INCL-tauti ja voimaton Jeesus?

myötähäpeä

Voi,voi!

Kaikkea se syntiinlnaakemmus sitten aiheuttaakin.Lähti sellaiset pyörät pyörimään,joita ei voi enää takaisinkaan kääntää.

Yksi näistä ikävistä seurauksista on INCL-tauti."INCL-tauti johtaa lapsen vaikeaan kehitysvammaan ja varhaiseen kuolemaan."

Jeesuskin seuraa (jälleen kerran) voimattomana sivustakatsojana,odottaen omaa aikaansa.Ainoa mitä Jeesus voi nyt tehdä,on toivoa,että sairastunut lapsi "tulee uskoon",niin ei tarvitsi iankaikkisesti kärsiä,vaikka joutuukin jo ennakkoon maistelemaan kärsimyksen hedelmää.

Olen syvästi pahoillani Jeesuksen puolesta,jota kehutaan hyväksi ja rakastavaksi ja joka erityisesti rakastaa lapsia (niinkuin näitä INCL-lapsia aivan kuten nälänhädästä kärsiviä afrikkalaislapsia),mutta ei käytännössä voi tehdä mitään lankeemuksesta osallisen hyväksi täällä kärsimyksen kehdossa,koska "Käsikirjoituksen" mukaan kyyneliä ei vielä voi pyyhkiä pois.

Kuka haluaisi olla Jeesuksen "saappaissa" ja katsella vain sivusta?Ei se kaikkivaltiaallakaan helppoa ole!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808118082308_uu.shtml

7

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka KOLMAS sekunti

kuolee lapsi nälkään.

• eiks nii hei?

Joskus uskovaistkin kuolevat, ihan kaikki eivät parane, mutta on niitä jotka ovat kuitenkin parantuneet. Jeesus ei ole voimaton, ja on sen osoittanut.
        Maailmassa elävät uskosta osattomat ihmiset saavat mennä ja tehdä mitä ja miten huvittaa, ja on heidän syytänsä että on köyhiä ja kurjia, anheuden ja siitä tulevian riistojen ja ihmisen pahuuden takia, ja lapsiakin kuolee nälkään. Omiensa puolesta pitää rukoilla, ja uskovaisen rukous kuullaan.
        Laita rukousryhmiä rukoilemaan sairaan lapsesi puolesta, netin kautta.
        Jollei hän paane, Jumala kuitenkin ottaa hänet luokseen, kun hänen aikansa tulee lähteä tästä maailmasta.
        Ei kukaan elä ikuisesti, vaan monet ihmiset kuolevat jo nuorina, toiset elävät keski-ikäiseksi, ja toiset vanhoiksi.

• on rukouksesi, niin eipä Jeesus voi vastata rukoukseesi..

Pilkkaajille hän on pilkallinen..

• SiioninVuori777

Ensimmäinen Pietarin kirje 2:22. joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut",
        23. joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,

• SiioninVuori777 kirjoitti:

Ensimmäinen Pietarin kirje 2:22. joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut",
        23. joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,

Pilkkajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.

Tuomiot ovat valmiina pilkkaajille ja lyönnit tyhmien selkään.

• kelvottomat.

Jotkut ihmiset ovat syntymästään asti avioliittoon kelpaamattomia, sanoo Jumalan sana. Se tarkoittaa juuri niitä, joiden perintötekijöissä kulkee parantumattomia sairauksia. He voivat lisääntyä mutta eivät täyttää maata jälkeläisillään, koska lapsista tulee elinkelvottomia. Minkä Jumala on kironnut sitä älkööt ihmiset yrittäkö korjata.

• minä.

entäs jos se sattuu sinun kohdalle että lisäännyt ja lapsistasi tulee vammaisia? toivottavasti tulet tietämään mitä juuri kirjoitit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe