Miksi yhteiskunta

ei puutu

ihmismielen puoskarointiin - lapset raiskataan mieleltään ja aikuisia höynäytetään uskonnollisissa tilaisuuksissa hypnoosiesityksillä?

Missä psykiatrit? Missä valvonta?

17

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi aivopesu

      on laillista ja kannustettua toimintaa. Haamut puhuvat, esim Kekkosen.

      Sosialismi on levinnyt yhteiskunnan joka kolkkaan, kokoomus on enemmän vasemmalla kuin vasemmistoliitto ja siksi ei kannata äänestää.

      Kirstinusko sopii hyvin sosialisteille, 10 käskystä vaan unohdetaan 3 omaisuuden riistämistä koskevaa ja menoksi.

    • Kössönöm

      että Suomessa on vallalla hys hys-meininki, kun kyseessä on uskonto.

    • on tuomittavaa, mutta

      lapsen mielen raiskaus ei?

      • Kössönöm

        esinahan leikkauskaan lainvastaista, mikäli lakiehdotus menee läpi.


      • ei mieltä kaada -
        Kössönöm kirjoitti:

        esinahan leikkauskaan lainvastaista, mikäli lakiehdotus menee läpi.

        operaationa sama kuin viisauden hampaitten poisto tai hampaitten oikominen.

        Mutta kun mieli saadaan sekaisin ...


      • Kössönöm
        ei mieltä kaada - kirjoitti:

        operaationa sama kuin viisauden hampaitten poisto tai hampaitten oikominen.

        Mutta kun mieli saadaan sekaisin ...

        poistolla ja hámpaitten oikomisella on selvät lääketieteelliset perusteet. Esinahan leikkauksella ei sellaista ole, jos ei ole kyse liian tiukasta esinahasta.


      • 'puhetyöläiset'
        Kössönöm kirjoitti:

        poistolla ja hámpaitten oikomisella on selvät lääketieteelliset perusteet. Esinahan leikkauksella ei sellaista ole, jos ei ole kyse liian tiukasta esinahasta.

        eli teatterintekijät, jotka poistavat viisaudenhampaat artikulaation korjaamiseksi.

        Kosmetiikkakirurgialle on perusteet? :)

        Ei ole 'lääketieteellistä' perustetta vitamiinien syönnillekään vaan niitäpä SYÖDÄÄN ja sitä mukaa kun syödään ne kustaan viemäriin.

        jne .. jne ... jne ..


      • Huhahhhei
        'puhetyöläiset' kirjoitti:

        eli teatterintekijät, jotka poistavat viisaudenhampaat artikulaation korjaamiseksi.

        Kosmetiikkakirurgialle on perusteet? :)

        Ei ole 'lääketieteellistä' perustetta vitamiinien syönnillekään vaan niitäpä SYÖDÄÄN ja sitä mukaa kun syödään ne kustaan viemäriin.

        jne .. jne ... jne ..

        on säälittävää. Yksikään mainitsemistasi ei ole verrattavissa alle vuoden ikäisen lapsen silpomiseen kamelikuskien iltanuotiolorujen pohjalta keksaistujen tarukokoelmien käskystä.

        Vai vertaatko teatterintekijöitä, plastiikakkirurgien asiakkaita ja vitamiinien syöjiä kuusikuiseen muslimityttöön, jolta äitinsä ja isänsä haluavat leikata klitoriksen koska koraanintulkintansa niin käskee? Tai juutalaispoikaa, jonka penis silvotaan osana uskontonsa idioottimaisia riittejä?


      • 'puhetyöläiset' kirjoitti:

        eli teatterintekijät, jotka poistavat viisaudenhampaat artikulaation korjaamiseksi.

        Kosmetiikkakirurgialle on perusteet? :)

        Ei ole 'lääketieteellistä' perustetta vitamiinien syönnillekään vaan niitäpä SYÖDÄÄN ja sitä mukaa kun syödään ne kustaan viemäriin.

        jne .. jne ... jne ..

        Minulla ei ole mitään ympärileikkauksia vastaan, kunhan ne tehdään vain täysi-ikäiselle tämän omasta halusta.

        Onko OK, jos kunnianhimoinen vanhempi teettää vauvalleen plastiikkakirurgilla räpylät, jotta tästä tulisi aikuisena huippu-uimari? Uskiksen logiikalla tottakai on!


      • Kössönöm
        'puhetyöläiset' kirjoitti:

        eli teatterintekijät, jotka poistavat viisaudenhampaat artikulaation korjaamiseksi.

        Kosmetiikkakirurgialle on perusteet? :)

        Ei ole 'lääketieteellistä' perustetta vitamiinien syönnillekään vaan niitäpä SYÖDÄÄN ja sitä mukaa kun syödään ne kustaan viemäriin.

        jne .. jne ... jne ..

        teatterintekijä. Aikuiset ihmiset voivat tehdä kropalleen mitä haluavat, mutta tässä lakiehdotuksessa on kyse pienistä lapsista.

        Älä nolaa itseäsi enempää.


      • yhteisesti:
        Kössönöm kirjoitti:

        teatterintekijä. Aikuiset ihmiset voivat tehdä kropalleen mitä haluavat, mutta tässä lakiehdotuksessa on kyse pienistä lapsista.

        Älä nolaa itseäsi enempää.

        Lapsen mielen raiskaus vai esinahan poisto?

        Kumpi on tuomittavampaa? Kumpi jättää pysyvät jäljet ihmisen olelliseen - MIELEEN?

        Esinahka vai napanuora?


      • yhteisesti: kirjoitti:

        Lapsen mielen raiskaus vai esinahan poisto?

        Kumpi on tuomittavampaa? Kumpi jättää pysyvät jäljet ihmisen olelliseen - MIELEEN?

        Esinahka vai napanuora?

        Ääriuskovaisilla on taipumusta sekä fyysiseen että psyykkiseen lastensa pahoinpitelyyn, joten yleensä lapsen kovana kohtalona on saada molempia.

        Lapsen mielen tuhoaminen on toki vielä tuomittavampaa kuin esinahan poisto, mutta isompi paha ei tehne pienestä pahasta hyvää, vai uskiksen logiikan mukaan tekeekö?


      • Kössönöm
        yhteisesti: kirjoitti:

        Lapsen mielen raiskaus vai esinahan poisto?

        Kumpi on tuomittavampaa? Kumpi jättää pysyvät jäljet ihmisen olelliseen - MIELEEN?

        Esinahka vai napanuora?

        vahingollisuudesta pitäisi antaa?

        Napanuora nyt on kuitenkin leikattava. Vai mitämahdoit tarkoittaa?


    • Aina vaan

      Uskonnot ja erityisesti kristinusko ovat valtiovallan suojeluksessa. Uskonnon nimissä saa vapaasti olla ahdasmielinen ja suvaitsematon ääliö, joka julistaa toisille kuolemaa ja kärsimystä. Ilman uskontoa tuollaiset ääliöt kuskattaisiin hoitoon, mutta uskonnon varjolla saa täysin vapaasti olla mielenvikainen.

      Uskonnon varjolla saa myös avoimesti ja vapaasti olla täysiverisen puhdas rasisti, joka halveksii ja pilkkaa muita "väärinuskovia" tai "syntisiä" kansanryhmiä. Uskonnon nimissä saa myös vapaasti olla piittaamatta mistään ihmisoikeuksista tai sananvapaudesta ja tasa-arvosta, koska sellaiset asiat ovat jumalanpilkkaa.

      • se esinahan poistokin

    • Missä tälläistä on tapahtunut?

      • Milian***

        Sitä tapahtuu seurakunnissa ja lahkojen kokoontumisissa joka puolella, koko ajan.

        Tietämättömyys on suurin syy koko touhulle. Tiedätkö sinä juhani1965, mitä ovat esim. suggestio, hypnoosi ja ryhmäpaine?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe