielenkiintoisia aiheita otetaan uudestaan esille, kun ei ehdi ihan kaikkia historian keskusteluja käymään läpi jos jokin asia alkaa askarruttamaan. Kun on sitä muutakin tekemistä. Kiitokset niille, jotka jaksavat vastata samoihinkin kysymyksiin.
- Tätiliini
Fani Fanvaari kirjoitti:
ottaa nyt ihan rauhallisesti:) Ei täällä ole mitään piirejä, ei virta-, ei koulu-, eikä varsinkaan sisäpiirejä. Itsekin vasta vajaat pari viikkoa olen mielipiteitäni joka paikkaan ängennyt, eikä ole kukaan kehoittanut pysymään pois. Kivaa ja asiantuntevaa porukkaa, ja kaikki ollaan samalla asialla (sydämen):) Joo, ja TERVEHDYS kaikille!!!
- kun vastauksia..
ulpukka70 kirjoitti:
Hyvä että sinulla on aikaa lukea ja seurata KAIKKI jo käytyjä keskusteluja. Mutta suotakoon, että mielenkiintoisia aiheita otetaan uudestaan esille, kun ei ehdi ihan kaikkia historian keskusteluja käymään läpi jos jokin asia alkaa askarruttamaan. Kun on sitä muutakin tekemistä. Kiitokset niille, jotka jaksavat vastata samoihinkin kysymyksiin.
..löytyy valmiina, niin miksi kysyä samaa uudestaan...
Ei minulla sen enempää aikaa ole kuin muillakaan. Mutta kokosin aiheita tämän viestiketjun alkupuolelle koosteen aikaisemmasta tämän aiheen keskustelupaikasta otsikolla "Lue nämä ensin" (tms..), ettei niitä kysytä aina ja aina uudestaan. - = )
kun vastauksia.. kirjoitti:
..löytyy valmiina, niin miksi kysyä samaa uudestaan...
Ei minulla sen enempää aikaa ole kuin muillakaan. Mutta kokosin aiheita tämän viestiketjun alkupuolelle koosteen aikaisemmasta tämän aiheen keskustelupaikasta otsikolla "Lue nämä ensin" (tms..), ettei niitä kysytä aina ja aina uudestaan.Joo, mutta kuka ehtii kaikkia ed. sivuja käymään lävitse...kun ei välttämättä aina otsikoistakaan käy ilmi mitä ne pitää sisällään.
Ja minulle ainakin käy usein niin, että on pakko jotain vastata, kuten huomaat, ja kun hallitsee vielä aika huonosti tuon 10-sormisysteemin, niin on sekin aikaa vievää hommaa...joten kun alkuun katsoo uusimmat viestit, tarkistaa mitä on omiin kommentoitu ja mahdollisesti vastaakin niihin (ja yleensä ei yksi rivi riitä ) , niin työssäkäyvän kotiäidin "tietokoneaika" on lähestulkoon kulutettu loppuun...voipi olla vielä nettilaskut maksamatta ja emailit tarkastamatta...
Itse olen todennut, että täällä on tosi mukavaa ja asiantuntevaa porukkaa, jolta voi jopa kysyä tyhmiäkin...ja olenpa jopa saanut neuvoja dvd:n ongelmiin tässä kaiken muun lisäksi!
Kiitos Sydämen asialla-kamuille!
- tietoa
Syyskuussa alkavissa 16. kauden jaksoissa ainakin eletään vielä vuotta 1969. Jaksossa 321 seurataaan Apollo 11 laskeutumista kuuhun, joka tapahtui 20.07.1969.
- on spoileri
Syyskuussa alkavissa 16. kauden jaksoissa eletään vielä vuotta 1969. Jaksossa 321 seurataan nimittäin Apollo 11 laskeutumista kuuhun, joka tapahtui 20.07.1969.
- aina ole
niin varmaa tässä sarjassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000036597014
- mietitään englannissa
Samat kysymykset vaivaavat näköjään englantilaisia katsojia. Kävin hieman kurkkaamassa heidän keskustelujaan. Ainakin kaudella 17. on taas asia, joka viittaa vuoteen 1969, liittyy auton rekisterikilpeen.
- "veromerkeissä"
on usean jakson aikana ollut merkintä "dec 69"
- <<<<
"veromerkeissä" kirjoitti:
on usean jakson aikana ollut merkintä "dec 69"
NIINPÄS ONKIN
- jean claude
Olen jo maininnut, että olen tuota sarjalaisten ikäluokkaa, eli olin vuonna -70 35v. Tuolta ajalta on paljon muistoja ja myös valokuvia. Siihen aikaan nuorilla naisilla oli TUPEERAUKSET. Sarjassa ei juuri kenelläkään. Hameet olivat oikeasti jopa lyhyemmät mitä sarjassa, myös hieman vanhemilla naisilla.
- edellinen
Minulla, kuten muillakin ikäisilläni, oli silloin nykymittapuun mukaan erittäin pitkät hiukset. Sarjassa kaikilla on lyhyt tukka. Tosin sarjassa ei paljon muita nuoria miehiä esiinny kuin poliiseja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768