Mikä on sen lasin.malli tai nimi siis semmoisen tulppaninmuotoisen.jota maistelulasiksi kutsutaan.Vaikka vishkyn maisteluun
Mikä lasi !
4
1816
Vastaukset
Yleisesti kutsutaan whiskey snifteriksi.
- mutta suuri
vaikutus.
Kyseessä ei todellakaan ole whiskey vaan whisky, vain yksi kirjan eroa mutta aivan eri tavarat kyseessä.
Whisky on skottilainen viski jota maistellessa on paras käyttää kunnollista lasia, tulppaanin muotoista Snifteriä tai legendaarista Glencairn-lasia.
Jenkkien viski (whiskey) on tapana juoda tasapohjaisesta ja aika laakeasta lasista josta käytetään nimeä Tumbler. Tähän teen pienen lisäyksen, olen nähnyt jenkkien kaupoissa myytävänä whiskey sniftereitä. Tässä on kyseessä uusi kaupallinen innovaatio - perinteisesti jenkkien viskejä ei ole ollut tapana juoda muusta kuin Tumblerista.
Lasilla on yllättävän suuri vaikutus lopputulokseen. Kaikkia kolmea tyyppiä löytyy hyvin varustetuista alan kaupoista.
Jos juodaan viskiä jäillä niin kuin jotkut tuppaavat tekemään, silloin oikea lasi on Tumbler oli kyseessä mikä viski tahansa. Tosin itse en juon viskiä jäillä, mutta jokainen tekee viskillään juuri sitä mitä itse haluaa. mutta suuri kirjoitti:
vaikutus.
Kyseessä ei todellakaan ole whiskey vaan whisky, vain yksi kirjan eroa mutta aivan eri tavarat kyseessä.
Whisky on skottilainen viski jota maistellessa on paras käyttää kunnollista lasia, tulppaanin muotoista Snifteriä tai legendaarista Glencairn-lasia.
Jenkkien viski (whiskey) on tapana juoda tasapohjaisesta ja aika laakeasta lasista josta käytetään nimeä Tumbler. Tähän teen pienen lisäyksen, olen nähnyt jenkkien kaupoissa myytävänä whiskey sniftereitä. Tässä on kyseessä uusi kaupallinen innovaatio - perinteisesti jenkkien viskejä ei ole ollut tapana juoda muusta kuin Tumblerista.
Lasilla on yllättävän suuri vaikutus lopputulokseen. Kaikkia kolmea tyyppiä löytyy hyvin varustetuista alan kaupoista.
Jos juodaan viskiä jäillä niin kuin jotkut tuppaavat tekemään, silloin oikea lasi on Tumbler oli kyseessä mikä viski tahansa. Tosin itse en juon viskiä jäillä, mutta jokainen tekee viskillään juuri sitä mitä itse haluaa.Olet aivan oikeassa - anteeksiantamaton erhe minulta ja olin juuri korjaamassa kun tämä palvelu jämähti kiinni ja jumiin kuin aitan polulla astelevan pikuupiian aitan ovi suviyönä.
Paras lasi on mielestäni juuri tuo Glencairnin lasi.
Selvyyden vuoksi ehkä vielä yksi lisäys: myös irlantilainen whisky on "whiskey".- baarimikko
crudo kirjoitti:
Olet aivan oikeassa - anteeksiantamaton erhe minulta ja olin juuri korjaamassa kun tämä palvelu jämähti kiinni ja jumiin kuin aitan polulla astelevan pikuupiian aitan ovi suviyönä.
Paras lasi on mielestäni juuri tuo Glencairnin lasi.
Selvyyden vuoksi ehkä vielä yksi lisäys: myös irlantilainen whisky on "whiskey".tumbler on yleisnimitys jalattomalle lasille. On the rocks -lasi tai old fashioned ja se tulppaanin muotoinen lasi, jota yleensä käytetään konjakkien maisteluun (mikseipä muihinkin puutynnyrikypsennettyihin), nimi on yksinkertaisesti tulppaanilasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477