se sitte katosi, se mun aloitukseni.
Sikako sen söi?
Jahas...
67
3184
Vastaukset
- Ikuinen nukkuja,
vaan SIG.
*Älä sinä huoli
tyttö nuori
paljonkos kyyneleet
hyödyttää?
Eivät ne surut suremalla lopu,
on tanssi ja laulu tärkeämpää*tästä semmoisen version kuin:
*Älä sinä huoli
tyttö nuori
kun on tissit
kuin tunturivuori
Eivät ne miehet suremalla lopu,
on tanssi ja laulu tärkeämpää*blackmetal68 kirjoitti:
tästä semmoisen version kuin:
*Älä sinä huoli
tyttö nuori
kun on tissit
kuin tunturivuori
Eivät ne miehet suremalla lopu,
on tanssi ja laulu tärkeämpää*aina tärväät kaikki herkät jutut! Juuri onnistuin palauttamaan itteni noin niinku astraalitasolla 80-luvun alkuun (sä et ollu silloin vielä syntynykään)... ja sä tuut siihen väänteleen klassisen huippubiisin sanoja...;)
a-v kirjoitti:
aina tärväät kaikki herkät jutut! Juuri onnistuin palauttamaan itteni noin niinku astraalitasolla 80-luvun alkuun (sä et ollu silloin vielä syntynykään)... ja sä tuut siihen väänteleen klassisen huippubiisin sanoja...;)
no enhän mä vielä 1880-luvulla ollu syntyny..mut en vaan aina voi vastustaa kiusausta;)
http://www.youtube.com/watch?v=pcYqt6dcGX8
siinä sulle..pyöri,hyöri ja leijaile astraalitasolta toiseen;))blackmetal68 kirjoitti:
no enhän mä vielä 1880-luvulla ollu syntyny..mut en vaan aina voi vastustaa kiusausta;)
http://www.youtube.com/watch?v=pcYqt6dcGX8
siinä sulle..pyöri,hyöri ja leijaile astraalitasolta toiseen;))Et usko niin kiikkutuoli sai kierroksia;)
a-v kirjoitti:
aina tärväät kaikki herkät jutut! Juuri onnistuin palauttamaan itteni noin niinku astraalitasolla 80-luvun alkuun (sä et ollu silloin vielä syntynykään)... ja sä tuut siihen väänteleen klassisen huippubiisin sanoja...;)
näin ardo..endo...anro...angro eiku tissi-ihmisen veljenpojansiskonkumminkaimana.....eiku
Mentäiskö hakaamaan toi s-tanan mopopoika joka aina on tisseissä kiinni.
Jos mitään elämässäni olen vihannut ja vihaan ovat teinipoikien ajattelun tasolla olevat hlöt.AnaLyyzi kirjoitti:
näin ardo..endo...anro...angro eiku tissi-ihmisen veljenpojansiskonkumminkaimana.....eiku
Jos mitään elämässäni olen vihannut ja vihaan ovat teinipoikien ajattelun tasolla olevat hlöt.teineistäkin tulee kärttysiä keski-ikäisiä kyllä aikanaan;) Tulihan mustakin.
Paitsi että mun on kyllä rehellisyyden nimissä sanottava etten mä oo nyt yhtään kärttyinen vaan helevetin onnellinen;)- raivostuttaa
AnaLyyzi kirjoitti:
Jos mitään elämässäni olen vihannut ja vihaan ovat teinipoikien ajattelun tasolla olevat hlöt.kirjoitustaidottamat anaaliluuserit eli analfabeetit!
- hilda-hymy
pesiytynyt joku inha örkkymöykky laardinsyöjä, se tarttee hivenaineiksi välleen annoksen a-v:tä.
Mä ihmettelinkin mihkä se sun juttus hävis, piti sanoo siihen jotai, mutta tuli kiire lähtö asioille, sit se hävis. Enkä mä nyt, perhana muista mitä piti sanoo...
Et viittis laittaa uussiksi, jos mä sitten muistasin, jookos....kaipa se asia tuli jo käsitellyksi;)
Jospa siinäkin oli jotain asiatonta ällöä... siks katosi...;)- hilda-hymy
a-v kirjoitti:
kaipa se asia tuli jo käsitellyksi;)
Jospa siinäkin oli jotain asiatonta ällöä... siks katosi...;)mut mä en kerenny harrastaa kyltyyriä ja lukee...
Vähä helvetin nopee luutiin, jumalaut, ei kun sssuhahtaaa vaan... - tuhmaa
a-v kirjoitti:
kaipa se asia tuli jo käsitellyksi;)
Jospa siinäkin oli jotain asiatonta ällöä... siks katosi...;)olet laittanut sivuillesi kun ovat nekin sulkeneet..... ethän vain alasti.... ei se meidän aa-vee ethän
tuhmaa kirjoitti:
olet laittanut sivuillesi kun ovat nekin sulkeneet..... ethän vain alasti.... ei se meidän aa-vee ethän
mä en oo edes suihkussa! Huivi päässä ja mustassa koltussa sielläkin, minä, körttiläisten perillinen.
No en tietenkään, jostain muusta siinä on kyse. Kenties siitä kun oon jutellu sellasen kans jonka kans ei jonkun mielestä sais... en tiedä.a-v kirjoitti:
mä en oo edes suihkussa! Huivi päässä ja mustassa koltussa sielläkin, minä, körttiläisten perillinen.
No en tietenkään, jostain muusta siinä on kyse. Kenties siitä kun oon jutellu sellasen kans jonka kans ei jonkun mielestä sais... en tiedä.sefulle liikaa sun körttimekko ja kun vielä rangenkin vaihdoit hevoskärryyn;))
- sitähän minäkin
a-v kirjoitti:
No en tietenkään, jostain muusta siinä on kyse. Kenties siitä kun oon jutellu sellasen kans jonka kans ei jonkun mielestä sais... en tiedä.tulee ainakin perinne kolttu puhtahaaksi jos vaikka joka päivä suihkus.... ja siihen saunat päälle :))
sitähän minäkin kirjoitti:
tulee ainakin perinne kolttu puhtahaaksi jos vaikka joka päivä suihkus.... ja siihen saunat päälle :))
sauna alle ja suihku päälle, perinteisesti.
Ei siinä mitään, silittäminen ottaa joskus kipiää jos menee sivuun;)blackmetal68 kirjoitti:
sefulle liikaa sun körttimekko ja kun vielä rangenkin vaihdoit hevoskärryyn;))
jos tietäis et öisin pidän vielä helmaakin umpisolmussa...
- voin
a-v kirjoitti:
sauna alle ja suihku päälle, perinteisesti.
Ei siinä mitään, silittäminen ottaa joskus kipiää jos menee sivuun;)kuvitella:)) on se körttiläisyyn sitte iholla pysyvää ...että kokoo ajan sitä pukua sano:=)
voin kirjoitti:
kuvitella:)) on se körttiläisyyn sitte iholla pysyvää ...että kokoo ajan sitä pukua sano:=)
hurskauden ylläpitämiseksi;)
Kaiken se kestää, kaiken se kärsii...- oikeen
a-v kirjoitti:
hurskauden ylläpitämiseksi;)
Kaiken se kestää, kaiken se kärsii...helemakki solomussa... kyllä siinä "puhtahana" pysyy ja vielä umpisolmussa:)
oikeen kirjoitti:
helemakki solomussa... kyllä siinä "puhtahana" pysyy ja vielä umpisolmussa:)
Puhtahana oon elämäni eläny. Jeesus pelastaa.
Ja jos ei pelasta, se on tehtävä sitte itte. Aamen.- loistavan
a-v kirjoitti:
Puhtahana oon elämäni eläny. Jeesus pelastaa.
Ja jos ei pelasta, se on tehtävä sitte itte. Aamen.huumorintajusi takia voisin kosia sinua mutta sinähän haluat säilyttää puhtautesi minuakin syytettäisiin kaksin naimisesta.... muuten kuka sitä voisi yksin harrastaa;)
loistavan kirjoitti:
huumorintajusi takia voisin kosia sinua mutta sinähän haluat säilyttää puhtautesi minuakin syytettäisiin kaksin naimisesta.... muuten kuka sitä voisi yksin harrastaa;)
ihan ilman pelkoo, mä oon rutinoitunu rukkastenantaja;)
Tohon yksin-naimiseen voisin sanoo jotain älykästä mut se ei sopisi mun hillittyyn habitukseeni;)- mine
a-v kirjoitti:
ihan ilman pelkoo, mä oon rutinoitunu rukkastenantaja;)
Tohon yksin-naimiseen voisin sanoo jotain älykästä mut se ei sopisi mun hillittyyn habitukseeni;)ja sinä saman körtti mekon alla eiku päällä... ääh siis sisällä vai pitäiskö mulla pysyä housuissani:))
mine kirjoitti:
ja sinä saman körtti mekon alla eiku päällä... ääh siis sisällä vai pitäiskö mulla pysyä housuissani:))
olla paree jottet jatka tuallaasta yhtään enempää, harras fiilis kärsii;)
Mitäs sulle oikeesti kuuluu? Jotta hyvääkö?- Utelias kun oon
a-v kirjoitti:
No en tietenkään, jostain muusta siinä on kyse. Kenties siitä kun oon jutellu sellasen kans jonka kans ei jonkun mielestä sais... en tiedä.Kenen kanssa sä oot sitten jutellu kun siitä on rangaistu?
Utelias kun oon kirjoitti:
Kenen kanssa sä oot sitten jutellu kun siitä on rangaistu?
jonka jutut poistuu aina välittömästi... mieti...;)
a-v kirjoitti:
jonka jutut poistuu aina välittömästi... mieti...;)
se on ainoo syy jonka mä keksin. Todellisesta syystä mulla ei oo käsitystä.
- kuuluupi
a-v kirjoitti:
olla paree jottet jatka tuallaasta yhtään enempää, harras fiilis kärsii;)
Mitäs sulle oikeesti kuuluu? Jotta hyvääkö?kiitos vaan mut kukahan täällä mahtais olla ootkö varma kenen kanssa oot läppää heittäny:)
kuuluupi kirjoitti:
kiitos vaan mut kukahan täällä mahtais olla ootkö varma kenen kanssa oot läppää heittäny:)
sut tunnistin;)
Kiva että hyvää kuuluu;) Niin mullekin;)- siispä
a-v kirjoitti:
sut tunnistin;)
Kiva että hyvää kuuluu;) Niin mullekin;)vielä kerran kuka minä olen :))
- i-v atte
ole ollut alastonkuva galleriassa, kun asiotonta ilmottaa?:)
se pitäis tietää... kuitenki aamusta iltaan hyppäät siellä... kaima kerpele;)
Se on suljettu asiattoman ällön vuoksi. Mitä se sitte kellekin on...- i-v atte
a-v kirjoitti:
se pitäis tietää... kuitenki aamusta iltaan hyppäät siellä... kaima kerpele;)
Se on suljettu asiattoman ällön vuoksi. Mitä se sitte kellekin on...paljosta vaille, kun en ole sitä nähnyt?.;)
i-v atte kirjoitti:
paljosta vaille, kun en ole sitä nähnyt?.;)
varmaan jäit;))) Niinku me kaikki...
- i-v atte
a-v kirjoitti:
varmaan jäit;))) Niinku me kaikki...
enää ikään huuhaalta!;)
i-v atte kirjoitti:
enää ikään huuhaalta!;)
oon täällä 24/7;)
Ikinä ei tiedä... jonain päivänä joku voi sanoo jotain kuolematonta ja mä haluan olla todistamassa sitä;)
..??..villisika vai kesypossu..jolla on jalassaan tosssu ja sorkassa kossu.. juu..
a-v kirjoitti:
kesypossu voi;)
..kyllä et joku hirvee karju.. no sika on ainakin söpö pienenä..
http://www.arvokasvalinta.fi/cfg_img/pankki/possut/Sika-3.jpgpervokki kirjoitti:
..kyllä et joku hirvee karju.. no sika on ainakin söpö pienenä..
http://www.arvokasvalinta.fi/cfg_img/pankki/possut/Sika-3.jpgon sulosia, voisin ottaa lemmikiksi. Sitäpaitsi ne on älykkäitä.
a-v kirjoitti:
on sulosia, voisin ottaa lemmikiksi. Sitäpaitsi ne on älykkäitä.
..voisimpa mäkin ottaa lemmikiksi..siitä huolimatta tulee vesi kielelle kun tulee palvikinkun tai joulukinkun himo.. voi voi..raadollista mutta possu maistuukin hyvältä..
Pst...en kirjoita enempää, kun mustetta menee hukkaan.;))
blackmetal68 kirjoitti:
on mustetta nenässä;)))
kirjoottelet?;)
Turhaan säästin mustetta höh, ei tämä ollutkaan poissa aamulla.;))
- tulen
piilostani ja ja avaudun että meitä yhdisti kerran väli viiva:)
- vastata
jatkoa mutta siihen tuli et viestin sisältö on hierarkinen ei oo ennen tullu
- minull
vastata kirjoitti:
jatkoa mutta siihen tuli et viestin sisältö on hierarkinen ei oo ennen tullu
kuuluu ihan hyvää:)
minull kirjoitti:
kuuluu ihan hyvää:)
mä luulin sua toiseksi, sori;)
Sä oot mun väliviivavaravääpelini;)
Sua ei oo kauheesti näkyny... liikaa duunia edelleen vai ooksä innostunu livestä?;)- karseen
a-v kirjoitti:
mä luulin sua toiseksi, sori;)
Sä oot mun väliviivavaravääpelini;)
Sua ei oo kauheesti näkyny... liikaa duunia edelleen vai ooksä innostunu livestä?;)kaameesti tää kesä ilman kesälomaa mutta nyt kävi niin että käsi kipee "tennis kyynärpää" ja sain loppuviikon lomaa en kauheasti täällä viihdy enää reissu työtä niin paljon. ALÄ LUOVUTA A-VEE SÄ OOT YKSI PARHAISTA SULLA ON LOISTAVA HUUMORIN TAJU: TÄSSÄ MAAILMASSA ARVOSTELIOITA RIITTÄÄ :))
karseen kirjoitti:
kaameesti tää kesä ilman kesälomaa mutta nyt kävi niin että käsi kipee "tennis kyynärpää" ja sain loppuviikon lomaa en kauheasti täällä viihdy enää reissu työtä niin paljon. ALÄ LUOVUTA A-VEE SÄ OOT YKSI PARHAISTA SULLA ON LOISTAVA HUUMORIN TAJU: TÄSSÄ MAAILMASSA ARVOSTELIOITA RIITTÄÄ :))
on ihan selvästi vähän liikaa...;) Eikä sitä tennistäkään niin paljoo kantsi pelata et käsi kärsii;))) Mut onnee toki lomanpätkän johdosta;)
Emmä tiedä, jotenkin alkaa kyllästyttää... ainaista valitusta ja vittuilua... tarttenko mä sitä, oikeesti? Toisaalta mä tiedän ettei mikään muu kuin kateus saa ihmistä olemaan toisen kimpussa kaikenaikaa... siinä on silti jonkinlainen motiivi jatkamiseen;)
Sähän voisit, silloinharvoin kun kirjotat, käyttää vaikka v-v-v-v nimimerkkiä niin mä tunnistisin sut helpommin. Oman nikkis sä oot kuitenkin hussannu jo johonkin?;)- v-v-v-v-v-
a-v kirjoitti:
on ihan selvästi vähän liikaa...;) Eikä sitä tennistäkään niin paljoo kantsi pelata et käsi kärsii;))) Mut onnee toki lomanpätkän johdosta;)
Emmä tiedä, jotenkin alkaa kyllästyttää... ainaista valitusta ja vittuilua... tarttenko mä sitä, oikeesti? Toisaalta mä tiedän ettei mikään muu kuin kateus saa ihmistä olemaan toisen kimpussa kaikenaikaa... siinä on silti jonkinlainen motiivi jatkamiseen;)
Sähän voisit, silloinharvoin kun kirjotat, käyttää vaikka v-v-v-v nimimerkkiä niin mä tunnistisin sut helpommin. Oman nikkis sä oot kuitenkin hussannu jo johonkin?;)hävitin pois. ymmärrän kyllä miltä sinusta tuntuu joillakin ihmisillä kun ei yksinkertaisesti oo sitä kunnioittavaa asennetta toisia ja heidän kirjoitteluaan kohtaan muut niinhän se on elämässäkin saati sitten täällä missä voi toimia miten tahtoo kirjoittelun suhteen. joku voi muuten kirjoittaa tuolla nimimerkillä jos sitä ei ole rekisteröity :) mutta tunnistat minut siitä etten koskaan alennu "v......maan" nimimerkin takaa. niimpä ja kun en edes omista tennis mailaa....tai niin no:))
a-v kirjoitti:
Sähän voisit, silloinharvoin kun kirjotat, käyttää vaikka v-v-v-v nimimerkkiä niin mä tunnistisin sut helpommin. Oman nikkis sä oot kuitenkin hussannu jo johonkin?;)Sitä ei tarvitse kukaan.
Mutta siihenkin pitää vissiin sopeutua tällaisella julkisella foorumilla.
Aina löytyy niitä, joita ei toinen ihminen miellytä ja perseennuolijaksi ei kannata ryhtyä.;))
Pois se meistä.;))v-v-v-v-v- kirjoitti:
hävitin pois. ymmärrän kyllä miltä sinusta tuntuu joillakin ihmisillä kun ei yksinkertaisesti oo sitä kunnioittavaa asennetta toisia ja heidän kirjoitteluaan kohtaan muut niinhän se on elämässäkin saati sitten täällä missä voi toimia miten tahtoo kirjoittelun suhteen. joku voi muuten kirjoittaa tuolla nimimerkillä jos sitä ei ole rekisteröity :) mutta tunnistat minut siitä etten koskaan alennu "v......maan" nimimerkin takaa. niimpä ja kun en edes omista tennis mailaa....tai niin no:))
mailan, oot saanu sen anopilta joskus lahjaksi mut et oo koskaan viittiny kokeilla?;)
Joo, voi sitä nimimerkkiä joku lainata mut todellakin mä tiedän ettet sä vittuilisi... jos sellasta tulee vastaan, arvaan sen heti feikiksi.
Huomasiksä; nytkin heti tunnistin sut kun sulla oli noi veeet;) Kätevä homma;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Sitä ei tarvitse kukaan.
Mutta siihenkin pitää vissiin sopeutua tällaisella julkisella foorumilla.
Aina löytyy niitä, joita ei toinen ihminen miellytä ja perseennuolijaksi ei kannata ryhtyä.;))
Pois se meistä.;))Tämä on kaikkien pikkunilkkien leikkikenttä.
Siellä ne vittuilee ja toisella kädellä hinkkaa itteensä ja niillä on niin ihkuu!;)
Tuallalailla mä ne miellän.- v-v-v-v-v
a-v kirjoitti:
mailan, oot saanu sen anopilta joskus lahjaksi mut et oo koskaan viittiny kokeilla?;)
Joo, voi sitä nimimerkkiä joku lainata mut todellakin mä tiedän ettet sä vittuilisi... jos sellasta tulee vastaan, arvaan sen heti feikiksi.
Huomasiksä; nytkin heti tunnistin sut kun sulla oli noi veeet;) Kätevä homma;)sellinen kyllä löytyäkkin jos jostain alkais kaivelee. Ei tosin anopin tuomana:)) Oo oma ittes äläkä välitä muista pidä hiukses nutturalla ja se körttimekko yölläkin lujasti sidottuna solomuun:))neljä veetä oli jo rekisteröity täytyy käyttää viittä
a-v kirjoitti:
Tämä on kaikkien pikkunilkkien leikkikenttä.
Siellä ne vittuilee ja toisella kädellä hinkkaa itteensä ja niillä on niin ihkuu!;)
Tuallalailla mä ne miellän.tiedä vaikka ne ajanmyötä siitä kehittyy ihmisiksi.;)
Toivoa kannattaa ylläpitää, vaikka sitä ei olisi...mahdottomiakin juttuja voi tapahtua.;))
Mutta, nyt tämä muori menee punkkaan vähäksi aikaa...hugi loppuu tänään...luulen niin tai ainakin toivon niin...siis muutamaksi päivää.;))v-v-v-v-v kirjoitti:
sellinen kyllä löytyäkkin jos jostain alkais kaivelee. Ei tosin anopin tuomana:)) Oo oma ittes äläkä välitä muista pidä hiukses nutturalla ja se körttimekko yölläkin lujasti sidottuna solomuun:))neljä veetä oli jo rekisteröity täytyy käyttää viittä
mun lemppariluku;)
Joo... en mä ainakaan kenenkään mieliksi muutu miksikään. Mä kelpaan ittenäni tai sitte en. Ja se ei taas sitte oo mun ongelma;)
Toki pidän körttiläisyyden kunniassa, älä siitä murehdi;) Tiäkkö muuten mikä siinä on vähän hankalaa? No se jos yöllä pitää lähtee vessaan. Voin kertoo et kiiruskin on joskus sen solmun kans tullu;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
tiedä vaikka ne ajanmyötä siitä kehittyy ihmisiksi.;)
Toivoa kannattaa ylläpitää, vaikka sitä ei olisi...mahdottomiakin juttuja voi tapahtua.;))
Mutta, nyt tämä muori menee punkkaan vähäksi aikaa...hugi loppuu tänään...luulen niin tai ainakin toivon niin...siis muutamaksi päivää.;))Ehdit vissiin nukkua tunnin tai pari... vetele täböllä, tehokasta unta;)
- v-v-v-v-v
a-v kirjoitti:
mun lemppariluku;)
Joo... en mä ainakaan kenenkään mieliksi muutu miksikään. Mä kelpaan ittenäni tai sitte en. Ja se ei taas sitte oo mun ongelma;)
Toki pidän körttiläisyyden kunniassa, älä siitä murehdi;) Tiäkkö muuten mikä siinä on vähän hankalaa? No se jos yöllä pitää lähtee vessaan. Voin kertoo et kiiruskin on joskus sen solmun kans tullu;)lähtee ulkoillee hyvää päivän jatkoa
v-v-v-v-v kirjoitti:
lähtee ulkoillee hyvää päivän jatkoa
päivänjatkoo sullekin;)
Ilmesty taas kun kerkiät, moi;)a-v kirjoitti:
Ehdit vissiin nukkua tunnin tai pari... vetele täböllä, tehokasta unta;)
Ilmankos olinkin töissä niin tuhokas.;D
Vettä tulee kuin Esterin piip...siis meillä nyt.;)
- se wagner!
Ja sinä vissiin Viivi?
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253