Mikä vuosi menossa?

Fani Fanvaari

Mikä vuosi siellä on menossa?
Jossain vaiheessa sarja ei enää edennyt aikajärjestyksessä. Minusta tuntuu että nyt siellä eletään vuotta 1970. Mitenhän lienee?

19

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SteveCrane

      Hyvä veli....

      17.8. alkaa vuosi 2006

      Mutta... tarkkana....

      Kausi 15
      loppuu jaksoon 13 vuosissa

      Jokaisen tuotantokau8den 24-26 kestävissä jaksoissa vaihtuu vuosi puolivälissä.

      Kausi 15 jakso 13 on uusivuosi ja joulu
      on siina jakso 14

      • SteveCrane

        Loppuu tuotantokausi 15 ja alkaa kausi 16 kerran viikossa perjantaina 5.9

        Ja se on kamala paikka, ainakin mulle


      • on paikka
        SteveCrane kirjoitti:

        Loppuu tuotantokausi 15 ja alkaa kausi 16 kerran viikossa perjantaina 5.9

        Ja se on kamala paikka, ainakin mulle

        kovin monelle, tuntuupa jo nyt tyhjältä. :(


    • kertoo

      Nick Rowanin muuttaessa Aidensfieldiin oli vuosi 1964. Hänen siirtyessään Kanadaan oli vuosi 1968. Sarja eteni kronologisesti alkuvuoteen 1969, minkä jälkeen eletään kokoajan vuodessa 1969. Tarkkasilmäiset huomaavat, että autojen verotarrat ovat aina voimassa 31.12.1969 asti.

      • Fani Fanvaari

        Suomi24:n väki on niin sisäpiiristä porukkaa että ottavat heti nokkiinsa jos joku uusi tulee ja kysyy jotain.


      • jean claude
        Fani Fanvaari kirjoitti:

        Suomi24:n väki on niin sisäpiiristä porukkaa että ottavat heti nokkiinsa jos joku uusi tulee ja kysyy jotain.

        Kun tässä ei kuuluta mihinkään sisäpiiriin, niin asiaan voi suhtautua ns. normaalisti. Ihmis-ym. suhteet ja kuvatut tapahtumat edellyttävät siellä elettävän noin vuotta 1975 tai vähän siitä eteenpäin. Suomessa esitettävät, päivittäin näytettävät uusinnat, pilaavat tuottajien idean. He ovat tarkoittaneet sitä esitettävän kerran viikossa tai vieläkin harvemmin, niin, ettei ihmiset kiinnitäisi huomiota tuollaisiin asioihin. Nyt näytetään koko vuoden jaksot vajaassa kuukaudessa.


      • ulpukka70

        Hyvä että sinulla on aikaa lukea ja seurata KAIKKI jo käytyjä keskusteluja. Mutta suotakoon, että mielenkiintoisia aiheita otetaan uudestaan esille, kun ei ehdi ihan kaikkia historian keskusteluja käymään läpi jos jokin asia alkaa askarruttamaan. Kun on sitä muutakin tekemistä. Kiitokset niille, jotka jaksavat vastata samoihinkin kysymyksiin.


      • Tätiliini
        Fani Fanvaari kirjoitti:

        Suomi24:n väki on niin sisäpiiristä porukkaa että ottavat heti nokkiinsa jos joku uusi tulee ja kysyy jotain.

        ottaa nyt ihan rauhallisesti:) Ei täällä ole mitään piirejä, ei virta-, ei koulu-, eikä varsinkaan sisäpiirejä. Itsekin vasta vajaat pari viikkoa olen mielipiteitäni joka paikkaan ängennyt, eikä ole kukaan kehoittanut pysymään pois. Kivaa ja asiantuntevaa porukkaa, ja kaikki ollaan samalla asialla (sydämen):) Joo, ja TERVEHDYS kaikille!!!


      • kun vastauksia..
        ulpukka70 kirjoitti:

        Hyvä että sinulla on aikaa lukea ja seurata KAIKKI jo käytyjä keskusteluja. Mutta suotakoon, että mielenkiintoisia aiheita otetaan uudestaan esille, kun ei ehdi ihan kaikkia historian keskusteluja käymään läpi jos jokin asia alkaa askarruttamaan. Kun on sitä muutakin tekemistä. Kiitokset niille, jotka jaksavat vastata samoihinkin kysymyksiin.

        ..löytyy valmiina, niin miksi kysyä samaa uudestaan...
        Ei minulla sen enempää aikaa ole kuin muillakaan. Mutta kokosin aiheita tämän viestiketjun alkupuolelle koosteen aikaisemmasta tämän aiheen keskustelupaikasta otsikolla "Lue nämä ensin" (tms..), ettei niitä kysytä aina ja aina uudestaan.


      • = )
        kun vastauksia.. kirjoitti:

        ..löytyy valmiina, niin miksi kysyä samaa uudestaan...
        Ei minulla sen enempää aikaa ole kuin muillakaan. Mutta kokosin aiheita tämän viestiketjun alkupuolelle koosteen aikaisemmasta tämän aiheen keskustelupaikasta otsikolla "Lue nämä ensin" (tms..), ettei niitä kysytä aina ja aina uudestaan.

        Joo, mutta kuka ehtii kaikkia ed. sivuja käymään lävitse...kun ei välttämättä aina otsikoistakaan käy ilmi mitä ne pitää sisällään.

        Ja minulle ainakin käy usein niin, että on pakko jotain vastata, kuten huomaat, ja kun hallitsee vielä aika huonosti tuon 10-sormisysteemin, niin on sekin aikaa vievää hommaa...joten kun alkuun katsoo uusimmat viestit, tarkistaa mitä on omiin kommentoitu ja mahdollisesti vastaakin niihin (ja yleensä ei yksi rivi riitä ) , niin työssäkäyvän kotiäidin "tietokoneaika" on lähestulkoon kulutettu loppuun...voipi olla vielä nettilaskut maksamatta ja emailit tarkastamatta...

        Itse olen todennut, että täällä on tosi mukavaa ja asiantuntevaa porukkaa, jolta voi jopa kysyä tyhmiäkin...ja olenpa jopa saanut neuvoja dvd:n ongelmiin tässä kaiken muun lisäksi!
        Kiitos Sydämen asialla-kamuille!


    • tietoa

      Syyskuussa alkavissa 16. kauden jaksoissa ainakin eletään vielä vuotta 1969. Jaksossa 321 seurataaan Apollo 11 laskeutumista kuuhun, joka tapahtui 20.07.1969.

    • on spoileri

      Syyskuussa alkavissa 16. kauden jaksoissa eletään vielä vuotta 1969. Jaksossa 321 seurataan nimittäin Apollo 11 laskeutumista kuuhun, joka tapahtui 20.07.1969.

      • aina ole

        niin varmaa tässä sarjassa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000036597014


    • mietitään englannissa

      Samat kysymykset vaivaavat näköjään englantilaisia katsojia. Kävin hieman kurkkaamassa heidän keskustelujaan. Ainakin kaudella 17. on taas asia, joka viittaa vuoteen 1969, liittyy auton rekisterikilpeen.

      • "veromerkeissä"

        on usean jakson aikana ollut merkintä "dec 69"


      • <<<<
        "veromerkeissä" kirjoitti:

        on usean jakson aikana ollut merkintä "dec 69"

        NIINPÄS ONKIN


    • jean claude

      Olen jo maininnut, että olen tuota sarjalaisten ikäluokkaa, eli olin vuonna -70 35v. Tuolta ajalta on paljon muistoja ja myös valokuvia. Siihen aikaan nuorilla naisilla oli TUPEERAUKSET. Sarjassa ei juuri kenelläkään. Hameet olivat oikeasti jopa lyhyemmät mitä sarjassa, myös hieman vanhemilla naisilla.

      • edellinen

        Minulla, kuten muillakin ikäisilläni, oli silloin nykymittapuun mukaan erittäin pitkät hiukset. Sarjassa kaikilla on lyhyt tukka. Tosin sarjassa ei paljon muita nuoria miehiä esiinny kuin poliiseja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe