Eli mulla olisi kysymys Shakiran kappaleesta Te dejo Madrid.Jos joku tietää laulun ja osaa espanjaa niin olisin kiitollinen avusta.Eli ko.laulun sanat...
"sí,ya es hora de limpiar
las manchas de mierda/miel
sobre el mantel"
Eli kysymys kuuluu:kumpi sana laulussa lausutaan?Mierda vai miel?Etsin netistä sanat ja joidenkin mukaan se on mierda ja joidenkin taas miel.Mielestäni se on mierda...
No joo tämä on kuitenkin jäänyt vaivaamaan.Ei mikään elintärkeä asia mutta kun jokin jää vaivaamaan niin se pitää saada selvitettyä :D
¡Kiitos!
Te dejo Madrid
minä vaan :)
1
653
Vastaukset
- sddcfdv
Levy löytyy minulta ja kansivihkon laulunsanojen mukaan se on miel ja kyllähän sen espanjaa osaava kuuleekin. Mierda on ruma sana, en usko, että Shakiran tyylinen artisti sitä käyttäisi muutenkaan :) Varmaan netissä joku kiusallaan laittanut tuon mierdan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865