Hei!
Nyt on hirveä hinku estradille! Kukahan sattuisi tietämään, mille sivulle voisi jättää viestin jos haluaa esim. elokuviin, tv-sarjoihin mainoksiin tms.
Suuri kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!!!
12-vuotias näyttelemään?
3
538
Vastaukset
- ammattilaiseksi?
Suomessa se ei ole niin iso juttu, mutta pystyisitkö kestämään paineita julkisuudessa?
Sulle olisi hyvä paikka joku näytelmä kerho, jossa opit ja kasvat näyttelijänä. Parin vuoden päästä työharjoitteluun ja ehkä sit sitä kautta näytelmään. Kun saat sieltä kokemusta ja arvostusta, niin silloin voit valita vapaammin.
Niin ja sinusta ei tule mitään diivaa, kun saat täyden kuvan alasta D:- Nimetöön
No olen kyllä jo näytellyt kolmena kesänä kesäteatterissa ja ollut pikkumyynä Benny Törnroosin muumikonsertissa. :) Eli kokemusta on jo tuon verran.
- näyttelijätär
Nimetöön kirjoitti:
No olen kyllä jo näytellyt kolmena kesänä kesäteatterissa ja ollut pikkumyynä Benny Törnroosin muumikonsertissa. :) Eli kokemusta on jo tuon verran.
mä siis rakastan näyttelemistä, en ole ollut muissa kuin koulun näyttelemissä, mutta minusta on ihanaa nöytellä, asun tosi pienellä paikkakunnalla jossa ei ole näytelmä kerhoa mutta ehkä joskus..
Viimeistään kun muutan opiskelemaan..
(olen kohta 15v.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465661Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482895- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92240- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121932törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141655- 1451285
- 131107
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561099