Jos viiden tähden hotellin ruokalistalla olisi rotanlihaa, niin tilaisitko? Vähentäisi kuulemma puutostiloja ja globaalia ruokakriisiä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808138094248_ul.shtml
Miten eroon ennakkoluuloista? Rotalle uusi nimi?
Söisitkö rottaa?
8
458
Vastaukset
- Kulinarismin Historia
Venäjällä on usein syöty rottaa koska maa on historiansa aikana ollut lähes puolet aikaa nälänhädän eri asteissa.
Rottaa voi syödä keitettynä, paistettuna, haudutettuna tai venäläisten suosikkina, raakoina tartar-pihveinä votkan kanssa!- Perinteet kunniaan
Kasakka-aikoina oli tapana pyydystää kasarmilta rotat, suolistaa ne ja levittää raadot hevosen satulan alle eräänlaisiksi lehtipihveiksi.
Sitten 50 kilometrin hevosmarssin jälkeen liha oli mureutunut ja valmis syötäväksi halutulla tavalla!
- ei syödä
mm. hyönteisiä eikä niiden toukkia.
Made ja rapu vastaa elintavoiltaan rottaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Made
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ravut
Mitä yhtä 'hiilellä' ja 'lotalla'? syödäänhän kiinassa koiratki ja etelä-amerikassa marsut!..ei liene lihaa kummempaa!
http://www.all-creatures.org/anex/dog-meat-36.html
puhumattakaan muista erikoisemmista ötököistä!esim: mielenkiintoisia reseptejä ennakkoluulottomille;)
http://www.madventures.tv/madcook.php- eri-mies
Se on kuitenkin kiistely-kaverina verraton otus palstalla. Vaikka ei se mikään upseeri, herra, saati mies olekkaan. Rotta on rota ja rottana pysyy.
- (e-m)
tai ehkä sä voi syödä rottaa. se olis sun tapauksessa kannibalismia
- eri-mies
nikkiäsi, jos sopii?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511