jakson jälkeen, jossa Lynette sai selville että Tomilla olisi toinen nainen ja oli juuri lähtenyt lasten kanssa pois?
Seuraavan kerran kun katsoin istuivat Lynette, Tom ja tämä Tomin ex-tyttöystävä(?) samassa pöydässä.. jäi harmittamaan kun missasin:(
mitä
1
471
Vastaukset
- _gabriella_
Niin siis Lynette häipy lasten kanssa eikä suostunut ensin puhumaan Tomin kanssa. Sitten yksi lapsista (muistaakseni Porter) mursi kätensä ja Lynette palasi takaisin kotiin. Tom alkoi selittämään mitä oli tapahtunut ja vannoi ettei hänellä ollut toista naista. Tom kerto Lynettelle, että hän oli käyny Atlantic Cityssä tapaamassa omaa tytärtään. Eli tällä Tomin ex-tyttöystävällä on lapsi, josta Tom ei aikaisemmin ollut tiennyt mitään. Lynette antoi Tomille anteeksi saatuaan tietää totuuden, mutta ei oikein tullut toimeen Noran eli sen exän kanssa. Tomin tytär tuli aina vierailulle isänsä luo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191