MGB dvd osa 3

telenovelafani

Olen ollut yhteydessä Mi Gorda Bellan dvd-julkaisijaan jo viime joulukuusta lähtien ja sain häneltä nyt tämmöisen sähköpostin koskien Mi Gorda Bellan dvd-osaa 3 ja lisämateriaaleja:

Hei *****,

Kolmosboksi on sijoitettu julkaisusuunnitelmaan viikolle 43. Tuorein tieto lisämateriaalien suhteen on se, että julkaisusopimus sisältää vain jaksot, ei lisämateriaaleja.

Harmi :P Oisin halunnut Adios Gorditan nähdä :P

8

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Warlicia

      Woohoo, tästä olenkin jo odottanut tietoja! ;DD
      Siis viikolla 43? Tänä vuonna? Klääh, ihan sama.

      Con permiso si estoy loco. :D No sólo puede nada de esto...

      • telenovelafani

        Kyllä, kolmas osa dvd-boksista ilmestyy jo viikolla 43 tänä vuonna, lokakuun toiseksi viimeisellä viikolla. Tämä siis alustava tieto, joka voi vielä muuttua!!


      • Chiquitita
        telenovelafani kirjoitti:

        Kyllä, kolmas osa dvd-boksista ilmestyy jo viikolla 43 tänä vuonna, lokakuun toiseksi viimeisellä viikolla. Tämä siis alustava tieto, joka voi vielä muuttua!!

        Mut millon se toka dvd tulee? Eiks sen pitäis ilmestyä kauppoihin vielä tässä kuussa?


      • MiGordaBella_fanittaja
        Chiquitita kirjoitti:

        Mut millon se toka dvd tulee? Eiks sen pitäis ilmestyä kauppoihin vielä tässä kuussa?

        Milloin 1 DVD on sitten tullut? En ole kaupoissa nähnyt!!?


      • törmännyt
        MiGordaBella_fanittaja kirjoitti:

        Milloin 1 DVD on sitten tullut? En ole kaupoissa nähnyt!!?

        boxiin ainakin Anttilassa ja Prismassa, joten kyllä pitäisi kaupoista löytyä. Ja tuo toinen boxihan ilmestyy muistaakseni ensi viikon lopulla.


    • mgb..

      kolmannen dvdn voi jo varata cdon.comista ja discshopista. se ilmestyy alustavasti lokakuun loppupuolella.

    • Samuli93

      Adios Gordita tulee näillä näkymillä viimeiseen dvdboxiin

      • telenovelafani

        Samul93, Mistä tiedät että se viimeiseen boksiin olisi tulossa? :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe